فال تاروت 15 اسفند ماه

فال تاروت 15 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

تاروت روشی برای پیش بینی و تحقیق آینده با استفاده از کارت های تاروت است. هر کارت تاروت حاوی نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند در مورد آینده و وضعیت فعلی خود سوال بپرسند و پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردا در سایت تفریحی و انتخابتو ارائه کنیم:

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه آوریل:

کارت عدالت: با وجود اینکه به برنامه های خود وفادار هستید، دیگران دوست دارند خودجوش عمل کنند و این شما را عصبانی می کند. حتی با وجود اینکه شما توسط مردم احاطه شده اید، احساس می کنید باید در مسیری که دنبال می کنید به تنهایی قدم بردارید. اگرچه فعلاً اینطور است، اما دیگران به زودی توجه شما را جلب خواهند کرد. امروز چیزی می شنوید که شما را از زبان یکی از افرادی که در زندگی تان بیشتر دوست دارید، شوکه خواهد کرد. بهتر است صادقانه به او پاسخ دهید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین اردیبهشت:

کارت مرد حلق آویز: امروز در وضعیت بدی قرار خواهید گرفت. دو راه پیش روی شماست که باید یکی از آنها را انتخاب کنید. ممکن است اکنون از این وضعیت ناراحت باشید، اما به زودی متوجه خواهید شد که به نفع شما خواهد بود. با این کار تمرکز و احتمال اشتباه شما کاهش می یابد. رابطه عاطفی شما تحت تنش است، بهتر است از این فرصت استفاده کنید و هم به خود و هم به شریکتان کمی فضا و آزادی بدهید. نگران نباشید زیرا پس از مدت کوتاهی با آتش عشق بیشتری باز خواهید گشت.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین خرداد:

کارت شیطان: امروز بسیار عصبانی خواهید شد، اما اجازه ندهید روز شما را خراب کند. این بیشتر در مورد مسائل عاطفی است. حتی اگر کلمات ناخوشایندی از دیگران بشنوید، شما هستید که باید خونسردی خود را حفظ کنید وگرنه بعداً آسیب خواهید دید. شما لازم نیست نگران آینده خود باشید. تاکید بیش از حد در مورد آینده فقط شیرینی زندگی را از شما سلب می کند. بنابراین از زمان حال خود نهایت استفاده را ببرید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه جولای:

کارت کیمیاگر: هر رفتاری را که می خواهید امروز نشان دهید برنامه ریزی کنید. احتیاط کردن رمز موفقیت شما در این روز است. شما به فکر راه اندازی یک کسب و کار هستید. اگرچه ممکن است در ابتدا برای شما سخت باشد، اما زمانی که به آن عادت کنید از تلاش خود راضی خواهید بود. مهمترین چیز مسئولیتی است که بر عهده می گیرید. اگر به او وفادار باشی دنیا برایت خوب می شود وگرنه بهای سنگینی می پردازی.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه اوت:

پاپ کارت: امروز چه در محیط کاری و چه در روابط عاطفی خود با مخالفت دیگران مواجه خواهید شد. در حالی که دفاع از خود طبیعی است، به یاد داشته باشید که دیگران دشمن شما نیستند. سعی کنید با زبانی دلنشین با آنها صحبت کنید و اعتماد به نفس شما بالا می رود. رابطه عاطفی شما دستخوش تغییراتی شده که به خوبی می دانید. اگر این رابطه برای شما ارزشمند است، هر چه زودتر خود را در مسیر تغییر قرار دهید. بی شک هیجان و شادی زندگی شما دو چندان خواهد شد.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه سپتامبر:

کارت توانایی: روحیه ماجراجویی شما خاص و گسترده است. امروز آنقدر این احساس در شما شدید شده که دوست دارید دیگران شما را در این مسیر همراهی کنند. اگر دیگران از کار شما انتقاد می کنند، آن را جدی نگیرید زیرا به خاطر حسادت آنهاست. فقط به این دلیل که دیگران با اعمال شما موافق نیستند هرگز به این معنی نیست که اعمال شما اشتباه است. پس راهی را انتخاب کن که قلبت دنبال می کند. اخیراً در روابط عاطفی شما طوفانی به راه افتاده است. اجازه ندهید این اتفاقات شما را تحت تأثیر قرار دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به همسرتان کمی فضا بدهید.

