فال حافظ 16 اسفند ماه

فال حافظ 16 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 41 حافظ

گرچه باد با نشاط است و باد گل

بنگ چنگ موخور، یک حسابدار باهوش

رک گویی گرت و دشمن او پیروز خواهند شد

با حکمت بنوش، این ایام فتنه است

فروردین عزیز… روزگار آنطور که تو می خواهی نیست و زندگیت بدتر می شود. با وجود اینکه این موضوع برای شما بسیار دردناک است، می توانید با دعا و توبه این دوران سخت را پشت سر بگذارید. در اطراف شما دشمنان به ظاهر دوستانه ای وجود دارند، در برخورد با آنها مراقب باشید. همه سزاوار این نیستند که اسرار شما را بدانند، سعی کنید قلب خود را به روی کسی باز نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۷۱ حافظ

زهد زاهد از وضعیت ما بی خبر است

مهم نیست او در مورد ما چه می گوید، جایی برای اکراه نیست

هر چه برای کسی که به دنبال دین تو باشد، برای او خوب است.

دل هیچکس به بیراهه نمی رود

ارديبهشت ماهي عزيز…درد و بلايي بر سرت آمده كه جز با صبر و استقامت و اميد نمي تواني آن را تحمل كني. دلت را با خدا متحد کن و از دعا برای اینکه چیزها از تو دور شود دست برندار. از افراد متکبر و ریاکاری که فقط به فکر خودشان هستند و مشکل شما را حل نمی کنند دوری کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزالی حافظ شماره ۱۳۳

صوفی تله گذاشت و تقلب کرد

بنیاد حیله گر به فلک حیله زد

شکستن بیضه در بازی کلاه

زیرا او جادو را با افراد دارای اسرار در میان می گذاشت

خرداد ماهی عزیز… هیچکس با تقلب و دروغ و تقلب به جایی نمی رسد. اگر کسی شما را فریب داد، به زودی رسوا خواهید شد. سعی کنید با مردم منصف و صادق باشید. ماه پشت ابر نخواهد ماند و در نهایت حقیقت آشکار خواهد شد، دیگر به خودت دروغ نگویی. عشق و محبت خود را تا حد امکان به خانواده خود هدیه دهید تا آسایش و امنیت فراهم شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 138 حافظ

یادت باشه وقتی سفر میکنیم یادمون نمیره

دل غمگین ما را با خداحافظی شاد نکرد

آن جوان خوش شانسی که شماره نه و قبولی داد

نمی دانم چرا خدمتکار پیر او را آزاد نکرد

ماهی های عزیز… ناراحتی در درون شماست. کسی که احساس می کنید از هدف و هدفی که برای خود تعیین کرده اید دور می شود یا کسی که دوستش دارید نسبت به شما بی توجه است. انتظار و امید شما را به هدفتان نزدیک می کند، پس نگرانی و غم را از خود دور کنید. اما این را هم بدانید که با ناله و گلایه به چیزی نخواهید رسید و بهتر است صبر کنید تا به هدف خود برسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره 183

سحر مرا از اندوه نجات دادند

در تاریکی شب به من جان دادند

من بخاطر تشعشعات کور شدم

آنها ویژگی هایم را از جام به من نشان دادند

مرداد ماهی عزیز… این روزها خیر و برکت خداوند را در زندگی خود می بینید، اگر همه کارهایتان در این چند وقت اخیر به ثمر نشسته است، به خاطر فضیلت و لیاقت شماست. البته از لطف خدا و رحمتی که به حال شما آورده غافل نشوید. شما با تمام وجود خدا را عبادت کردید و همیشه به او اعتماد کردید، این رمز موفقیت شما در تجارت است. بردباری و بردباری شما باعث شده است که مژده حکومت به شما داده شود و ظلم و ستم از شما دور شود. از دوستان خداجو به خصوص مادرتان بخواهید که برای شما دعا کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 244

دوستان گره زلف یار را باز کنید

شب خوبی است، این داستان را بگویید

وجود تنهایی انسان است و دوستان جمع شده اند

و یکبار بخوان و تعریف کن

شهریور ماهی عزیز… فال خوب و شادی شریک زندگی شماست. قدر زندگی خود را بدانید اگر از افراد خبیث و فریبکار دوری کنید و البته اگر از ریا و ریا دوری کنید، روزهایتان به خیر و خوشی می گذرد. دوستان و دشمنان خود را بشناسید و راه حسودان را ببندید تا آسیبی نبینید. از لجبازی و وسواس بیش از حد دست بردارید. ناامیدی و ناامیدی را در دل خود رها کنید زیرا روزهای شادی و موفقیت بسیار نزدیک است. خدا را خالصانه عبادت کنید، چه در هنگام شادی و چه در هنگام ناراحتی، و هرگز از یاد خدا غافل نشوید. زندگی بدون عشق چیزی جز مرگ نیست و تا عاشق نشوید آرامش پیدا نمی کنید. خداوند یار و همراه عاشقان همرنگ است، پس به فطرت خدا اعتماد کنید و از او بخواهید که شما را در راه عشق یاری کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 340 حافظ

