فال ابجد روز 28 بهمن ماه

فال ابجد روز 28 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال ابجد یکی از روش های پیش بینی و تحقیق در فرهنگ ایرانی است. در این روش به هر حرف الفبا یک عدد اختصاص داده می شود. به طور معمول حروف الفبای فارسی با اعداد و ارقام از یک تا بیست و دو برچسب گذاری می شوند. فال ابجد بیشتر یک سرگرمی و سرگرمی محسوب می شود و نباید آن را یک روش پیش بینی علمی و دقیق دانست.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز اگر با افراد جدیدی آشنا می‌شوید که قبلاً آنها را ندیده‌اید، بهتر است کمی بیشتر از حد معمول مراقب باشید. گاهی اوقات برخی از افراد فقط به این دلیل که متفاوت یا خطرناک هستند جذاب به نظر می رسند. شاید آنها کارهایی انجام دهند که حتی تصورش را هم نمی کنید. شاید این شغل آنها برای شما جذاب به نظر برسد، اما اگر دقت نکنید، همین شغل می تواند شما را به دردسر بیاندازد یا آسیب های جبران ناپذیری به شما وارد کند. به استانداردها و ارزش هایی که برای خود تعیین می کنید وفادار بمانید و اجازه ندهید فردی که به خوبی نمی شناسید اینقدر روی شما تأثیر بگذارد.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است در دوراهی سختی بین دروغ گفتن و راستگویی قرار بگیرید. گاهی اوقات شرایط خاصی می تواند انتخاب بین این دو را به یک کار دشوار تبدیل کند، به خصوص اگر نگران این هستید که با گفتن حقیقت به احساسات دیگران آسیب برسانید. به جای اینکه به این چیزها فکر کنید، بهتر است خودتان را جای آن شخص بگذارید و ببینید آیا ترجیح می دهید حقیقت را بشنوید یا به شما دروغ گفته شود. بهتر است به ارزش هایی که برای خود تعیین کرده اید وفادار بمانید، حتی اگر برایتان سخت باشد. اگر فکر می کنید رابطه عاطفی شما به اندازه کافی خوب نیست، چند قدم به عقب برگردید و از بیرون به این رابطه نگاه کنید و درباره آن قضاوت کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

همه شما را به عنوان فردی مهربان و خوش قلب می شناسند، اما ممکن است برخی افراد بخواهند از شما سوء استفاده کنند. اعتماد به روده و حس ششم شما کمک زیادی به جلوگیری از چین و چروک های تصادفی می کند. اگر آنچه می شنوید با احساسات شما همخوانی ندارد، به چیزی که دلتان می گوید اعتماد کنید. اگر فکر می کنید کسی از شما سوء استفاده می کند، چنین فرصتی را به او ندهید. اگر مراقب نباشید، ترس از فریب خوردن برای همیشه جایگزین مهربانی ذاتی شما خواهد شد. اگر دلتان برای عشقتان تنگ شده، به جای مشغول شدن به کار، با او تماس بگیرید و قرار ملاقات بگذارید.

فال روزانه متولدین تیرماه

شما احساسات بسیار عمیقی دارید و احساسات شما در مورد موضوعات مختلف بسیار قوی است و برای مدت طولانی غرق در فکر کردن به آنها هستید. اگر میانه رو هستید، این می تواند یک ویژگی بسیار خوب برای شما باشد، اما اگر بیش از حد به خودتان سخت بگیرید، می تواند برای سلامتی و راحتی شما مضر باشد. شاید وقت آن رسیده که استرس کمتری به خود وارد کنید و بیشتر از زندگی لذت ببرید. کمی در هوای تازه قدم بزنید، به دیدار یکی از عزیزان خود بروید و به خرید بروید، یا یوگا و مدیتیشن انجام دهید. سعی کنید فعالیت های بیشتری را در زندگی خود بگنجانید و آن را یکنواخت کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز روز تغذیه روح شماست! اگرچه از فعالیت‌های اجتماعی مختلف لذت می‌برید، اما خیلی سریع حوصله‌تان سر می‌رود و دائماً باید ذهن خود را به چالش بکشید و با اطلاعات جدید روبرو شوید. بهترین راه برای رفع این نیاز، خواندن کتاب های جدید، یادگیری چیزهای جدید و سرگرمی هاست. هر چه بیشتر ذهن خود را به چالش بکشید، بدن شما انرژی بیشتری احساس می کند. امروز با دقت به بحث های جالبی که در اطراف شما در مورد مسائل اقتصادی در جریان است گوش دهید، زیرا ممکن است ایده های جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورند که درآمد شما را افزایش می دهد.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر احساس می کنید که باید توانایی ها یا ارزش های خود را به کسی ثابت کنید، بهتر است در مورد آن فکر کنید. شما به طور طبیعی اجتماعی و دوستانه هستید و با همه خیلی خوب کنار می آیید که این یکی از نقاط قوت شماست. به جای اینکه مدام سعی کنید ارزش خود را به دیگران ثابت کنید و آن چیزی باشید که آنها می خواهند، بهتر است سعی کنید خودتان باشید و برای شخصیت خود ارزش قائل شوید. اگر به قدرت و ویژگی های شخصیتی ارزشمندی که دارید پی ببرید، دیگر نیازی به اثبات آنها نخواهید داشت. خواندن کتاب های روانشناسی در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز از مهارت های حل مسئله عالی خود استفاده کنید. شما توانایی زیادی در تجزیه و تحلیل موقعیت های مختلف و درک مسائل و مشکلات دارید. بنابراین، اگر امروز دیدید که مشکلی در مسیر شما وجود دارد، در اسرع وقت با آن روبرو شوید و سعی کنید واقعیت ماجرا و منشأ وقوع آن را درک کنید. اگر گیج می‌شوید، به خود یادآوری کنید که باید همه چیز را یک‌به‌گام انجام دهید و همه چیز یک شبه درست نمی‌شود. اگر زمان کافی بگذارید و از تمام مهارت های خود استفاده کنید، خیلی زودتر از آنچه انتظار دارید، اوضاع را تحت کنترل خواهید داشت.

