فال حافظ 13 اسفند ماه

فال حافظ 13 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره حافظ 34

رواق چشمان من خانه توست

کرم نما و فرود، آن خانه خانه شماست

از خال و خط از عارفان دل تنگ شده

جوک های بزرگ زیر دام و دانه شما

فروردین ماهی عزیز… خداوند متعال لطف خود را نسبت به شما کامل کرده است و به زودی به هدف و مقصود خود خواهید رسید. کاری که می خواهید انجام دهید بسیار با ارزش است. اگر قصد ازدواج دارید با عشق به هدف خود خواهید رسید. تو از همه رقبا بهتری، اما یادت باشه هر چی داری از خداست.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 54 حافظ

چشمانم از گریه مردم پر از خون شد

حال مردم را ببینید

مرا به یاد تو و چشمان مستت می اندازد

جام غم که می نوشم خون است

اردیبهشت عزیز… انگار در این چند روز کار اشتباهی کردی، خورشید خوبی ها طلوع می کند و اتفاقات فرخنده ای به تو نزدیک است. اتفاقاتی که شما را خوشحال می کند. درست است که رنج زیادی می کشید، اما به زودی اتفاقات خوبی رخ می دهد و شانس به سمت شما خواهد رفت. سخنرانی خود را معنادارتر کنید و خاطرات دردناک گذشته را از ذهن خود پاک کنید. هر کاری میخوای انجام بده چون به دردت میخوره. از شنیدن صدای قلبتان پشیمان نخواهید شد.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره ۷۳ حافظ

با نور بصری مشخص نیست که اینطور نیست.

بدون نیاز به بصری

مافوق شما متخصص هستند، بله

کلاه گیس شما در هیچ سریالی نیست

خرداد ماهی عزیز… راز دلت بر هیچکس پوشیده نیست. موانع دشوار زیادی در مسیر شما وجود دارد که بسیاری از آنها نتیجه اعمال خودتان است و پشیمانی برای آنها فایده ای ندارد. با این حال، اگر از خستگی و مشکلات شکایت نکنید، می توانید بر همه آنها غلبه کنید و به هدف خود برسید. با امید به آینده، همه چیز برای شما آسان خواهد بود. به تجربه و خرد خود ایمان داشته باشید و به توانایی های خود اطمینان داشته باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزال شماره حافظ 240

ابر ادهری برخاست و باد نوروزی وزید

من پول می خواهم و به آنچه راوی گفته بود رسید

شاهدان شواهد هستند و من از کیفم شرمنده ام

بار عشق و فقر سنگین است و باید آن را به دوش کشید

تیر ماهی عزیز… مدتهاست که رکود مالی و بی پولی شما را نگران کرده بود که به خواسته خود نرسید. حافظ مژده می دهد که بالاخره صبح روشن طلوع می کند و این همه تاریکی پایان می یابد. پس به خاطر مسائل کوچک و بی اهمیت به غرور و شرافت خود لطمه وارد نکنید. چیزی که آبروی شما را نجات می دهد این است که به آنچه دارید راضی باشید و از جاه طلبی دست بکشید. در دوستی خود محکم، یکدست و صادق باشید. سعی کنید منصف باشید و به همه دوستان خود به یک چشم نگاه کنید. اگر خدای مهربان و بخشنده ای دارید، جای نگرانی نیست.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره حافظ 275

صوفی گلی را می چیند و خارهایش را می دهد

وین زهد خشک را به می لذت بخش تبدیل می کند

تمات و شطح در آهنگ چنگ نا

از تسبیح و تیلسان تا می و میگسار بخش

مرداد ماهی عزیز… شما فردی بافرهنگ و عالی هستید و جای تعصبات خشک در افکار شما نیست. ریا و ریا را از خود دور کنید. با مردم با صداقت و درستکاری رفتار کنید. غرور و تکبر به موفقیت منجر نمی شود، پس از آنها دوری کنید. دنیا ارزش حرص خوردن را ندارد، پس از فرصت ها برای شادی و رضایت استفاده کنید. انتقاد پذیر باشید و اشتباهات خود را بپذیرید و در کوتاه ترین زمان به هدف خود خواهید رسید. خدا را شکر و به نیازمندان کمک کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 322 حافظ

خواب نقش تو را در کارگاه دیدم

من آن را در فرم شما ندیدم و نشنیده ام

هر چند آرزوی تو باد شمال باشد

من نتونستم به قد تو برسم

شهریور ماهی عزیز… شما سال هاست که برای رسیدن به هدفی برنامه ریزی کرده اید و در راه رسیدن به هدف با مشکلات و چالش های زیادی روبرو هستید که غلبه بر آنها غیر ممکن نیست. مشکلات در مقابل اراده قوی و اشتیاق شما بسیار کوچک است، اگر از مشکلات نترسید و ناامید نشوید به هدف خود خواهید رسید. گاهی اوقات احساس می کنید سرعت حرکت شما به سمت هدف کند است، اما راهش این است که آهسته و پیوسته حرکت کنید، به جلو ادامه دهید و در نهایت به هدف خود خواهید رسید. به خدا توکل کن تا در این راه آرامش پیدا کنی.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزال شماره حافظ 380

بارها گفته ام و باز هم می گویم

برای خودم اینجوری میخونم

به من گفتند طوطی پشت آینه

همان چیزی را می گویم که استاد ازل گفت.