از آتش دلم می جوشم

مهر بر لبم، خون می نوشم و سکوت می کنم

قصد جان این است که طمع را بر لبان جان بگذارد

می بینی که دارم در این شغل تلاش می کنم بمیرم

مهر ماهی عزیز… شما آدم بسیار صبور و سنجیده ای هستید. هیچ کس از آتش قلب خود خبر ندارد. شما قرار است کاری بسیار بزرگ انجام دهید، بنابراین سختی راه عادی است. مقاوم و صبور بودن در برابر مشکلات و موانع یکی از ویژگی های خوب شماست. اما مراقب باشید ناامید نشوید. با دوستان باهوش و صادق مشورت کنید، از آنها کمک بخواهید و لجبازی نکنید. در امور خود به خدا اعتماد کنید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره 342

پرده صورتم خاک تنم می شود

پس آیا می توانم پرده را بالا ببرم؟

چنین قفسی برای من خوب نیست

می روم گلشن رضوان که مرغ چمن من است

آبان ماهی عزیز… شما خود را لایق چنین زندگی نمی دانید. شما رویاهای بسیار بلندی در ذهن خود دارید. شما باید مراقب باشید که خود را در دردسرهای غیر ضروری قرار ندهید. از خلاقیت و اراده خود عاقلانه برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید. گرفتار شدن در دنیای مادی و غفلت از آینده به شأن شما نمی خورد.روی معنویت تمرکز کنید و برای خودتان فراتر از این دنیای فانی رویاپردازی کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 391

بهتر از اینه که فکر کنی چی میشه

تا ببینیم در نهایت چه می شود

اندوه دل آنقدر قوی بود که زیاد دوام نیاورد

مهم نیست دلت چه روزهایی خواهد بود

آذر ماهی عزیز… شما خیلی به آینده فکر می کنید و به آینده فکر می کنید اما از پایان کاری که بر عهده گرفته اید می ترسید. حوصله ات سر رفته، بهتر است کمی ناامنی را کنار بگذاری. اگر برای رسیدن به هدف خود از هیچ تلاشی دریغ نکنید، نتیجه همان چیزی خواهد بود که می خواهید. به یاد داشته باشید که دنیا موقتی است و غم و اندوه دائمی نیست، پس به جای غمگینی روزهای خود را با شادی بگذرانید. نگران نباش نتیجه خیلی خوبه

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 407 حافظ

میدان سبز آسمان و داس نو را دیدم

یاد مردگانم و هنگام درو افتادم

گفتم تو خوش شانسی و خورشید می درخشد

او گفت با وجود همه اینها، امید خود را به گذشته از دست ندهید.

دی ماهی عزیز… زندگی فرصت محدودی است که خداوند به انسان می دهد تا توشه ای عنایت کند، هرکس باید به فکر عاقبت کار خود باشد و تا فرصت باقیست چیزی برای فصل برداشت بکارد. مردم همیشه به آنچه می خواهند نمی رسند، پس ناامید نشوید. هر کاری انجام دهید در آینده نتیجه آن را خواهید دید. تکبر را کنار بگذارید و عاقلانه فکر کنید. از شکست های گذشته درس بگیرید و آنها را به راهنمای آینده تبدیل کنید. زمان خوشی می گذرد، زمان درد و بلا نیز می گذرد. مغرور مباش، سعی کن توشه ای برای آخرتت آماده کنی و برای فریب مردم، نفاق و عبادت را رها کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

نگاه حافظ شماره 409

ای جان سود راهت

آفتاب بر کناره کلاه سایه می افکند

نرگس جذابیت زیادی دارد

آه من قربانی سیاهی چشم تو هستم

بهمن ماهی عزیز… چرا به جنگ می روید و در کار خیر دخالت می کنید؟ از راهی که رفتی برگرد، تو مردی نیستی که بجنگی و خون بریزی. وجود شما آرام است و برای بسیاری از مردم الگو هستید. شما چیزی را از دست داده اید و می خواهید همه را دور هم جمع کنید. هدف خیلی به شما نزدیک است، به زودی به آن خواهید رسید. تمام تلاش خود را بکنید و از لطف و عنایت خداوند ناامید نشوید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 483

سحر در یک کشور قدم می زند

حامی این معما را با قرینی گفت

ای صوفی شراب تیره صاف شود

آرد اربعینی در لیوان باقی مانده است

اسفند ماهی عزیز… شما با مشکل پیچیده و مبهمی مواجه شده اید که غیر قابل حل به نظر می رسد. در انتخاب همراهان خود دقت کنید، برای حل مشکل خود به افراد بی صلاحیت و بی تجربه مراجعه کنید. نگران نباشید، به زودی راه حلی برای این موضوع پیدا خواهید کرد. فعلا با دردت صلح کن با مشورت به خواسته خود می رسید فقط باید در راه رسیدن به هدف کمی تحمل کنید. خداوند از منافقان و منافقان بیزار است، پس دلهای خود را اصلاح کنید و از او بخواهید که بدون شک عبادت خالصانه و علمی را نصیب شما کند.