فال حافظ 19 اسفند ماه

فال حافظ 19 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی گوی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 10 حافظ

پیرمرد ما از مسجد به میخانه آمد

دوستان بعد از این طرح چه مسیری دارید؟

ما مریدان به سمت قبله نگاه می کنیم.

پیرمرد ما در یک طرف خانه خمار است

فروردین ماهی عزیز… راهی که می روید درست است و خیری برای دنیا و آخرت دارد و یاران زیبا در این راه با شما هستند. هدف خود را با برنامه ریزی و تفکر دنبال کنید و با قاطعیت و شجاعت مسیر را طی کنید. به زودی به گروهی اضافه می شوید که ممکن است سرنوشت شما تغییر کند. شما علائم و سیگنال های مثبتی از آن جمعیت دریافت خواهید کرد. اگر پرهیزگار و پرهیزگار باشید از انواع گرفتاری ها در امان می مانید و به امور شما رسیدگی می شود و امور شما به میل شما خواهد بود.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل حافظ شماره 95

نسیم مدام موهایت را می وزد

ترفند چشم جادوی تو هر بار مرا نابود می کند

بعد از چند شب صبر می توانید ببینید

بر محراب ابروی تو شمعی دیدم

ارديبهشت ماهي عزيزم… با اين عزمي كه داري مي تواني تمام دنيا را نابود كني. خیلی خوب است که به دنیا زیبا نگاه کنی و آنقدر از این وضعیت خوشحالی که هرگز به پایان فکر نمی کنی. گاهی آنقدر خود را سبک و آزاد می پنداری که آرزوی پرواز در آسمان خیالات را در سر می پرورانی، اما این خیالات برایت بی ثمر می ماند، پس از اراده قوی خود برای ساختن جهان و آخرت خود استفاده کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره حافظ 224 نفر از آنها

خوشا به حال دلی که هرگز بینایی خود را از دست ندهد.

مهم نیست چه می خوانند، بی خبر نمانند.

حرص لب اولم را شیرین نکرد

پس چطور مگس دنبال شکر نمی رود؟

خرداد ماهی عزیز… در زندگی از این شاخه به آن شاخه می پری و مدام تصمیماتت را تغییر می دهی. بهتر است منطقی و عاقلانه و با سنجیدن توانایی های خود تصمیم جدی برای آینده بگیرید. در راه شهوت قدم نگذارید. در مورد کار پیش رو فعال باشید و از یکنواختی دست بردارید. قبل از شروع کار، تمام جوانب کار را در نظر بگیرید. هر آرزو و هدفی را نمی توان مفید و خوب دانست; شاید رسیدن به خواسته ی قلبی تان به نفع شما یا به نفع شما نباشد. بهتر است راه های جدید را با دقت و با مشورت دیگران امتحان کنید. تو شایسته بهترین هستی. رازداری را در زندگی خود تمرین کنید و همه چیز را به همه نگویید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره ۲۳۵ حافظ

آیه مبارکه هنگام بازگشت دوست

بازگشت به کار غم انگیز.

خیلی بهش فکر کردم

امیدوارم اون شوالیه برگرده

قوس عزیز… شما مدتها منتظر لحظه ای بودید که فردی را ببینید یا به چیزی برسید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن لحظه به کار گرفته اید تا جایی که از انتظار خسته شده اید. ناامید نشوید و نگران نباشید زیرا هر کاری که خالصانه انجام می دهید در نزد خداوند پنهان است و به یاری تقدیر و تقدیر خداوند به هدف خود خواهید رسید. فجایع پیش آمده را تحمل کنید. در کوره حوادث غوطه ور شوید و تجربه کسب کنید تا از پیروزی های بیشتری لذت ببرید. زمستان می رود و بهار می آید. دست سرنوشت سرنوشت شما را به خوبی رقم زده است و آنچه از دست داده اید به زودی به شما باز خواهد گشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره ۲۵۵

یوسف ناپدید می شود و به کنعان باز می گردد

بگذار کلبه پر از غم باشد

ای دل غمگین غصه نخور

وین با حالتی غمگین به سامان بازخواهد گشت.

مرداد ماهی عزیز… تو در زندگی سختی های زیادی کشیدی، گرفتاری های زیادی را متحمل شدی، مژده به اینکه گمشده های زندگیت بالاخره پیدا می شود و لحظه های دردناکت به شادی تبدیل می شود. هر راه طولانی پایانی دارد و به زودی به مقصد خواهی رسید. اگر امروز به هدف خود نرسیدید نگران نباشید، مطمئناً خیلی زود نشانه های پایان غم خود را خواهید دید. چون با خدا هستی همیشه از بلاها در امان خواهی بود. قرآن را خصوصی بخوانید تا راه رسیدن به هدف را گم نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 305

از توبه شراب به وقت گل شرم کردم

هیچکس نباید از اشتباهی که مرتکب شده شرمنده باشد

دعای ما تا آخر است و من زین بحث هستم

نیمز شهید و ساقی خجالتی نیستند

شهریور ماهی عزیز… کار اشتباهی کردی و الان شرمنده و خجالت کشیدی. به جای اینکه خجالت بکشید، سعی کنید اشتباه خود را در آینده تکرار نکنید. شک های خود را برطرف کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. هرگز در زندگی خود تصمیمات عجولانه نگیرید. با افراد آگاه مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. اگر اشتباه کردی، نباید تا آخر عمر سرت را پایین بیاندازی و خجالت بکشی. شما به موفقیت های فوق العاده ای در زندگی دست یافته اید که می توانید به آن تکیه کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 321 حافظ

