فال حافظ 10 اردیبهشت ماه

فال حافظ 10 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی جان… به خاطر کردار و گفتارت از عزیزت فاصله گرفتی و دور از او زندگی می کنی. ناامید و نگران نباشید، به این فکر کنید که هر تور یک روز به پایان می رسد و شما به عزیز خود خواهید رسید. اگر می خواهید به خواسته قلبی خود برسید، افکار و باورهای ناامید کننده را از خود دور کنید و همیشه با امید به آینده نگاه کنید. به نیازمندان آرامش و رحمت عطا کن.

اون صورت چاق که بعد از حمام مونده

چه اشتباهی دید که او را گمراه کرد؟

منو از چشم دنیا ببین

هیچ کس نمی داند چه اتفاقی افتاده است

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… اندیشیدن به گذشته باعث خوشحالی می شود. این روزهایی است که شما آزاد هستید و می توانید به هر کجا که بخواهید سفر کنید. دردهای زیادی را در دل خود نگه داشته اید و به همدم نیاز دارید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، باید قلبی قوی داشته باشید. نصایح بزرگان می تواند مؤثر باشد و راه را برای رویدادها هموار کند، پس به آنها گوش فرا دهید. تو آدم خوبی هستی و همه چیزهای خوب در دل و جانت نقش بسته و تا آخر عمر با نامی زیبا زندگی می کنی.

تبلیغ شما را تبریک می گویم

هر چه باد می وزد، دلم را به باد می دهم

من به جایی رسیده ام که خودم را مطابقت می دهم

برق روشن هر عصر و باد هر روز صبح

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

جندار ماهی جان… دوران سختی رو به پایان است و روزهای روشن و پر از شادی در پیش روی شماست. این پاداش به دلیل تحمل دردها و مشکلات و نشان دادن صبر شماست. اگر می خواهید به وصال یار برسید باید تمام سختی های راه را تحمل کنید و با بی ادبی آن به آن برسید. به شرط اینکه صبور باشید، امیدتان را از دست ندهید، دست از عمل و تلاش برندارید، زمان شکست به زودی می گذرد. در اجرای ایده ها در ذهن خود تردید نکنید زیرا سود و زیان دو روی سکه تجارت هستند.

شب گره خورد و حجر نامه گذشت

سلام حتی قبل از نماز صبح

در عشق محکم باش

اگر اینطور نباشد کار بیهوده ای است.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… با اینکه عمرت داره می گذره و هیچ وقت به آینده ات فکر نکرده ای و همیشه با اتفاقات جنگیده ای، اما حالا تصمیم گرفته ای که آدم دیگری باشی. سپس مطمئن شوید که آینده شما را به خوبی به یاد می آورد. کار امروز را به فردا موکول نکنید. هیچ کس نمی داند چه رویدادی در انتظار او است، تلاش و تلاش در زمان حال عاقلانه ترین اتفاقی است که می تواند بیفتد. توبه و توبه شما مورد قبول خداوند قرار می گیرد، به سوی او بازگردید و او درهای رحمت را به روی شما می گشاید. کینه ها را کنار بگذارید و ببخشید.

ای خرم از فروغ بستر لاله های عمر

دوباره بهار زندگی بی گل شد

از ساعت سرشک چو باران می بارد

بگذارید غم شما در روزهای زندگی کاهش یابد

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… تو آدم بافرهنگ و موفقی هستی و جای تعصبات خشک در افکارت نیست. ریا و ریا را از خود دور کنید. با مردم با صداقت و درستکاری رفتار کنید. غرور و تکبر به موفقیت منجر نمی شود، پس از آنها دوری کنید. دنیا ارزش حرص خوردن را ندارد، پس از فرصت ها برای شادی و رضایت استفاده کنید. انتقاد پذیر باشید و اشتباهات خود را بپذیرید و در کوتاه ترین زمان به هدف خود خواهید رسید. خدا را شکر و به نیازمندان کمک کن.

صوفی گلی را می چیند و خارهایش را می دهد

وین زهد خشک را به می لذت بخش تبدیل می کند

تمات و شطح در آهنگ چنگ نا

از تسبیح و تیلسان تا می و میگسار بخش

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… چیزی از دست دادی و بدبختی های زیادی از مردم دیدی، حالا خیلی غمگینی اما غم و اندوه از دست دادنت فایده ای ندارد. بهتر است دوباره تلاش کنید و راه های بیشتری را برای جبران این کمبود امتحان کنید. دشمنان شما به زودی به سزای اعمالشان خواهند رسید. کارها را خیلی سخت نکنید چون به جایی نخواهید رسید. اگر می خواهید از مشکلات دنیا دوری کنید، به یاد داشته باشید که به قول خود عمل کنید و خوب صحبت کنید. پایبند بودن به وعده های پوچ دیگران بپذیرید که زندگی همیشه شاد نخواهد بود و همیشه خودخواه خواهید بود.

ما شانس خود را در این شهر امتحان کردیم

باید لباست را از این صخره در بیاوری

دستم را گاز نگرفتم و آه کشیدم

بدن برهنه ام را آتش زدم

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… خوش دلی و سخنی شیوا. سختی ها، جدایی ها و مهاجرت های زیادی را متحمل شدی. درد دوری تو را از همه چیز خسته کرده، قدرت و قدرتت را ربوده، اما امیدت را نیز از دست داده است. اگر واقعاً به هدف خود ایمان دارید، صبور باشید و از مطالبه دست بردارید. همه غم ها و شکست ها پایانی جز شادی ندارند. این روزها می گذرد و روزهای خوشی می آید، آن وقت به خودت افتخار می کنی که با قدرت، پشتکار و شوق در راه رسیدن به هدفت قدم می گذاری.