مهر ماهی عزیز… تغییر دادن بسیاری از اتفاقاتی که برای ما اتفاق می افتد و منتسب به تقدیر الهی است خارج از اختیار ماست، شما باید آنها را همانطور که هستند بپذیرید. شما به دستورات خدا عمل می کنید. یک روز اطرافیان قدر شما را بیشتر خواهند دانست. شما هنوز دقیقا نمی دانید چه کاری می خواهید انجام دهید و کدام مسیر را باید طی کنید. انتظار دارید دیگران از طرف شما تصمیم بگیرند. بهتر است خودتان و اهدافتان را دوباره ارزیابی کنید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. اراده و توکلت را به خدا تقویت کن.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 381 حافظ

با اینکه ما نوکر شاهیم

پادشاهان مالک صبحگاهیم

گنج روی بازو و کیسه خالی

جام گیتی نما و خاک رحیم

آبان ماهی عزیز… با وجود گنج های طبیعی که در وجودت هست، ثروت مادی چندانی نداری، اما بدان که وجدان پاکت از همه چیز برتر است به شرطی که ابراز کنی. شما در کار خود بسیار سخت کوش هستید، در روابط دوستانه خود وفادار و نزدیک هستید. مراقب باشید از رفتار خوب، صداقت و دوستی خود سوء استفاده نکنید. زندگی زیبا و راحت در پیش رو دارید. از تمام مهارت های خود استفاده کنید تا دشمنان خود را ناامید کنید و دوستان خود را خوشحال کنید. دست از ریا و ریا بردارید. اگر به کسی بدهکار هستید، از شخص معروف بخواهید که بدهی را بازپرداخت کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 413

خط عذرخواهی برای دوستی که خرس را از شما گرفت

هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد

ابروی دوست گوشه محراب حکومت است

آذر ماهی عزیز… در دلت حاجتی هست و می خواهی به آن برسی; حتی اگر از دست زدن آنها به سینه شما می ترسید، از دوستان نزدیک خود برای حل مشکلات و باز شدن در تجارت خود کمک بگیرید. اخلاق و رفتار نیک شما آبروی شما را صد برابر کرده است. از شر شیطان به خدا پناه ببرید، زیرا راه پیشرفت به روی شما باز است. تعویق مجاز نیست؛ بسم الله بگویید و در راه آینده قدم بردارید و یاد خدا را فراموش نکنید. با انجام کار خیر بر نامه اعمالت آب بریز تا گناهانشان پاک شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 421

به خانه مغان رفت و آب نوشید

پیرمرد می نشیند و به شیخ و شب دعا می کند

سوبوکشان کاملاً برده اوست

اما چون سرش را رها کرد، چتر روی ابر افتاد

دی ماهی عزیز… خوشبختی و بهروزی در انتظار توست، به شرطی که غفلت نکنی، از لحظه های زندگی استفاده کنی و عاقلانه تصمیم بگیری. با بزرگان خردمند مشورت کنید و عجولانه تصمیم نگیرید. به خدا اعتماد کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل حافظ شماره 428

صبح زود، شب مستی

باد را با چنگ و چغانه بردم

ذهنم را در صندوق عقب اردیبهشت گذاشتم

فرستادم شهر

بهمن ماهی عزیز… در اطراف شما افرادی هستند که می خواهند با حیله و نیرنگ به شما آسیب برسانند، اما خداوند یک به یک حقه های آنها را خنثی می کند. سرزنش و اندوه تمام شده است. تو به اراده خود عمل کردی و غم را از دلت زدودی. شما در حال تلاش برای حل یک معما هستید که به این زودی حل نخواهد شد. صبور باشید و در مسائلی که به شما مربوط نیست دخالت نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 481

این را گوش کنید تا خود را از غم نجات دهید

به خونخوار غذا ندهید

شما در نهایت یک گلدان گران قیمت خواهید داشت

حالا به سبو فکر کنید که پر از باد خواهد شد

اسفند ماهی عزیز… چرا برای کاری که بر عهده شماست و معیشت شما نیست اینقدر جسارت می کنید و به خود فشار می آورید؟ برای جلوگیری از غم و اندوه، به آنچه در زندگی دارید راضی باشید. به خدا توکل کن و او خودش را برای مصالح دنیوی دنیا مزاحم نمی کند. اگر می خواهید به جایگاه و مقامی برسید بدانید که ابتدا باید آماده و آماده باشید و بدون آمادگی لازم به جایی نمی رسید پس با توجه به توانایی و توان خود برای تعیین اهداف زندگی خود تصمیم بگیرید. برای رسیدن به هر چیزی، ابتدا وجدان خود را از نفرت و عدم اطمینان پاک کنید، به خدا اعتماد کنید و سپس آن مسیر را طی کنید. نتیجه کارتان را به خدا بسپارید چون شانستان زیاد است.