فال حافظ 15 فروردین ماه

فال حافظ 15 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی جان… هر فردی در زندگی باید به رفتار دیگران توجه کند و با دقت عمل کند. کلمات غیر ضروری را از گفتار خود حذف کنید و به آنچه می گویید فکر کنید. گفتار صحیح را می توان با آرامش و ادب نشان داد. اجازه نده هیچکس یا همه راز قلبت را بدانند. بهتر است تا حدودی آینده نگر باشیم. با وجود اینکه غم و اندوه زیادی در دل شما وجود دارد، با صبر و رفتار عاقلانه اوضاع حل می شود.

او گفت: «صبح، مرغ‌های یونجه با گل‌های تازه شکوفا شده

در این باغ خیلی ناز نباش فقط به این دلیل که شکوفه دادی

از سمت راست به من نخند

هیچ عاشقی با معشوق سخنان تند نمی گوید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… منتظر کسی هستی که خیلی دوستش داری. خوشحال باشید چون او از صمیم قلب شما را دوست دارد و شما را در طول زندگی فراموش نخواهد کرد، اما حتی اگر به او فکر می کنید، نباید خودتان را در مقابل او کوچک کنید. صلوات یعنی عاشق اظهار محبت نکند و انواع سختی ها را با دلی سوزان تحمل کند تا تو نیز به درجات عشق برسی.

تو را به خدا می سپارم، دور از چشم

تو روح منی و با تمام وجودم دوستت دارم

تا کفن زیر پای زمین نگذارم

باور نکن که من دست تو را گرفته ام

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… فریب ظاهر دیگران را نخورید و به آنها اعتماد نکنید. به نظر می رسد سخنان سنگین، کلمات جذاب یک نفر بر شما تأثیر می گذارد، اما در واقع مانند طبل توخالی است که نمی توان به آن اعتماد کرد. هر کسی می تواند صحبت کند، اما عمل مهم است. به توصیه های کسی که برای شما آرزوی سلامتی دارد و از شما باتجربه تر است گوش دهید. اگر برای یک سفر ماجراجویی جان خود را از دست می دهید، حتما این کار را انجام دهید، تاثیر زیادی بر روحیه شما خواهد داشت.

یک مرد خوب و خوش تیپ

به داشتن نتایج بینایی معروف است

چو خامه فرمان شما را اطاعت می کند

تا زمانی که به تیغ نرسد می گذاریم

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… مدتی است که عاشق شده ای و به خاطر عشق از همه منزوی و گوشه گیر شده ای اما گویا معشوقت از دنیای عشق بی خبر است. بیشتر به پایان عشق یک طرفه فکر کنید. سختی ها و دردها همیشه هست، باید با امید و ایمان با آنها مقابله کرد. شما می توانید با کمک دوستان مهربان و دلسوز خود بر همه این مشکلات غلبه کنید. صبر و بردباری را تمرین کنید تا زندگی شما شیرین و راحت شود. راه خود را با چراغ راهنمایی کسی که به شما اهمیت می دهد روشن کنید. به خود بیایید و تا دیر نشده بیدار شوید.

دل ما در مقابل چمن خالی است

چو سرو وفادار می ماند و چو لاله داغ دارد

سر ما نباید زیر ابروی دیگری بیفتد.

خالی در میان گوشه نشینان جهان

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… روزگار و شرایط برای همه سخت شده و تنها تو نیستی که این بار سخت را به دوش می کشی. خیانت دیگران برای شما دردسر ایجاد کرده است، بنابراین باید دوستان و دشمنان را بشناسید و آنها را تشخیص دهید. برخی از افراد می خواهند از شما سوء استفاده کنند، مراقب باشید از شما به عنوان نردبان خود استفاده نکنند. هرگز فریب ظاهر افراد را نخورید. چرا نسبت به دیگران مغرور باشید وقتی می توانید با صرف اندکی عشق و محبت دل آنها را به دست آورید؟ کمی ملایم تر باش اگر قصد انجام کاری را داری در انجام آن مصمم باش تا خداوند تو را در راه رسیدن به هدفت یاری دهد.

میدونی چنگ و عود یعنی چی؟

پنهان شو و بخور چون تو را مجازات می کنند

افتخار عشق و سعادت عاشقان را دریافت می کنند

اشتباهات جوان هستند، اتهامات قدیمی

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… دور شدن از درگاه الله جز پشیمانی و کسل کننده و طاقت فرسا چیزی برای شما به ارمغان نمی آورد. سپس به لطف او امیدوار باشید و خداوند به شما مال و عزت بدهد. شما به خوبی می دانید که برای رسیدن به هدف خود باید درد را تحمل کنید. با بی دقتی و زدن مشت قطعا نتیجه ای نخواهید گرفت. عمر خود را هدر ندهید و وقت خود را بیهوده تلف نکنید. قضاوت در مورد دیگران بر اساس ظاهر بیرونی چیزی کاملاً اشتباه است، هیچ کس نمی تواند بداند در درون شخص دیگری چه می گذرد یا در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. با امید به خدا و مشورت با دوستان و کمک به بزرگترها به هدفت میرسی. به دنبال دانش و خرد باشید و ناامیدی و ناامیدی را از خود دور کنید.

