فال حافظ 22 اردیبهشت ماه

فال حافظ 22 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. با این حال باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 10 حافظ

پیرمرد ما از مسجد به میخانه آمد

دوستان بعد از این طرح چه مسیری دارید؟

ما مریدان به سمت قبله نگاه می کنیم.

پیرمرد ما در یک طرف خانه خمار است

فروردین ماهی عزیز… راهی که می روید درست است و خیر دنیا و آخرت دارد و یاران زیبا در این راه با شما هستند. هدف خود را با برنامه ریزی و تفکر دنبال کنید و با قاطعیت و شجاعت مسیر را طی کنید. به زودی به گروهی اضافه می شوید که ممکن است سرنوشت شما تغییر کند. شما علائم و سیگنال های مثبتی از آن گروه دریافت خواهید کرد. اگر پرهیزگار و پرهیزگار باشید از گزند هر بلایی رهایی می یابید، به امور شما رسیدگی می شود، امور شما هر طور که می خواهید باشد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 65 حافظ

چه چیزی زیباتر از لذت، گفتگو، باغ و بهار؟

ساقی کجاست، دلیل انتظار چیست؟

من هر بار که او خوشحال است می شمارم

هیچ کس نمی داند چه باید بکند

ماه عزیز… توقع زیادی از روز نداشته باش و مدام گله و شکایت نکن. تا زمانی که در بوته آزمایش قرار نگیرید، بعضی چیزها برای شما اتفاق می افتد. چرا غصه های دنیا را می خوری؟ همه اینها خواست و تقدیر خداست. از روزهای شاد زندگی خود تا می توانید بهره ببرید و لذت ببرید. این دنیا موقتی است و به سرعت تمام خواهد شد.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره 91

تو را به خدا می سپارم، دور از چشم

تو روح منی و با تمام وجودم دوستت دارم

تا کفن زیر پای زمین نگذارم

باور نکن که من دست تو را گرفته ام

خرداد ماهی عزیز… منتظر کسی هستی که خیلی دوستش داری. خوشحال باشید چون او از صمیم قلب شما را دوست دارد و شما را در طول زندگی فراموش نخواهد کرد، اما حتی اگر به او فکر می کنید، نباید خودتان را در مقابل او کوچک کنید. صلوات یعنی عاشق اظهار محبت نکند و انواع سختی ها را با دلی سوزان تحمل کند تا تو نیز به درجات عشق برسی.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره حافظ 203 از

دفتر ما سالها در دست صهبا بود.

از درس ها و دعاهای ما تکامل یافته است

نیکی پیر مغان بین که چو ما بادمستان

هر کاری که انجام دادیم از نظر او زیبا بود

تیر ماهی عزیز… تو از داشته هایت راضی نیستی. فکر می کنید همه با شما همدردی می کنند و می خواهند به شما لطفی کنند. علم و دانش همیشه مفید نیست و گاهی فضل حق و محبت انسانهای پاک برای پیشبرد امور لازم است. شما از سرگردانی و زندگی بی هدف خسته شده اید. شما رویاهای زیادی در ذهن خود دارید اما امیدی به رسیدن به آنها ندارید. چرا اینقدر خودت را دست کم می گیری؟ سعی کنید با توکل به خدا اعتماد به نفس پیدا کنید. خداوند از قلب شما آگاه است و دوباره به شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره ۲۱۵ حافظ

مشغله کوی میکده یا رب سحر چه بود؟

جاش شاهد، ساقی، شمع و مشعل است

حدیث عاشقانه خالی از کلمه و صدا

با زمزمه تنبور و نیزار غرش می کرد

مرداد ماه های عزیز… ذهنت خیلی شلوغ است و افکار زیادی به سراغش می آید، این افکار سرگردانت می کنند و حواس ات را پرت می کنند. اینقدر نگران نباشید که به زودی همه امورتان حل شود و گره ها باز شود. مقایسه کردن خود با دیگران اشتباه است، استعدادها و توانایی های شما با دیگران متفاوت است. از شانس خود گله نکنید زیرا علامت خوب شما به زودی جنبه خوب خود را به شما نشان می دهد. مانعی پیش روی شماست که شاید در نگاه اول بزرگ به نظر برسد اما با تفکر و برنامه ریزی خودتان برطرف می شود. درد شما قابل درمان است، اما قدم به قدم، پس صبور باشید و پاهای خود را فراتر از حد خود فشار ندهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره ۲۶۱ حافظ

در را باز کن تا در یک قلب خسته قدرت پیدا کنی

بگذار روح از بدن مرده بیرون بیاید

بیا، تفاوت در چشمان تو بسیار آشکار است

درب اتصال باز نمی شود

شهریور ماهی عزیز… عاجزانه منتظر کسی هستی و شبانه روز به فکر او می مانی تا به عزیزت زنگ بزنی و آرزوت را برآورده کنی. برای همین این اواخر روح و روانت خسته شده و گریه می کنی. غم را از وجودت دور کن که درمان این همه خستگی خواهد بود. درهای نجار باز می شود و شادی بر لبانت می خندد. هذیان ها و حساسیت های مفرط را کنار بگذارید، منتظر اتفاقاتی باشید که خبر از خوبی و خوشی می دهد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

نگاه حافظ شماره 300

هزاران دشمن در صدد نابودی من هستند

من دوستانی بیشتر از دشمنان ندارم، باک.

