طرز تهیه رول خامه ای; ساده و مناسب برای مبتدیان

طرز تهیه رول خامه ای;  ساده و مناسب برای مبتدیان

فهرست

مواد خامه رول میزان
تخم مرغ 4 قطعه بزرگ
روغن 50 گرم
شیر نر 40 گرم
با تشکر 80 گرم
عسل یک قاشق غذا خوری
آرد سفید 80 گرم
وانیل نصف قاشق چای خوری
پودر خمیرمایه یک سوم قاشق غذاخوری
کرم رنگ 250 گرم

مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

طرز تهیه رول خامه ای

۱.
ابتدا فر را روشن کنید تا با دمای 170 درجه گرم شود. سپس زرده و سفیده تخم مرغ را جدا کنید. تخم مرغ باید سرد باشد. زرده تخم مرغ و وانیل و نصف شکر را با همزن بزنید تا یکدست شود سپس شیر و روغن و عسل را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. سپس آرد و بکینگ پودر را الک کرده و با سرعت کم هم میزنیم تا دوباره مخلوط شوند.

۲.
در مرحله بعد باید سفیده ها را شکل دهید، دقت کنید که سفیده ها خنک شده و چرخ های همزن خشک و تمیز باشند. بعد از اینکه سفیده ها پف کرد، بقیه شکر را کم کم اضافه کنید. مهم ترین نکته در پخت نان این است که سفیده را آنقدر بزنید که آب شود و شل یا خیلی سفت شود، باید مرنگ و منعطف باشد. سفیده ها را در دو مرحله به مخلوط زرده اضافه کنید و با کفگیر به آرامی مخلوط کنید.
۳.
کف قالب 30*40 را با کاغذ مومی بپوشانید و سپس مخلوط را داخل قالب بریزید و با یک پالت هم اندازه و با یک دست پهن کنید و چند ضربه بزنید تا کف کند. سپس در فر 170 درجه به مدت 10-15 دقیقه بپزید. مراقب باشید زیاد نپزید زیرا ممکن است نان رول خشک شود و ترک بخورد. بعد از بیرون آمدن از فر باید 10 دقیقه استراحت کند تا خنک شود. سپس همه طرف های نان را بردارید و دوباره روی یک پارچه تمیز قرار دهید. کاغذ مومی را بیرون آورده و با همان پارچه شروع به پیچیدن آن کنید تا کاملا خنک شود.

۴.
در حالی که نان در حال خنک شدن است، خامه قنادی را شکل دهید. برای به دست آوردن کرم نیمه نرم باید خامه را چند ساعت از قبل در یخچال بگذارید ابتدا با همزن با سرعت کم و سپس با دور تند همزن به مدت دو یا سه دقیقه تا فرم بگیرد. وقتی کرم به اطراف پخش شد یعنی شکل گرفته است. وقتی نان رول کاملا خنک شد با کمک پالت روی آن خامه بمالید سپس به آرامی گرد کنید و با همان دستمال دو ساعت استراحت دهید. فضای داخلی یخچال باید یکپارچه شود. برای روی رول، 50 گرم شکلات را حرارت داده و با 50 گرم خامه مخلوط کرده، روی رول بریزید و روی آن را با پودر بادام زمینی تزئین کنید. برای برش رول ها از تیز بودن چاقو اطمینان حاصل کنید و بعد از هر برش آن را تمیز کنید.

طرز تهیه 4 نوع دسر با خمیر هزارلا; زبان، قیف خامه ای و…

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، امکانات، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، به انتخابتو تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا