فال حافظ 15 اسفند ماه

فال حافظ 15 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزال شماره حافظ 29

به نظر شما چه اهمیتی به شراب می دهیم؟

خمگو گرفتار شکسته شدن خمخانه است

اگر خمر بهشت ​​است آن را بدون دوست بریز

هر نوشیدنی شیرینی که می دهید مجازات است

آوریل عزیز… آینده ای فعال در انتظار شماست. پس هوشیار و آماده باشید تا در هر زمان با چیزی روبرو شوید. حال خود را برای رسیدن به خوشبختی آینده خراب نکنید. بدان و بدان که دنیا هرگز به یک جهت و بر یک پاشنه نمی چرخد، پایان هر شب سیاه، سفیدی روز است. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت مباش، چون جواهری داری که دیگران فاقد آن هستند و آن نیت درست و دل پاک است.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 42 حافظ

الان میخوام باهات حرف بزنم

شنیدن خبر دلم آرزوست

طمع محض در میان کسانی که ماجرا را فاش می کنند

من نمی خواهم از رقبای خود پنهان شوم

ماه عزیز… حرص و طمع را از زندگی خود دور کنید تا در کارتان جلو بروید. داشتن نگرش خودخواهانه به پایان خوشی منجر نمی شود، از آن دوری کنید. به زودی هدفی را که مدتها دنبالش بودید پیدا خواهید کرد، البته هرگز آبرو و ایمان خود را در این راه هدر ندهید و با دقت عمل کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 64 حافظ

هر چند وسعت هنر خام است

زبان ساکت است اما دهان پر از عربی

زیبایی پنهان روح و شیطان در کاریزمای حسن

من تعجب کردم که این شگفت انگیز است

خرداد ماهی عزیز… تو به راهی قدم گذاشتی که در آن با دیگران رقابت خواهی کرد. برای رسیدن به هدفی که تعیین کرده اید هیچ کاری نکنید و روح شیطانی را در درون خود ایجاد نکنید. هیچ فردی کامل نیست و شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید. زحمات دیگران را بی ارزش نسازید تا با زحمت خود ثروتمند شوید که دور از ادب است. رسیدن به خوشبختی ساده و آسان نیست، نیازمند تلاش و ثبات است.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 69 حافظ

کسی پایین نیست، Zelf Dota نیست

رهگذری که دام دردسر نیست کیست؟

چون چشمانت از زاهدان متنفر است

تقصیر ما نیست که با شما هستیم

تیر ماهی عزیز… زندگی صحنه درد و شادی است. بیشتر از این به خودتان استرس ندهید، تا زمانی که به رابطه فکر می کنید، او از آن اجتناب می کند، بنابراین اصرار فایده ای ندارد. شاید این سرنوشت بود. نمی توان از مشکلات و مشکلات جلوگیری کرد، اما با صبر و بردباری می توان به سلامت بر آنها غلبه کرد. دعا را آغاز کنید زیرا دعا کلید آرامش قلب است.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره 102 حافظ

تبلیغ شما را تبریک می گویم

هر چه باد می وزد، دلم را به باد می دهم

من به جایی رسیده ام که خودم را مطابقت می دهم

برق روشن هر عصر و باد هر روز صبح

مرداد عزیز… فکر کردن به گذشته شما را خوشحال می کند. این روزهایی است که شما آزاد هستید و می توانید به هر کجا که بخواهید سفر کنید. دردهای زیادی را در دل خود نگه داشته اید و به همدم نیاز دارید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، باید قلبی قوی داشته باشید. نصایح بزرگان می تواند مؤثر باشد و راه را برای رویدادها هموار کند، پس به آنها گوش فرا دهید. تو آدم خوبی هستی و همه خوبی ها در دل و جانت نقش بسته و تا آخر عمر با نام نیک زندگی می کنی.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

نگاه حافظ شماره 156

هیچ کس نمی تواند با مهربانی، شخصیت و وفاداری به ما کمک کند

نگذارید کار شما را انکار کنیم

اگرچه فروشندگان خوبی ظاهر شده اند

هیچکس نباید با مهربانی و دلسوزی به دوست ما نزدیک شود.

شهریور ماهی عزیز… هدفی که انتخاب کرده اید برای شما بسیار مناسب است. از تمسخر و سخنان حسودان و دشمنان خود نترسید. با دیگران با مهربانی رفتار کنید تا در مواقع نیاز بتوانید کمک بگیرید. دوستان واقعی و صادق خود را هرگز فراموش نکنید. دوست صمیمی و عاقل جواهری است که به همگان نمی توان داد و خداوند دوستان خوشایند را به همه نمی دهد; پس باید از آنها قدردانی کنید. پول به زودی به شما خواهد رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره 178

هر که محرم شود دلش در حرم یار می ماند.