امید تو مرا زنده نگه می دارد

وگرنه میترسم با طلاقت نابود بشم.

مهر ماهی عزیز… اگر همه دنیا با آدمی دشمن باشد در دلش جای ترس نیست حتی اگر دوست باشد. ایمان و اعتقاد به خدا، صمیمیت با خانواده زندگی را برای شما بسیار لذت بخش می کند. در برابر حوادث صبور باشید و با توکل به خدا، خانواده و دوستان وفادار خود در مواجهه با مشکلات امیدوارتر باشید. اهل دل گفتند درد دوست بهتر از معالجه غریب است، در مصیبت بی تاب نباش و به او اعتماد کن. داشتن رویاهای قابل تحقق باعث می شود امید به زندگی در قلب شما شکوفا شود. هر چه زودتر به نیت خود عمل کنید. خدا را خالصانه بندگی کنید، زیرا شکرگزاری از خدا باعث می شود مردم شما را دوست بدارند.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 358 حافظ

غم زمانه ای که حد و مرز نمی بیند

من نمی توانم بنفش را ببینم زیرا آن را شسته ام

به پیر مغان نمی گویم خدمتش برود

چون برام مهم نیست

آبان ماهی عزیز… غم این دنیا بی پایان است و تنها راه مقابله با آن نادیده گرفتن حوادث و ناراحت نشدن است. توصیه می شود موقعیت فعلی خود را تثبیت کنید، زیرا زمان مناسب برای تغییر هنوز فرا نرسیده است. بهتر است به چیزی که شروع می کنید فکر کنید. با مشورت و فکر بیشتر می توانید به نتیجه بهتری برسید. گاهی اوقات افراد دهلی را جستجو می کنید اما نمی توانید آنها را پیدا کنید. اگر متوجه شدید که در محاصره افراد خیریه هستید، دستان خود را روی زانوهای خود بگذارید و برخیزید. بعضی چیزها اصلا کمکی نمی کند، در نهایت عمر و زمان خود را تلف می کنید و به خاطر چیزی که هیچ عواقبی ندارد، خود را به دردسر می اندازید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 363 حافظ

درد من از یار است، درمان هم همینطور

دلش فدا شد، جانش هم فدا شد

میگن تو از حسن بهتری

دوست ما هم این را دارد، این را دارد

آذر ماهی عزیز… رسیدن به هدف است که درد شما را تسکین می دهد. تمام غم فکر کردن به او و یادآوری خاطرات شیرین با اوست. تنها پشیمانی شما شکستن توافقی است که با او بسته اید. این شب های هجری تمام می شود اما می ترسی زمان آن را از تو بگیرد. خودت را سرزنش نکن، او مقصر این جدایی بود. نگران نباش چون خداوند همه چیز را دوباره درست خواهد کرد.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 439 حافظ

دیدم تو زیر دوش خوابت میبره

چون شب هجران به دیدنش آمدی

«گیت» به معنای «همسفر» است.

هی کاج هر چه زودتر از در برو بیرون

دی ماهی عزیز… دوران دوری و غم به زودی می گذرد و بالاخره به آرزوی قلبی خود می رسی. مهربان و روشن فکر باشید، با شفقت می توانید بهتر به اهداف خود برسید. اگر شک و ترس را از بین ببرید، موفقیت قطعی است. مراقب گفتار و اعمال خود باشید. کسانی که به شما آسیب می رسانند به خدا بسپارید. خداوند بهترین انتقام گیرنده است.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 440 حافظ

سحر با باد حدیث آرزو می خواندم

تکیه بر لطف خدا بود

نماز فجر و نماز شب کلید بیت المال مقصود است

این راهی برای ارتباط با عزیزانتان است

بهمن ماهی عزیز… چرخ زندگی همیشه یکسان نمی چرخد ​​و فراز و نشیب های زیادی دارد. اگر امروز رنج بکشی، فردا به آرزوی خود خواهی رسید. به شرطی که از چیزهای منفی جاده ناامید نشوید. به خدا توکل کن و به لطف او ایمان بیاور. غرور و تکبر خود را کنار بگذارید و برای رسیدن به هدف خود با دوستان و اعضای خانواده خود مشورت کنید. ارزش و رتبه شما از حریص مال دنیا بالاتر است، اسراف و طمع نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 462

یا موبساما یاهاکی دارا من الالی

وای خدای من خط هلال چیکار کرد؟

در همین حال، من فریب یک رابطه شاد را خوردم

نقش این شکل خیالی چیست؟

اسفند ماه های عزیز… غرق در خیالات و رویاها هستید، بهتر است بیشتر به واقعیت ها فکر کنید. ناامیدی را کنار بگذار، هیچکس نمی داند که لطف خداوند چقدر بزرگ و بی پایان است، خداوند توبه و تبدیل را می پذیرد و شما را از سردرگمی نجات می دهد. چهار چیز تو را نجات می دهد: خدا، نماز، ایمان، قرآن. با این چهار چیز زندگی شما تغییر خواهد کرد، به پیروزی و شوک دست خواهید یافت. فردی با موقعیت بالا به شما کمک می کند، دست او را از دست ندهید.