فال تاروت 30 فروردین ماه

فال تاروت 30 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

تاروت روشی برای پیش بینی و تحقیق آینده با استفاده از کارت های تاروت است. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند در مورد آینده و وضعیت فعلی خود سوال بپرسند و پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردا در سایت تفریحی و انتخابتو ارائه کنیم:

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه آوریل:

کارت عشق: برای اثبات عشق خود به خود و عزیزتان نیازی به خرید هدایای گران قیمت ندارید. با یک کلمه زیبا می توانید این حس را به خوبی منتقل کنید. امروز زمان مناسبی برای این کار است، پس با او قرار ملاقات بگذارید و هر چه در دل دارید بدون ترس بیان کنید. قطعا نتیجه دلخواه را خواهید دید. ممکن است فکر کنید که پاسخ همه سوالات خود را می دانید، اما این غیرممکن است، بنابراین غرور خود را ببلعید و از دیگران در مورد موضوعاتی که اطلاعات کافی در مورد آنها ندارید کمک بخواهید.

♉ فال روزانه تاروت برای متولدین اردیبهشت:

کارت ملکه: منتظر کسی هستید که شما را ملاقات کند. حتی اگر برای ملاقات با او هیجان زده هستید، نمی توانید ذهن خود را متمرکز کنید. بهتر است آرامش خود را حفظ کنید. فردی که به ملاقات شما می آید هدفی جز ملاقات با شما ندارد، بنابراین نیازی به اجبار ندارید. به جای نگرانی از لحظاتی که با او می گذرانید لذت ببرید. اخیراً در موقعیت حساسی گرفتار شده اید. در دل خود رازی دارید که نمی توانید آن را با دیگران در میان بگذارید و این چیزی است که شما را آزار می دهد. اما به زودی دیگران حقیقت را خواهند فهمید و شما نفس راحتی خواهید کشید.

♊ فال روزانه تاروت برای متولدین خرداد:

کارت بازرسی

کارت تعادل: از آنجایی که امروز انرژی شما زیاد است، سعی کنید کارهای بیشتری را انجام دهید. حتی اگر قرار است یک مهمانی ناخوانده در وسط روز برگزار کنید، سعی کنید بیشتر روی کار خود تمرکز کنید. امروز در رابطه عاطفی خود احساس خوبی ندارید. نمی دانید چرا، اما این احساس شما را آزار می دهد. بهتر است در پایان روز که کار را تمام می کنید، زمانی را برای صحبت با شریک زندگی خود اختصاص دهید. اما بدانید که جای نگرانی نیست، احساسات شما موقتی است و بعد از صحبت برطرف می شود.

♋ فال روزانه تاروت برای متولدین تیرماه:

کارت جعلی

کارت توانایی: تغییر مسئولیت های شما ممکن است بد نباشد. مثلاً بعضی از کارها را به دیگران بسپارید یا تا حد امکان کارهایتان را به صورت گروهی انجام دهید که استرس شما را کاهش می دهد. امروز یکی از آن روزهایی است که دوست دارید مرموز باشید، به خصوص نسبت به شریک زندگی خود. با این حال، از آنجایی که او از رفتار شما متنفر است، ممکن است سوء تفاهم پیش بیاید و رابطه شما به دعوا ختم شود. پس موشک بازی را متوقف کنید و اگر چیزی در دلتان مانده، آن را آشکارا بیان کنید.

♌فال روزانه تاروت برای متولدین مرداد:

کارت ماشین

کارت ماشین: امروز منتظر خبرهای خوب باشید. ممکن است شخصی با شما تماس بگیرد و ورود خود را اعلام کند یا حتی پیشنهاد سفر در آینده نزدیک را بدهد. مهم نیست چه اتفاقی می افتد، با این خبر روز شما به سمت بهتر شدن تغییر می کند. اگر امروز شریک زندگیتان خیلی به شما محبت نکرد، ناراحت نشوید. این وضعیت طولانی نخواهد بود، فقط صبور باشید.

♍ فال روزانه تاروت برای متولدین شهریور:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر: شما همیشه مشتاق یادگیری هستید. امروز همچنین این فرصت را خواهید داشت که خود و مهارت های خود را به چالش بکشید. سعی کنید قدم های بزرگ بردارید. پروژه های کوچک فقط در کوتاه مدت روحیه ماجراجویی شما را ارضا می کند، پس وقت خود را برای آنها تلف نکنید. ممکن است بخواهید روابط خود را متنوع کنید، اما اکنون زمان مناسبی نیست. هر دوی شما به مدتی زمان نیاز دارید تا شرایط را برای زندگی جدید آماده کنید.