با اینکه پیر، خسته و ضعیف هستم

هر وقت یادت می افتم جوان تر می شوم

خدا را شکر همه چیز را از خدا خواستم

در پایان تلاشم کامران شدم

مهر ماهی عزیز… به لطف و لطف خداوند زندگی زیبایی دارید و هر چه از آن خواسته اید به شما داده شده است. تلاش شما بزرگ است و رمز موفقیت شما صبر است. مشکل کوچکی برای شما پیش آمده است، نگران نباشید، در نهایت با کمک یک فرد خیریه به هدف خود خواهید رسید. خدا را شکر که نعمت هایش را از شما دریغ نکرده است. هر چه خدا بخواهد اتفاق می افتد. سرنوشت خوبی در انتظار شماست. وفادار باشید و به دوستان قدیمی خود سر بزنید، یکی از آنها به کمک شما نیاز دارد.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 327 حافظ

من با کنان قرارداد دارم که تا آخر عمر بر تنم خواهم ماند.

من عاشق هواداران کویش هستم

آرامش تنهایی را در آن شمع جستجو خواهم کرد

از آن ماه ختنه، چشمانم روشن و دلم روشن است.

آبان ماهی عزیز… با خودت معامله کردی و تا ابد به آن وفادار خواهی ماند. عده ای قصد دارند شما را از تصمیم خود منصرف کنند، اما شما به راه خود ادامه می دهید و سنگ های پرتاب شده در مقابل خود را بردارید. تو خدا را داری و آن که خدا را دارد از هیچ قدرتی نمی ترسد. این را هم بدانید که اگر در این راه به دروغ و ریا متوسل شوید به هدفتان نمی رسید. او فردی با ذهن باز است که بهروزی و رفاه شما را می خواهد، به شما توصیه می کند، راهنمایی می کند و به شما نشان می دهد که چه چیزی خوب است. برای موفقیت سریعتر به آن گوش دهید. زندگی شاد در کنار اعضای خانواده با هیچ شادی قابل مقایسه نیست، خدا را شکر به خاطر این نعمت.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 328

من که به خاطر اتیر میگذرم

تو به تاج من لطف می کنی

خدمتکار عزیز، به من بگو چه آموخته ای

من هرگز این شک را با رقبای شما در میان نمی گذارم

آذر ماهی عزیز… شما فردی متواضع و متواضع هستید، خودنمایی و تکبر را دور از شأن خود می دانید، به همین دلیل همه مراقب شما هستند و برای شما آرزوی سلامتی می کنند. با این حال، تواضع نیز حدی دارد; خودتان را دست کم نگیرید. شما می توانید کارهای بزرگ انجام دهید و مانند هر کس دیگری به مقام بالایی برسید. کمی تلاش و امید می خواهد. دعا و ایمان را فراموش نکنید. وقتی تمام تلاش خود را بکنید، به دوست و نیاز خود خواهید رسید. اگر نیاز به سفر دارید، این کار را انجام دهید. یک هدیه ارزشمند در انتظار شماست.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

نگاه حافظ شماره 419

ارتباط او با زندگی ابدی

خدایا به من بده

او به شمشیر من زد و من به کسی نگفتم

راز دوست از دشمن اینجاست

دی ماهی عزیز… تو باید تجربیات زیادی تو زندگی به دست بیاری. کمی صبر خود را افزایش دهید و با دیدن دردسر ناامید نشوید. بدانید که بدون درد و تلاش هیچ چیز به دست نمی آید. با افراد مجرب و آگاه مشورت کنید. اگر صبر کنید، زود عصبانی نشوید و ترسو رفتار نکنید، در مدت کوتاهی به هدف خود خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 420 حافظ

این که یکدفعه پرده را برداشتی یعنی چه؟

ترک خانه مست یعنی چه؟

زلف در دست صبا گوش به فرمان حریف بود

یعنی چی اینجوری ساخته شدی؟

بهمن ماهی عزیز… تغییرات گسترده ای در حالات روحی شما ایجاد شده و همه از آن شگفت زده شده اند. گاهی اوقات با رقبای خود وقت می گذرانید، گاهی اوقات با دوستان خود. شما از فرصت های خود استفاده نمی کنید. با همه دعوا میکنی اطرافیان به شما اعتماد دارند، اما متأسفانه همه را پراکنده کرده اید. وقتی اول به خدا و بعد به خودت رجوع کنی مشکلت حل میشه.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 431

لب هایت را می بوسم و در را می بندم

من آب حیات را دریافت کردم

نه میتونم به همه بگم

من نمی توانم کسی را در کنار او ببینم

اسفند ماهی عزیز… آدم حساس و متفکری هستی. در حالی که شما این ویژگی ها را دارید، بسیار رازدار و رازدار نیز هستید. اکنون زمان مناسبی برای انجام کاری که قصد انجام آن را داشتید نیست. کمی صبر کنید و صبور باشید. سعی کن ساکت تر باشی اگر عجله کنید و زبان خود را نگه ندارید، همه چیز خراب می شود. همه چیز با گذشت زمان بهتر خواهد شد.