فال حافظ 1 اسفند ماه

فال حافظ 1 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 36 حافظ

سرت به باد افتاد

دل سودازده از درد به دو نیم شد

چشم جادوی تو همان علم سحر است

اما این نسخه اشتباه است

فروردین عزیز… به زودی نتیجه اعمالت را از صمیم قلب دریافت خواهی کرد. شما به آرزوی قلبی خود نزدیک هستید اما برای رسیدن به آن باید مشکلات زیادی را تحمل کنید. بیماری شما به زودی بهبود می یابد، پس نگران نباشید. در آنجا به زیارت می روید و با خدای خود عهد می بندید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل حافظ شماره 94

زان دوست عزیز ممنون از شکایتت.

اگر به عشق علاقه دارید این داستان را بشنوید

رایگان بود و از هر خدماتی که دریافت کردم سپاسگزار بودم

پروردگارا، بی تفاوت به کسی خدمت نکن

ارديبهشت ماهي عزيز… اگر براي جلب رضايت خدا كاري كرده ايد چرا گله مي كنيد؟ خداوند به شما پاداش خواهد داد. هدف نزدیک است و برای رسیدن به آن باید صادق و راستگو باشید و به لطف خدا ایمان داشته باشید. علم با دانش خود راه تاریک را روشن می کند، اما راه بسیار طولانی و مقصد بسیار دور است. از سرگردانی، ترس و ناامیدی بپرهیزید، در غیر این صورت گرفتار خواهید شد.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره ۱۶۴

نفس باد سبا خواهد وزید

دنیای قدیم دوباره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیق به سامان خواهد داد

چشمان نرگس از شقایق ها غمگین خواهد شد

ماهی های عزیز… بهار زیباترین فصل سال و فصلی است که همه طبیعت تغییر می کند و سرزنده می شود. شما نیز به زودی تغییرات بزرگی را در زندگی خود تجربه خواهید کرد که روح و قلب شما را احیا خواهد کرد. قدر نعمت سلامتی را بدانید که خداوند به شما و خانواده تان داده است. از فضیلت ماه شعبان و رمضان غافل نشوید و برای برآورده شدن آرزوی قلبی خود دعا کنید. این روزها همه چیز مطابق میل شماست و روحیه شما خوب است پس خدا را شکر کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره 184

فرشتگان را دیدم که در میخانه را می کوبند

گل آدم بزرگ شد و به شیشه خورد

اهالی حرم ستر و عفاف ملکوت

در جاده با من مست کردند

ماهی های عزیز… یک فال بسیار خوب برای شما آمده است. عشق تمام وجود شما را فرا می گیرد و با همه عناصر و اجزای طبیعت در صلح و هماهنگی زندگی می کنید، به همین دلیل است که صلح می کنید و از درگیری اجتناب می کنید. به زودی مشکلاتی که شما را آزار می دهد حل خواهد شد. فرصت ها را با ذهنی باز ملاقات کنید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. بی دلیل برای خود مشکل ایجاد نکنید. آگاهی و شناخت عمیق نسبت به جهان آفرینش و خداوندی که جهان را آفریده برای همگان لازم است و علاوه بر داشتن این توانایی صحبت زیبا و متفکرانه را نیز دارید پس قدر استعدادهای خود را بدانید و در راه خود از آن ها استفاده کنید. عشق و خدا و اخلاص..

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره 234

خورشید ممکن است در شرق طلوع کند

هزار گل لاله از باغ ساقی بیرون خواهد آمد

نسیم اثر سنبل را روی سر گل می شکند

بگذار بوی آن لکه از چمن بیرون بیاید

مرداد ماهی عزیز… زندگیت پر از درد و غم بود اما راز دل غمگینت را بر هیچکس فاش نکردی و ناسپاسی نکردی. پاداش صبر شما رسیدن به رویاهایتان است. قطعا به زودی به هدفی که برای خود تعیین کرده اید خواهید رسید. فقط صبور باش و به خدا توکل کن هیچ کاری بدون یاری خدا انجام نمی شود. فراموش نکنید که در روزهای سخت خود از دوستان و دوستان دلسوز خود کمک و کمک بگیرید. برای رهایی از مشکلات مالی بیشتر تلاش کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره حافظ 288 نفر از آنها

در کنار پای آب و بید و طبیعت شعر و کمک خوب

همراهی عاشقان شیرین و ساقی های دوست داشتنی گلدهری

اما ای دولت طالع بینی، شما قدر زمان را می دانید

امیدوارم بهتون خوش بگذره

شهریور ماهی عزیز… این روزها زمانها بر اساس خواسته های شما شکل می گیرد و هر فرصتی برای رسیدن به آرزوها و آرزوهایتان فراهم می شود. سعی کنید یک زندگی زیبا و شاد بسازید و قدر زندگی و فرصت های آن را بدانید، از آنها استفاده کنید و وقت خود را تلف نکنید. همیشه در زندگی عاقلانه رفتار کنید و خودخواه نباشید. حالا که خوشبختی در خانه ات را زده است، عمرت را با نادیده گرفتن اینکه شانسی برای بازگشت وجود ندارد صرف نکن.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره حافظ 298 نفر از آنها