هیچ زبان نرمی برای بیان جدایی وجود ندارد

در غیر این صورت ماجرای جدایی از تو را برایت تعریف می کنم

صبر نکن تا آخر عمر من به امید ارتباط بستگی دارد

به پایان رسیده است و زمان جدایی نیست

فال روزانه متولدین آبان

ماهی های آبان … شما از فردی که دوستش دارید دور هستید و روزها را در انتظار رسیدن او به شما می گذرانید. با تلاش و دعا در پیشگاه خداوند به هدف خود خواهید رسید. با اینکه دیر اومدی، ناامید نشو. هر چه خدا بخواهد اتفاق می افتد. برای به دست آوردن نتیجه راه های مختلفی را امتحان کنید. تو فطرت پاکی داری و عشق در تار و پود وجودت تنیده شده است. به سخنان منفی مذهبی ها و منافقین توجه نکنید، خداوند گناهان عاشقان را ببخشد. از کسانی که روحیه خوبی دارند کمک و راهنمایی بخواهید. اگر فکر می کنید با سفر به هدف خود خواهید رسید، برای رسیدن به هدف خود از شهر و کشور خود دور شوید.

به پیشخدمت هایی که می خواهند به من خدمت کنند برگرد

من حاضرم خدمت کنم و برای دولتم دعا کنم

زن که ظرافت جام شادی توست

تو از تاریکی سردرگمی من بیرون آمدی

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… سال هاست که برای رسیدن به هدفی تلاش می کنی و در راه رسیدن به هدف با سختی ها و چالش های زیادی روبرو می شوی که غلبه بر آنها غیر ممکن نیست. مشکلات در برابر اراده قوی و اشتیاق شما بسیار کوچک است اگر از مشکلات نترسید و ناامید نشوید به هدف خود خواهید رسید. گاهی اوقات احساس می کنید سرعت حرکت شما به سمت هدف کند است، اما راهش این است که آهسته و پیوسته حرکت کنید، به جلو ادامه دهید و در نهایت به هدف خود خواهید رسید. به خدا توکل کن تا در این راه آرامش پیدا کنی.

خواب نقش تو را در کارگاه دیدم

من آن را در فرم شما ندیدم و نشنیده ام

هر چند آرزوی تو باد شمال باشد

من نتونستم به قد تو برسم

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

دی ماهی جان… در مسیر دوستی وقت و انرژی صرف کردی و به کمک دوستان و آشنایان امیدوار بودی، اما اکنون متوجه شده ای که در انتخاب اطرافیان که به آنها اعتماد داشتی، اشتباه کرده ای. آنها در مسیر زندگی یاور نبودند. بهتر است از این اشتباه درس بگیرید، از این پس به توانایی های خود اعتماد کنید و دوباره با احتیاط و مراقبه شروع کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. حتی اگر اتفاقات دردناکی رخ داده باشد، دعوا کردن، مجادله کردن، یا داد و فریاد کردن با دیگران به شأن و شخصیت شما نمی خورد. احترام به بزرگترها هم لازم است. با احتیاط قدم بردارید تا در زمینه مسائل عاطفی دچار یک رابطه عاشقانه یک طرفه نشوید.

از دوستان کمک گرفتیم

آنچه ما فکر می کنیم اشتباه است

درخت دوستی به چه کسی داده می شود؟

اخیرا رفتیم و یک تخم کاشتیم

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… منتظر دریافت خبر و اطلاعات معشوق خود با واسطه هستید، بالاخره خبرهای خوب می رسد، نگران نباشید اگر کمی دیر شد. از دوستان و اطرافیان خود قدردانی کنید زیرا می توانید به آنها اعتماد کنید و آنها را به راز قلب خود تبدیل کنید. کسی به کمک شما نیاز دارد و به دنبال مراقبت شماست. از آن کوتاهی نکنید، زیرا بخشش شما در جای دیگری به شما جبران خواهد شد. خداوند به کوچکترین احسانی که نسبت به بندگانش می کنید به شما پاداش می دهد. زندگی را برای خود سخت نکنید و از ریاکاری دست نکشید.

ای رسول راستین، خبر دوستمان را به ما بده

وضعیت گل را برای بلبل توضیح دهید

ما اسرار سکوت هستیم، غمگینیم

با یک دوست آشنا صحبت کنید

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… به تو فرصتی داده شده که از زیبایی های زندگی لذت ببری، شاد باشی و از دنیا بروی. زیبایی طبیعت موقتی است، سفر کنید و طبیعت را کشف کنید. غم و اندوه را رها کنید و به آنچه دارید راضی باشید. ثروت اندوزی پایانی ندارد، قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر اکنون شکست خورده اید، ناراحت و ناامید نباشید. روزگار فراز و نشیب های زیادی دارد. پایان شب ناامیدی صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بشمارید و از آنها به نفع خود استفاده کنید.

باد نوروزی از کوی یار می وزد

از این باد کمک بخواه تا چراغ دلت را روشن کند

اگر گل کوچکی داری آن را برای خدا خرج کن

اشتباهات سودا زراندوزی را کی به قارون داد؟