فال حافظ 14 بهمن ماه

فال حافظ 14 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال برای متولدین فروردین

اجازه ندهید ضعف شما شما را از زیبایی پزشکان نیازمند منحرف کند

سلامتی همه افق ها در سلامتی شماست

نظر : خیلی دوستت داره و تا بمیره فراموشت نمیکنه ولی جلوی اون خودتو تحقیر نکن. تو هم بهش فکر کن شایسته است که عاشق محبت خود را نشان ندهد و همه چیز را با آرامش تحمل کند تا در مراحل عشق به سوی او دراز کنی.

فال برای متولدین اردیبهشت

برو سرکار واعظ، این جیغ چیست؟ *** چه شد که دلم از مسیرش منحرف شد؟

حتی یک دقیقه نیست که توسط هیچ موجود زنده ای غیر از مخلوق خداوند خلق نشده باشد.

نظر: خبرهای خوبی را خواهید شنید که مدتها منتظرش بودید و کارت شما روز به روز بهتر می شود. با این حال، روابط شما نیز افزایش خواهد یافت. مراقب آرامش درونی خود باشید تا ترک دنیا برایتان آسان باشد. شادی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا همیشه سبک و آرام باشید.

فال برای متولدین خرداد

چقدر مهربان هستید که ناگهان راز خدمات ما را به شما عرضه می کنید.

نوک خامه رو درست کردی سلام کارخانه ی زمان موبد هستی.

نظر: به دنبال عیب دیگران نباشید. اول خودتو درست کن خوب یا بد، روی پای شما نوشته شده است. این به شما بستگی دارد که همانطور که می خواهید زندگی کنید و هدفی داشته باشید. حاجاتت یکی پس از دیگری برآورده می شود و دوباره با حاجت به درگاه خدا می روی. تقوا را پرورش دهید تا از آرامش حق دور نشوید.

فال برای متولدین تیرماه

سقیع عیدت مبارک یاد قولات باش

تعجب می کنم که در این مدت مراقب رقبای خود بودید

نظر: تأخیر در پایان کار جایز نیست. مهربانی همه شامل شما می شود. حتما به تعهداتی که داده اید عمل کنید که راهی برای رفع نیازهای شماست. رنج شما بی پاسخ نخواهد ماند. شما یک رهبر متعهد و کلی هستید در مورد پایبندی به قول خود. شرم نیست که به خاطر مشکلات کوچک غم را در دل خود جای دهید.

فال برای متولدین مرداد

با اینکه باد شاد است، حتی اگر باد بیخیال باشد، من به صدای تند چنگ تمایل دارم.

یک رقیب مستقیم و یک رقیب به مصاف گرت می روند

نظر: شما عجله دارید با اینکه همه می دانند چه روزهای سختی را سپری می کنید. همه ظواهر را می بینند، پس از ظاهر خود محافظت کنید تا از آبروی خود محافظت کنید. شما خیلی بی تجربه هستید اما ادعا می کنید با تجربه هستید. مثل یک اشاره گر عمل نکنید، شما هسته خوبی برای کار دارید، این موضوع به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید و بدن خسته خود را التیام بخشد.

فال برای متولدین شهریور ماه

صبا از آن غزال رعنا که به کوه و بیابان دادی بگو.

زنده باد شیرینی ساز، چرا طوطی آب نبات را نخرد؟

نظر: توقع زیادی از روز دارید و مرتب شکایت می کنید. زیاد شکایت نکن چیزهایی برای شما اتفاق می افتد تا شما را امتحان کنند. گرفتار غم دنیا نشو، اینها همه خواست خداست، پس از روزهای خوب زندگیت نهایت استفاده را ببر، از آنها لذت ببر و قدر نعمت های الهی را بدان.

فال متولدین مهر

آن شب تا زمانی است که اهل تنهایی بگویند این شب است.

تا به موی تو برسد در دستان دشنام دهندگان *** به یاد یار یار یار هر دلی از انگشتری است.

نظر: شما همچنان آنچه را که به دست آورده اید از دست خواهید داد. استراحت و آسایش کافی است، مراقب ذهن خود باشید. همانطور که بادهای پاییز و بهار قلب شما را پیر می کند، خود را از شر خودخواهی که پایه و اساس شما را ویران می کند خلاص کنید و همچنین بدانید که همه از امور پنهان شما آگاه هستند.

فال برای متولدین آبان

قوس ابروی شوخ او برای کشتن من بود

نبودن نقش دو دنیا که رنگ عشق است

نظر: ایمان خود را تقویت کنید تا خود را از درد سرزنش نجات دهید. مشکلت حل میشه اگر زمانی که غمگین هستید می خندید، کار بزرگی انجام داده اید. کسانی که از شما حمایت می کنند، کسانی که شما را از هرج و مرج نجات می دهند. خودتان و افکارتان را تغییر دهید. چیزهای بد را بسوزانید و بخشش را در خود پرورش دهید.

فال متولدین آذر

آن کنده ترک خورده که بر سرمان می بارید *** چه اشتباهی دید و راه را اشتباه رفت؟

هیچ کس نمی داند چه دیده تا زمانی که مرا در مقابل دنیا رها کرده است

نظر: برای کمک و خدمت به دیگران مشکلی ندارید. شما زندگی خود را فدای یک دوست خوب خواهید کرد، اما انتظار نداشته باشید که دوستانتان مانند شما رفتار کنند، زیرا این شخصیت شماست. با خود مهربان باش و درد خود را در نظر بگیر.

فال برای متولدین آذر ماه

ای فروغ ماه حسن به خاطر تو آب چاه زنخا زیباست

عزم ملاقات با شما برآورده شد، چه فرمانی برای بازگشت یا رفتن دارید؟

نظر: قدر جوانی خود را بدانید. فرصت های طلایی را یکی یکی از دست می دهید. به شریک زندگی خود اعتماد کنید. با چشمان باز به اطراف خود نگاه کنید. با یک اتفاق جزئی زمین را ترک نکنید. انعطاف پذیر باشید، اگر هنر دارید، آن را به نفع خود نشان دهید و هوشیاری بهترین راه برای به دست آوردن آن است.

فال متولدین بهمن

نتیجه کار دنیا و فضا چندان نیست

هدف از گفتن از دل و جان شرف همین است

نظر: قدر جوانان را بدانیم. منتظر خبرهای خوبی باشید که برایش دعا کرده اید. از هیچ چیز نترس، ایمانت تو را از هر طوفانی عبور می دهد. به بازوی خود تکیه کنید. از اسارت مادی خلاص شوید و به قرآن پناه ببرید.

فال برای متولدین اسفند

عشق جوانی بر من فرود آمد و راز نهفته در قلبم آشکار شد

از منظر پرنده یک پنکه را دیدم که به دام افتاده بود

نظر: شما عجله دارید با اینکه همه می دانند چه روزهای سختی را سپری می کنید. همه ظواهر را می بینند، پس از ظاهر خود محافظت کنید تا از آبروی خود محافظت کنید. شما خیلی بی تجربه هستید اما ادعا می کنید با تجربه هستید. مثل یک اشاره گر عمل نکنید، شما هسته خوبی برای کار دارید، این موضوع به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید و بدن خسته خود را التیام بخشد.