یک مکان امن و یک دوست مهربان

زا توفیق، گرت همیشه در دسترس خواهد بود

دنیا و کارش در برابر هیچ چیز نیست

من هزاران بار در مورد این موضوع تحقیق کرده ام

مهر ماهی عزیز… آیا به دنبال خوشبختی هستید اما نمی دانید شادی دقیقا چیست و کجاست؟ خوشبختی همه جا هست، اگر دقت کنی آن را پیدا می کنی. یکی از زیباترین نعمت های دنیا داشتن دوستان خوب و صادق در اطرافتان است. دوستان خوب دیر می آیند و در صورت بی احتیاطی زود گم می شوند، پس مراقب باشید دوستان خود را با غرور و تکبر از دست ندهید زیرا در زندگی به آنها نیاز خواهید داشت. فرصت یک عمر به سرعت ناپدید می شود. بنابراین قدر هر لحظه را بدانید و عمر خود را با چیزهای غیر ضروری تلف نکنید. این دنیای فانی را برای خود سخت نکنید و به آینده ای روشن امیدوار باشید. مراقب باشید فریب نخورید، هیچکس از سادگی شما سوء استفاده نخواهد کرد.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 384 حافظ

من جدایی را می سوزانم، از ظلم روی گردان

زیارت تو برای ما مصیبت بود، پروردگارا، آن بلا را برگردان.

مه بر سبزه خاموش می نشیند

روی صورتت قدم بگذار تا برایت اتفاق بیفتد

آبان ماهی عزیز… مدتی است که از وضعیت زندگی خود ناراضی هستید، از خداوند کمک بخواهید و بلاها و بلاها را از وجودتان دور کند. غرور و تکبر شما را از مسیر پیشرفت دور می کند. با دوستان خود صادق باشید تا در صورت نیاز به شما کمک کنند. جدایی و دوری باعث دوستی و پیوند می شود. به داشته های خود راضی باشید و از هدر رفتن بپرهیزید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 396 حافظ

بارمن صبح است، یک لیوان شراب بریزید

هیچ تاخیری در آسمان وجود ندارد، عجله کنید

زن قبل از اینکه دنیا فانی شود نابود شد

ما را از جام باد صورتی نابود کن

آذر ماهی عزیز… ثروت و ثروت مانند خورشیدی است که از مشرق طلوع می کند و به سرعت در غرب غروب می کند، پس هرگز در زندگی به آن اعتماد نکنید و به آن افتخار نکنید. روزی را به یاد بیاور که باید تمام دارایی خود را رها کنی و دنیا را رها کنی، پس کارهای نیک انجام ده، به درگاه خدا دعا کن و دلت را صاف کن که خدا با توست.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 402 حافظ

من می خواهم یک چیز جالب به شما بگویم، به این مه نگاه کنید

ذهن و روح را به زنجیر این مو ببینید

اشتباهی در دلم هست که تو وحشی هستی و هیچ جا نیستی

او گفت: “به چشمان شیری آن آهو و گنجینه اش نگاه کنید.”

دی ماهی عزیز… فکر می کنی باید از این چند روز روی زمین لذت ببری. خیرخواهان در مورد آینده نگری شما به شما هشدار می دهند، اما شما بسیار بی اطلاع هستید. برخی از دوستان شما از شما سوء استفاده می کنند، اما شما متوجه نمی شوید. روزی می رسد که از تجمل و خوشگذرانی خسته می شوی و آن روز دیگر آه نخواهی کشید. پس سرکش نباشید و از قدرت خود استفاده کنید، از زمان خود عاقلانه استفاده کنید زیرا زمان زیادی برای شادی و تفریح ​​وجود دارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 450 حافظ

خیلی وقت بود که ما رو نگران نکردی

شما با افراد مخلص مانند دیگران رفتار نمی کنید

گوشه چشم رضایی به منت باز نشد

کارشناسان محترم هستند

بهمن ماهی عزیز… شما به یک نفر دلبسته اید و به کمک او امیدوار هستید، اما او ظرفیت و توانایی برآوردن خواسته شما را ندارد. بهتر است عمرتان را زیر پای او تلف نکنید. غرور و تکبر را کنار بگذارید تا به نتیجه دلخواه برسید. مراقب ریاکاری و فریب دیگران باشید. اجازه ندهید دوستان و خانواده شما کمک شما را از دست بدهند. عشق ورزیدن به دیگران بهترین چیزی است که می تواند زندگی شما را زیر و رو کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 460

سلیمی منزه هالت بال عراق

العقی من نواحی ما العقی

چه شرمنده یار خانه سروان

الی رکبانکم تل استیاقی

ماه مارس عزیز… عاشق کسی شدی که چندان به تو وابسته نبود و برای رسیدن به او دست به هر کاری زدی. رها کن، از لحظه لحظه زندگیت لذت ببر و از اتفاقات مثبتی که زندگی خیلی کوتاهه قدردانی کن. شما دوستانی دارید که دوستی آنها شما را به نیکی و فراوانی می رساند، قدر دوستی شما را می دانند و برای زندگی خود دعا می کنند. تنها کسی که از قید و بند امور دنیوی رها شده باشد می تواند در نزد خداوند به بالاترین مقام و منزلت برسد. وقتی از دوستان دور هستید، صبر یک حرفه ای است.