فال حافظ 28 بهمن ماه

فال حافظ 28 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی گوی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 24 حافظ

موضوع اطاعت و موافقت و نصیحت مرا مست کرده است

اولین روزی بود که به اندازه گیری معروف شدم

همین که از چشمه عشق وضو بگیری

من همه چیز را بزرگ نشان دادم

فروردین عزیز… در این مدت سودمند است که به عهد خود وفادار بمانید و خود را به دست سرنوشت بسپارید، حتی اگر پشیمان شوید. امید به زندگی رحمت و برکات خداوند تو را فرا می گیرد و غرق در نعمت می شوی، اما مواظب باش که غرور و تکبر موجب از دست دادن آنچه به دست آورده ای نشود.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۷۷ حافظ

بلبلی در منقار خود یک گلبرگ رنگارنگ داشت

و درونش برگی زیبا بود و ناله ای زیبا

از او پرسیدم این ناله و جیغ برای چیست؟

گفت در این کار ما را عاشق نشان داد.

اردیبهشت ماه معشوق است… با اینکه به دوست صمیمی رسیده ای، حتی اگر شاهد عشق را در آغوش بگیری، باز هم بی تابی می کنی و احساس گمراهی می کنی. رنج بردن از فکر برنده نشدن و شکست در راه رسیدن به هدف. اگر نیاز دارید که به راحتی و بدون مشکل به آنچه می خواهید برسید، نتیجه برای شما چندان خوشایند نخواهد بود. البته بدانید که ممکن است از این طریق مال و آبروی خود را از دست بدهید. پس به خدا توکل کن و به اتهامات افراد سطحی نگر چشم پوشی کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 136 حافظ

شما نمی توانید دست خود را روی حلقه بگذارید

نمی توان به حرف خود و باد صبا اعتماد کرد

آنچه من سعی می کنم انجام دهم این است که در قلب شما باشم

آنقدر زیاد که نمی توان آن را تغییر داد

خرداد ماهی عزیز… شما کسی را دوست دارید که خیلی حساس و زود عصبانی است و خیلی ها او را دوست دارند، گاهی از این بابت ناراحت می شوید. این خواست خداست و تقدیر الهی قابل تغییر نیست. به او اعتماد کنید و به سخنان دشمنان خود گوش دهید. با مردم خوب باش و دعوا نکن. همه نمی توانند وارد قلب شما شوند و محرم پنهان شما باشند. در انتخاب دوستان صمیمی خود دقت کنید. هرگز از خدا کمک بخواهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره حافظ 247

او در ترک خانه جانان تردید دارد

عاشق بی دل نمی گوید

ممنون که مثل گل شکوفا شدی

نسیم صبح زود

قوس عزیز… منتظر شنیدن خبری هستید که به زودی متوجه خواهید شد. به درگاه خدا بازگردید و او را بپرستید و از این خبر سپاسگزار باشید. با تلاش و کوشش بلندترین قله ها فتح می شود و انجام هر کار سختی در دنیا با اراده ای قوی بسیار آسان می شود. بنابراین برای تحقق خواسته های خود سخت کار می کنید. مال زیادی به دست می آوری که مقداری از آن را در راه خدا برای نیازمندان انفاق می کنی، زیرا غم را از دلت می زداید. اکنون که دوران خوشی آغاز شده است، دوستان قدیمی خود را فراموش نکنید، هر از گاهی با هدیه دادن به آنها آنها را خوشحال کنید، این کار باعث تقویت دوستی شما می شود، باعث می شود آنها به خوبی از شما یاد کنند و از صمیم قلب شما را دوست داشته باشند. شک و تردید را کنار بگذارید، صبور باشید و ببینید که چگونه غم از بین می رود و شادی جای آن را می گیرد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره حافظ 266

قلب من پر از عشق و هیجان است

دروغ، وعده و دعوای رنگارنگ

قربان پیرهان چک ماه بدرخشد

هزار و یک لباس تقوا و پرهیز

مرداد ماهی عزیز… عشق در دل داری و بی قرار و بی قراری، عاشق سنگدلی که گاهی از رابطه ناامید می شود. بدانید که زندگی بدون عشق یعنی زندگی پوچ و پوچ، خداوند به لطف خود عشق را به انسان ها بخشیده است. انسان نمی تواند از سرنوشتی که خداوند برایش تعیین کرده بگریزد، پس باید به تقدیر خدا راضی باشد. دوستان خود را تست کنید تا ببینید رفتار آنها چقدر صادق است. با کسانی که ادعای دوستی و محبت دارند دوست نباش. به آنچه دارید راضی باشید و از هدر دادن دست بردارید. غرور و خودخواهی را کنار بگذارید و خالصانه بسوی خدا بروید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره ۲۹۱ حافظ

ما شانس خود را در این شهر امتحان کردیم

باید لباست را از این صخره در بیاوری

دستم را گاز نگرفتم و آه کشیدم

بدن برهنه ام را آتش زدم

شهریور ماهی عزیز… چیزی را از دست دادی و بدبختی های زیادی از مردم دیدی، حالا خیلی غمگینی اما غم و اندوه از دست دادنت فایده ای ندارد. بهتر است دوباره تلاش کنید و راه های بیشتری را برای جبران این کمبود امتحان کنید. دشمنان شما به زودی به سزای اعمالشان خواهند رسید. کارها را خیلی سخت نکنید چون به جایی نخواهید رسید. اگر می خواهید از مشکلات دنیا دوری کنید، به یاد داشته باشید که به قول خود عمل کنید و خوب صحبت کنید. پایبند بودن به وعده های پوچ دیگران بپذیرید که زندگی همیشه شاد نخواهد بود و همیشه خودخواه خواهید بود.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 303 حافظ