پیشگویی تاروت برای آینده متولدین مهر:

کارت قدرت: شما در حال انجام کاری هستید، اما از صحت عمل خود مطمئن نیستید. ما تضمین می کنیم که هیچ خطایی وجود ندارد. حتی اگر ممکن است تنش زیادی را تجربه کنید، این نیز از بین خواهد رفت. امروز دو راه دارید. هیچ پاسخی از هیچ یک از آنها دریافت نمی شود. حتی اگر از قدم گذاشتن در هر یک از اینها می ترسید، شما هستید که باید آتش را روشن کنید. وقتی منتظر می مانید، هیچ کس به کمک شما نمی آید. شجاعت ممکن است کلید موفقیت امروز شما باشد.

پیش بینی تاروت برای آینده متولدین نوامبر:

کارت درویشی: احساس می کنید دیگران تلاش های شما را نادیده می گیرند. شما فکر می کنید تمام عشق شما یک طرفه است و در ازای آن چیزی دریافت نمی کنید. در این صورت باید خود را باور داشته باشید. اگر قصد انجام کاری را دارید، آن را فقط از صمیم قلب انجام دهید. پس هیچ انتظاری از دیگران نداشته باشید وگرنه ناامید و افسرده خواهید شد. مطمئن باشید محبت شما بی پاداش نخواهد ماند.

پیشگویی های تاروت برای آینده متولدین آذر:

کارت عشق: رابطه عاشقانه شما امروز با مشکلاتی روبرو خواهد شد. فشار کاری شما نیز به این مشکل دامن می زند، اما امید خود را از دست ندهید. به یاد داشته باشید که این نیز می گذرد، پس از انجام برخی کارهای غیرقابل برگشت به شدت اجتناب کنید. به زودی حقیقت آشکار خواهد شد و نگرانی های خود را فراموش خواهید کرد. یک سورپرایز در راه است. تا زمانی که می توانید از آن لذت ببرید، نمی توان آن را تکرار کرد.

پیش بینی تاروت برای آینده متولدین این روز:

کارت امپراطور: با دقت روی تمام اطلاعات و اخباری که امروز می شنوید تمرکز کنید. سعی نکنید با احساسات خود کنار بیایید زیرا پایان خوبی نخواهد داشت. در این شرایط منطق بهترین گزینه است. اگر احساس می کنید که رابطه عاشقانه شما در حال حاضر کسل کننده است، برای ایجاد هیجان در خود اقدام کنید. این احساس از عشق شما به شریک زندگیتان ناشی نمی شود، مشکل شرایط است که با تلاش شما حل می شود.

پیش بینی تاروت برای آینده متولدین بهمن:

کارت اعتدال: امروز هیچکس حاضر به سازش نیست. شما هم بین منطق و احساساتتان گیر کرده اید. هر دو جنبه آنقدر برای شما مهم هستند که نمی توانید آنها را رها کنید. بنابراین بهترین انتخاب این است که آنها را متعادل کنید. ممکن است دقیقاً به آنچه می خواهید نرسید، اما این یک شروع است، هنوز برای پایان زمان باقی است. اعتماد به یکی از دوستانت را از دست دادی. اما واقعیت همیشه آن چیزی نیست که می بینید. بنابراین مصرف پیش داروها را قطع کنید.

پیش بینی تاروت برای آینده متولدین ماه مارس:

کارت ملکه: شما فکر می کنید همه چیز عالی و بی عیب است، اما در واقعیت اینطور نیست. تو همانی که سرت را در برف مثل کوک می کنی. بد نیست نگاهی به اطراف بیندازید و حقایق را دریافت کنید. شما سوالات زیادی در ذهن دارید که تصمیم می گیرید به تنهایی به همه آنها پاسخ دهید. برای جلوگیری از اشتباه، اکنون با افراد با تجربه مشورت کنید. به زودی نتیجه یکی از تلاش هایی را که در چند سال گذشته انجام داده اید دریافت خواهید کرد و این شما را بی نهایت خوشحال خواهد کرد.