وان که این را نمی دانست، همچنان در انکار باقی ماند

اگر از صفحه نمایش بیرون آمد مرا سرزنش نکنید

خدا را شکر که در خیال باقی نمی ماند

مهر ماهی عزیز… مدتی است که به دنبال دوست و همراه مهربان می گردید و به این نتیجه رسیده اید که دیگر هیچ رازی ندارید و باید خود حجاب خود را از آب در بیاورید. قول بدهید و به آن پایبند باشید. حریم خصوصی و خط قرمز خود را تعیین کنید، در غیر این صورت آبروی شما به خطر می افتد. بهترین دل، قلب روشن و صاف و شفاف است; عشق و شفقت را در دل خود تلقین کنید تا هیچ نقطه سیاهی در آن نفوذ نکند. مهربانی و محبت شما زبانزد خواهد بود و همه شما را به نیکی یاد خواهند کرد.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره حافظ 259

من هم دوست داشتم دوباره ملاقات کنم

خدمتکار نواز از کار شما بسیار متشکرم

نیاز به خلاص شدن از شر گرد و غبار

سرزمین نیاز کیمیای مراد است

آبان ماهی عزیز… چرا از مشکلات فرار می کنی؟ قوی باشید و در مقابل آنها بایستید. قلبت را با رنج شفا بده، آرامش تو در گرو دعا کردن با خدا و محبت به همه مردم است. شما از نظر ایمان در جایگاه بالایی قرار دارید. شما به زیارت خواهید رفت. به دوستان خود اعتماد کنید. اگر می خواهید به خواسته قلبی خود برسید، راه حل این است که از مشکلات نترسید و آنها را به عنوان بخشی از مسیر بپذیرید. به فقرا و نیازمندان کمک کنید تا دعای زیبایشان شما را راهنمایی کند. به زودی به شهرت و بدنامی دست خواهید یافت.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره حافظ 297

هیچ زبان نرمی برای بیان جدایی وجود ندارد

در غیر این صورت ماجرای جدایی از تو را برایت تعریف می کنم

صبر نکن تا آخر عمر من به امید ارتباط بستگی دارد

به پایان رسیده است و زمان جدایی نیست

آذر ماهی عزیز… دلت مهربان و سخنی شیوا. سختی ها، جدایی ها و مهاجرت های زیادی را متحمل شدی. درد دوری تو را از همه چیز خسته کرده، قدرت و قدرتت را ربوده، اما امیدت را نیز از دست داده است. اگر واقعاً به هدف خود ایمان دارید، صبور باشید و از مطالبه دست بردارید. همه غم ها و شکست ها پایانی جز شادی ندارند. این روزها می گذرد و روزهای خوشی فرا می رسد، آنگاه به خود می بالید که با قدرت و اراده و اشتیاق در مسیر رسیدن به هدف قدم گذاشته اید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 348

دریا را می بینم، شکیبایی را در بیابان می ریزم

و در این کار دلم را به دریا خواهم زد

از دل گناهکار آه میکشم

بگذار آدم و حوا را در شکم تو بگذارم

دی ماهی عزیز… اتفاقات سختی را در زندگی ات تجربه کردی و صبور بودی اما امروز احساس می کنی صبرت تمام شده است. غمگین بودن و حسرت گذشته فایده ای ندارد. راه حل شما چیز دیگری است. اگر امروز با مشکلات و مشکلاتی مواجه شدید، صبر خود را از دست ندهید. سختی های زمان مانند باد است. به سلیقه و ظاهر مادی تکیه نکنید. با توکل به خدا و حکمت می توانید فردای بهتری را برای خود بسازید. تلاش شما آنقدر زیاد است که می توانید به تمام اهداف خود برسید. کار امروز به فردا موکول است، پس امروز قدم بردارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 385 حافظ

یا ختنه ارباب آن گوزن قرمز توسط بازرسان

وان سهی سارو خرامان به باغ بازرسان

قلب مجروح ما را به باد باد

این معنای زندگی بازرسان است.

بهمن ماهی عزیز… خیلی وقت بود که از معشوق دور بودی و در حسرت دیدار و پیوند با او بودی. قلب شما درد می کند و از تنهایی رنج می برد و می خواهید او به هر شکل ممکن به شما بازگردد. نگران نباش که در مدت کوتاهی به هدفت میرسی، به خدا توکل کن و دست از دعا با خدا بردار. علاوه بر لطف خداوند، شما نیز در این مسیر تلاش خود را انجام دهید. زندگی به زودی به دلخواه شما خواهد آمد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 386 حافظ

خدا را با شنل از دست ندهید

رخ از رودان نامرتب پوشیده شده است

خیلی آلودگی تو این شنل هست

اوقات خوب را می فروشند

اسفند ماهی عزیز… شما انسان صمیمی و صادقی هستید پس حتما دوست خود را با دقت انتخاب کنید تا دیگران از سادگی و صداقت شما سوء استفاده نکنند. افراد ریاکار می خواهند با زیبا جلوه دادن خود دل شما را به دست آورند، پس مواظب خود باشید و قبل از امتحان به آنها اعتماد نکنید. برای رویارویی با مشکلات باید عزم قوی داشته باشید. بهتر است قبل از هر کاری توانایی های خود را بشناسید و استقامت خود را افزایش دهید. مواظب باش دل کسی را نشکنی وگرنه گرفتار آه او نمی شوی.