فال روزانه متولدین آبان ماه

مراقب باشید امروز اجازه ندهید کسانی که به اندازه کافی صادق نیستند شما را فریب دهند. اگر فردی را به خوبی نمی شناسید، بهتر است در قضاوت خود در مورد آنها به غریزه و حس ششم خود اعتماد کنید. شما فردی مهربان هستید و همیشه آماده اید تا جایی که می توانید به دیگران کمک کنید، این خصلت شما گاهی می تواند به عنوان سلاحی علیه خودتان استفاده شود، پس حداقل سعی کنید امروز قبل از کمک به کسی این کار را انجام دهید، او می گوید این درست است. سزاوار حمایت شما و شماست، مطمئن باشید. این به شما کمک می کند تا از بسیاری از مشکلات جلوگیری کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شرکت در یک مهمانی یا جشنی که مدت‌ها منتظر آن بودید، آنقدر شما را خوشحال می‌کند که چشمانتان پر از اشک می‌شود و احتمالاً برای خود شگفت‌زده خواهید شد، زیرا معمولاً دوست ندارید احساسات خود را نشان دهید. جایی پیدا خواهید کرد که ظاهر شما به حالت عادی بازگردد و هیچکس متوجه وضعیت شما نشود! امروز در کل روز خوبی برای شما خواهد بود، آنقدر خوب که ممکن است کمی نگران باشید که این آرامش قبل از طوفان باشد. جای نگرانی نیست، همه چیز خوب است، روز خود را به سلامت بگذرانید، شادی و رضایت خود را با عزیزانتان به اشتراک بگذارید.

فال روزانه متولدین آذر ماه

شما فعال ترین عضو گروه خود هستید و با اشتیاق سعی می کنید انرژی خود را صرف چیزی مفید کنید. شما بی قرار هستید و صبح زود از خواب بیدار می شوید و وظایف خود را در خانه و محل کار سریعتر از حد معمول انجام می دهید. با این حال باید به یاد داشته باشید که انرژی خود را به درستی مصرف می کنید و به گونه ای پیشرفت نمی کنید که نتوانید برخی از کارهایی را که شروع کرده اید به پایان برسانید. امروز، خوشبختانه، تلاش‌هایی که برای پیشرفت شغلی‌تان انجام داده‌اید و موانعی را که بر سر راهتان قرار می‌دهند، در نهایت به ثمر می‌رسد و با خوشحالی بالا و پایین می‌پرید، طوری که باورتان نمی‌شود.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز دیگر سکوت را کنار می گذارید و برای شنیدن صدایتان فریاد می زنید، اما این روش کمکی به شما نمی کند و به زودی مجبور به عقب نشینی خواهید شد. به جای بالا بردن صدای خود، تاثیر کلمات خود را افزایش دهید تا به نتیجه دلخواه برسید. امروز چنان گفتگوهای عاطفی عمیقی با شریک عاطفی خود خواهید داشت که باعث گریه شما می شود. اگر مشکلاتی در رابطه شما وجود داشته باشد، به احتمال زیاد بر آنها غلبه خواهید کرد و یکدیگر را بهتر درک خواهید کرد. امروز همچنین می تواند روز خوبی برای افراد مجرد برای یافتن شریک زندگی باشد، زیرا روابطی که از امروز شروع شده اند بسیار پایدار و بادوام خواهند بود.

فال روزانه متولدین اسفند

احساس می کنید امروز باید کارهای زیادی را در خانه انجام دهید. شاید منتظر مهمان باشید یا حال و هوای خود را دارید و می خواهید نوروز را کمی زودتر در خانه شروع کنید. خیلی به خودتان سخت نگیرید، همه جا را به یکباره زیر و رو نکنید و از حمل وسایل سنگین به تنهایی خودداری کنید. امروز می خواهید تغییری در روند تکراری و خسته کننده کارهای روزانه خود ایجاد کنید. با این حال، اگر می خواهید از وظایف و مسئولیت های خود برای ایجاد این تغییرات دوری کنید، باید خود را برای مشکلات و مشکلاتی که در پی خواهد داشت آماده کنید. برخی گام‌های کوچک اما خلاقانه می‌توانند خلق و خو و برنامه زندگی جدیدی به شما بدهند.