شامات روح ویداد و شامات برق وصل

بیا نسیم شمالیت را بو می کنم

احدیه بیجمال حبیب قف ونزیل

صبر جمیله به جای هوس جمیله چیست؟

مهر ماهی عزیز… دوران سختی را پشت سر گذاشتی، اکنون زمان آرامش و ارتباط و رسیدن به خواسته قلبی است. پشیمانی و پشیمانی از اتفاقات گذشته هیچ سودی برای شما نخواهد داشت، فقط باید بتوانید از آنها درس بگیرید و اشتباهات خود را اصلاح کنید، دوستان و افراد خوبی در اطراف خود دارید، با دوستان خود صمیمانه و صادق باشید. اگر کسی که قبلاً به شما حسادت می‌کرد یا به شما ظلم می‌کرد، از شما عذرخواهی کرد، به خاطر موقعیت خوبتان از او تشکر کنید، او را ببخشید و او را ببخشید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 332 حافظ

قلب من در نوک بینی من است

بیمار جلوی چشم شما می میرد

نصاب حسن عالیه

به من صدقه بده که فقیر هستم

آبان ماهی عزیز… مدتهاست که غم بر زندگیت سایه افکنده و با کمال میل تسلیم این غم شده ای و تنها خوشبختی تو وجود یک نفر در زندگی ات است. به خود و تصمیماتی که می گیرید اعتماد کنید و بر اساس آن عمل کنید. سست اراده و سست مباش، زیرا بهترین دوست و یاور تو در این زمان، عزم راسخ و اراده قوی است. تا زمانی که به کسی اعتماد نکردی به کسی آسیب نده. خورشید صبح امید طلوع می کند. شما خدا را در دل دارید و از روی آوردن به دیگران ارزشمندتر هستید. عدم نیاز به دیگران راهی برای افزایش عزت نفس شماست، این را به خاطر بسپارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 379 حافظ

خوشحالم و با صدای بلند می گویم

من نفس زندگی را از جام می جویم

زهد عبوس نباید به صورت خماری بنشیند

ما شاگردان خرقه خوش اخلاق و تسکین درد هستیم

آذر ماهی عزیز… شما اهداف مشخص و متفاوتی در سر دارید، گاهی با سردرگمی و تردید دیگران مواجه می شوید. شک نکنید زیرا همیشه بهترین راه حل ها را انتخاب می کنید. بدخلق و بدخلق بودن باعث می شود دیگران از شما دوری کنند، پس سعی کنید شاد و سرگرم کننده باشید. افراد خوب ممکن است همیشه کنار شما نباشند، وقتی هستند از آنها قدردانی کنید. هرگز بدون فکر کردن به عواقب آن شروع نکنید. او خود را به دست سرنوشت می سپارد و کار امروز را به فردا می سپارد. در همه کارها صداقت و درستکاری پیشه کنید، از ریا و ریا دوری کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 388 حافظ

بهار و گل خوش است و توبه را تباه می کند

دلت را از شادی و شادی بشکن

باد صبا غنچه به فندوم رسید

بیرون رفت و پیراهنش را پاره کرد

دی ماهی عزیز… تو قبلا طعم شکست را چشیده ای، شکست آغاز پیروزی است و به زودی فرصت خواهی داشت که به سوی موفقیت گام برداری. مثل همیشه با اراده ای قوی به سفر خود ادامه دهید. زندگی ادامه دارد و دوستان شما هم همینطور. از غمگین بودن دست بردارید و شروع به شادی کنید، اکنون زمان آن است که قدم بردارید، نه راهب شدن. راه درست را انتخاب کنید. آزاد باش و نظرت را بگو همانی باش که میخواهی طلعت بسیار مبارک است. مژده می دهند که همه غم هایت را فراموش می کنی.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل حافظ شماره 430

به صدای بلبل و ماه اگر ننوشی

آخرین راه درمان

رنگ و بوی بهار ذخیره است

کسانی که بعد از رهزنان بهمن و د

بهمن ماهی عزیز… این دنیا جای موقتی است پس قدر نعمت ها و شادی های موقتش را بدانید. برای رویاهای غیرممکن و بزرگ خود را تحت فشار قرار ندهید. مال دنیا ارزشی ندارد و بعد از مرگ از شما گرفته می شود، فقط برای وارثان بیهوده کار کرده اید، حریص هستید، به آنچه دارید راضی باشید. هر چه به صلاح شماست اتفاق می افتد، به لطف خدا توکل کنید. از افراد بخیل چیزی نخواهید زیرا امیدی به اجابت خواسته شما نیست.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نگاه حافظ شماره 457

تمام تلاشم را کردم که دوستت باشم

معنی دل بی قرار من باش

تو چراغ شب منی

انیس، امید من باش

اسفند عزیز… ذهنت مشغول فکری است که تمام زندگیت را تحت تاثیر قرار می دهد و رسیدن به این نیت پایان آرزوی توست. احساس بدی نداشته باشید زیرا تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام دادید. در این روزهایی که هنوز نمی توانید به نتیجه دلخواهتان برسید، همه چیز برای شما تمام شده و زندگی تاریک است. او عهدش را شکست و تو خوب بودنت را ثابت کردی، اما همچنان امیدوارم راز موفقیت همین است. صبور باشید و صبور باشید.