شما از ذهن خود خسته خواهید شد

سر کار نروید و در نهایت احساس شرمندگی کنید

خداوند کاروانی را که در پی او بودند برکت دهد

بگذار در عیش و نوش بنشیند و نزد اعلیحضرت برود

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… انگار تو زندگی خیلی معطل می کنی. دوستان خود را دیگر منتظر نگذارید. فقط به این دلیل که ساکت هستند به این معنی نیست که از وضعیت فعلی راضی هستند، بلکه می خواهند شما تصمیم بگیرید. فراموش نکنید که به قول هایی که در زندگی خود می دهید عمل کنید تا دیگران را آزار ندهید. کسی هست که شما را دوست دارد پس به عشق او احترام بگذارید. آینده نگر باشید و به فردا فکر کنید. رویاهای دور به هدف شما نمی رسند و فقط زندگی شما را تلف می کنند. صبور باش و برای حل مشکلت از خدا کمک بخواه.

اگر از باغ شما میوه ای بچینم چه می شود؟

می بینم قبل از نور تو چه اتفاقی می افتد

یا کنف در سایه آن سرو بلند

اگر مدتی بنشینم چه اتفاقی می افتد؟

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… به لطف کوری چشم حسودت و صبر و تحملی که داری به همه آرزوهایت میرسی. از شانس خود شکایت نکنید و به آنچه دارید راضی باشید. با جستجوی چیزی که دور از دسترس شماست و بدست آوردن آن دشوار است، خود را در معرض خطر قرار ندهید. عجله نکنید زیرا همه چیز با صبر به دست می آید. با دیگران مهربان باشید تا موفقیت هایتان شما را به سمت غرور و تکبر سوق ندهد. خداوند گناهکاران را می بخشد و توبه کنندگان را دوست دارد از لطف و رحمت او ناامید نشوید. آخر بدان که تا هجران نرسد طعم شیرینی وصال را نخواهی چشید و تا تاریکی فرو نرود نور چه نعمت بزرگی است.

شاخ سرو دیگر بلبل صبور

گلبانگ چشم بد را از گل راند

ای گل، شکرت که سلطان خوبی هستی

به بلبل های بی دل مغرور نشو

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… شما فردی بافرهنگ و عالی هستید و جای تعصبات خشک در افکار شما نیست. ریا و ریا را از خود دور کنید. با مردم با صداقت و درستکاری رفتار کنید. غرور و تکبر به موفقیت منجر نمی شود، پس از آنها دوری کنید. دنیا ارزش حرص خوردن را ندارد، پس از فرصت ها برای شادی و رضایت استفاده کنید. انتقاد پذیر باشید و اشتباهات خود را بپذیرید و در کوتاه ترین زمان به هدف خود خواهید رسید. خدا را شکر و به نیازمندان کمک کن.

صوفی گلی را می چیند و خارهایش را می دهد

وین زهد خشک را به می لذت بخش تبدیل می کند

تمات و شطح در آهنگ چنگ نا

از تسبیح و تیلسان تا می و میگسار بخش

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

دی ماهی جان… تو استعداد و ظرفیت و استعداد بالایی داری تا جایی که میتونی ازش استفاده کن. زمان از دست رفت؛ لحظات ارزشمند زندگی خود را هدر ندهید. چرا فکر می کنید دیگران بهتر از شما هستند؟ اونا هم مثل شما آدمای عادی هستن در راه رسیدن به هدف، از دیگران گله نکنید، گله نکنید، از کسی انتظار کمک نداشته باشید و در عوض به اراده و توانایی خود تکیه کنید.

داستان بهشت ​​در کویت یک داستان است

بیانات جمال حر در نگاه روایی

مرگ عیسی از دهان یک شوخی

آب لبانت مسخره است

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… تا حالا سختی های زیادی کشیدی، از معشوق و مقصودت دور شدی، اما مژده این است که بوی وصال به مشامت می رسد و درد و غم تمام می شود. نگران نباشید و برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود صبور باشید. به زودی آرزوهای شما یکی یکی برآورده می شوند. صداقت خود را به همه نشان دهید تا دلها را به سمت خود جذب کنید. به قولی که به دوستانت دادی وفا کن که ارزشش حتی از تنهایی در بهشت ​​هم بالاتر است. خوشبختی و سعادت به زودی به شما باز خواهد گشت و این به خاطر قلب پاک شما و سخنانی است که از زبان شما بیرون می آید.

بوی آتش آمد عشقم زیاد شد

فدای زمین در دوست عزیزم

شنیدن پیام دوست، شادی و سلامتی است

من مخبر سعد سلامی هستم

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… شما انسان فداکاری هستید و وقتی کاری را شروع می کنید، آن را تمام می کنید. دنبال کسی می گردی که راز دلت را بگوید، اما کسی را پیدا نمی کنی. دلتنگی تو را عذاب می دهد و مثل شمع آب می شوی. شاید هیچ کمکی نداشته باشید، اما بدانید که خدا با شماست و صدایتان به شما می گوید فردای بهتری در انتظار شماست. پایداری و ثبات قدم شما را به هدفتان می رساند.

برای همه دیوانه شدن دیر نیست

عبا در جایی است و کتاب در جایی

در دل غباری است که آینه شاهانه است

از خدا می خواهم که واضح صحبت کند