♎ تاروت خوانی آینده متولدین مهر را پیش بینی می کند:

کارت کشیش اعظم

کارت کشیش اعظم: دلت برای دوستان قدیمی تنگ شده است. پس بلند شوید و با آنها تماس بگیرید یا در صورت امکان به آنها سر بزنید. آنها قطعا از این وضعیت راضی خواهند بود. به زودی با فردی آشنا خواهید شد که با او اشتراکات زیادی دارید. این فرد نه تنها در روابط عاطفی بلکه در تجارت هم می تواند همراه خوبی برای شما باشد. شما در محل کار عصبانی هستید. اگرچه جرات بیان آنچه در ذهن دارید را دارید، اما بهتر است سکوت کنید تا شما را ناراحت نکنید.

♏ پیش بینی تاروت برای آینده متولدین نوامبر:

کارت ماه

کارت ماه: منتظر تغییر مثبت در کار خود باشید. سخت کوشی شما در نهایت نتیجه خواهد داد و به چیزی که مدت ها منتظرش بوده اید دست خواهید یافت. این شادی را امشب با دوستان خود جشن بگیرید. برو بیرون و به خودت پاداش بده تو شایسته بهترین هستی. چند روزی است که حرف هایی هست که نه تنها شما بلکه شریک زندگیتان هم دلشان می خواست بگویند اما تا حالا فرصت نکرده اند. امشب زمان خوبی برای صحبت در مورد چیزی است که شما را آزار می دهد.

♐ تاروت خوانی آینده متولدین آذر را پیش بینی می کند:

کارت بازرسی

کارت موجودی: مواظب خود باشید. شما بیش از توان خود کار می کنید و این ممکن است در دراز مدت به شما آسیب برساند. با وجود اینکه فردی مهربان هستید، نباید خود را فدای دیگران کنید. ممکن است برای شما دردناک باشد که همیشه به پیشنهادات دیگران پاسخ مثبت دهید، پس بیشتر به خودتان فکر کنید. رفتار همسرتان شما را نگران کرده است، اما بهتر است مصرف دارو را قطع کنید. با صحبت کردن تمام سوءتفاهمات ذهن شما برطرف می شود.

کارت پاپ: امروز پرانرژی، شاد و مثبت هستید. نه تنها عزیزانتان، بلکه همه افرادی را که دوست دارید دوست داشته باشید. همچنین در این راه دوستان جدید زیادی پیدا خواهید کرد. امروز برای شما و شریک زندگیتان درک یکدیگر سخت شده است. بنابراین بهتر است قبل از هر گفتگو با یکدیگر به رفتار و گفتار خود به تنهایی فکر کنید و سعی کنید انعطاف بیشتری از خود نشان دهید. شما در میدان جنگ نیستید، پس برای رابطه ای که ارزشش را دارد بیشتر تلاش کنید.

♒ تاروت خوانی آینده متولدین بهمن ماه را پیش بینی می کند:

کارت عدالت

کارت عدالت: شما ایده های سنتی زیادی دارید، مثلا دوست ندارید عادت های خود را کنار بگذارید و به محض انجام یک کار خاص هر روز راضی و خوشحال می شوید. اما شریک زندگی شما غیر از این فکر می کند. او مدام به دنبال خلاقیت است. اما این تفاوت نباید باعث اختلاف و دعوا بین شما شود. شما باید در مورد نظرات دیگران انعطاف پذیر باشید. این رفتار نه تنها در روابط عاطفی شما بلکه در محیط کسب و کار نیز مفید خواهد بود.

♓ طالع بینی تاروت آینده متولدین ماه مارس را پیش بینی می کند:

کارت ستاره

استار کارت: امروز با همه مهربان باشید، تحت تاثیر آنها قرار خواهید گرفت، حتی افرادی که تا دیروز دشمنان شما بودند. پس از این فرصت استفاده کنید و حوزه نفوذ دوستان خود را افزایش دهید. از آنجایی که روابط اجتماعی بالایی دارید، در اموری که به افراد مربوط می شود موفق تر خواهید بود. به همین دلیل بد نیست در مورد شغلی که در حال حاضر دارید تجدید نظر کنید. هنگام صحبت با شریک زندگی خود مراقب باشید زیرا ممکن است ناخواسته سوء تفاهم ایجاد شود. برای جلوگیری از این وضعیت، با قلب خود صحبت کنید، نه آنچه که ذهنتان به شما می گوید.