فال حافظ 29 بهمن ماه

فال حافظ 29 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 19 حافظ

نسیم ملایم سحر کجاست دوست من؟

خانه آن عاشق شیرین کجاست؟

شب تاریک است و راه امنی در پیش است

تاریخ جلسه کجاست؟

فروردین عزیز… این روزها در غم و اندوه هستی. شما از یافتن چیزهایی که از دست داده اید ناامید خواهید شد، اما همه این مشکلات به پایان می رسد و آنچه را از دست داده اید خواهید یافت. خبرهای خوبی در راه است. در برابر مشکلات خود خم نشوید، زیرا بعد از هر شکست یک پیروزی است. سعی کنید ذهنتان بر قلبتان تسلط پیدا کند. اما فکر نکنید که همه چیزهای خوب در شما متمرکز است و شما از همه چیزهای بد آزاد هستید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزال شماره حافظ 20

روزه تمام شد، عید رسید، دلها آسوده شد

سفره خمخانه در حال جوشیدن بود و باید طلب می کردیم

نوبت گرانفروشان گوشه گیر گذشته است

وقت دویدن و دویدن است

ارديبهشت ماهيان عزيزم… تو دل پاکي داري و نيتت هميشه خير است چرا از روزگار مي نالي؟ خودت را به خدا بسپار تا تمام تاریکی ها و تباهی های زندگیت تمام شود. با سرنوشت او مخالفت نکنید. خدا بهتر از هرکسی از حال دلت میدونه. تعداد کمی از دوستان شما رنج می برند، اما شما می توانید با صداقت و قلب پاک زندگی خوبی داشته باشید. به دستورات خدا عمل کنید و بقیه را به خدا بسپارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره ۷۴ حافظ

این نتیجه کار کان و محل برگزاری نیست

بیایید با آن روبرو شویم، دلایل جهان آنقدرها هم زیاد نیست.

قصد جانان این است که از دل و جان شرف صحبت کند

هدف همین است وگرنه دل و جانی وجود نخواهد داشت

خرداد ماهی عزیز… راز دلت بر هیچکس پوشیده نیست. کوهی از موانع دشوار زیاد نسازید و از یک مشکل کوچک که به راحتی قابل حل است، کار بزرگی انجام ندهید. لحظه های زندگی سریعتر از آنچه فکر می کنید می گذرد، پس خودتان را با مشکلات کوچک آزار ندهید. شما می خواهید همه چیز را بدون زحمت داشته باشید. تو دلت را به خدا نمی دهی، اما توقع داری که به بهشت ​​برود. در مورد نتیجه و نتیجه کار خود بیشتر فکر کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزالی حافظ شماره 132

او خود را با آب پاک پاک کرد

بازدید علی الصباح از میخانه

همین که ساغر زرین خور پنهان می شود

حلال عید به دور شیشه اشاره کرد

تیر ماهی عزیز… هر روز صبح که از خواب بیدار می شویم فرصت دیگری است که خداوند به ما می دهد تا کار و تلاش کنیم. از خدای بزرگ دوری نکن و به سوی او رو کن تا ببینی چگونه دل و جانت آرام می گیرد. به زودی مژده ای به شما می رسد که یا بیماری شفا می یابد یا گمشده ای پیدا می شود و بدهی پرداخت می شود. صداقت رمز موفقیت شماست؛ با دوستان واقعی خود صادق باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزالی حافظ شماره 140

دلبر رفت و به بستگانش خبر نداد

رقیب شهر و یار سفر یادش نبود

یا شانس من به مروت افتاد

یا از مسیر فرقه عبور نکرد

مرد ماهی های عزیز… راه درازی برای رسیدن به هدف داری. از دیگران انتظار کمک داشتید، اما آنها درخواست شما را رد کردند، بنابراین بهتر است همیشه برای یافتن راه حل به عزم خود تکیه کنید. قطعا با توکل بر خدا و توکل به خود می توانید به اهداف عالی خود دست یابید. اگر در دیگران بی تفاوتی می بینید ناراحت نشوید و گله نکنید زیرا تاثیری در آنها ندارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

نگاه حافظ شماره 201

شراب بگش و بنده خوب دو دام هستند

تا خردمندان جهان از کمند خود فرار نکنند

من عاشق تو هستم، رند، مست و سیاه نامه

خدا رو شکر دوستان شهرستان بی گناه هستند

شهریور ماهی عزیز… صادق و متحدالشکل، شما دوستان و همراهان خوبی دارید، کاری نکنید که آنها را از خود دور کند. فقر ظاهری آنها نباید مانع دوستی شما شود، زیرا در درون آنها گوهر گرانبهای خوش قلبی است. اطرافیان خود را بشناسید، با منافقان و متدینان معاشرت نکنید، دسیسه ها و نیرنگ ها نه تنها به هدف شما نمی رسد، بلکه باعث دور شدن شما از هدف می شود. میل خود را برای موفقیت در شغل و رسیدن به اهداف خود تقویت کنید. ساده‌اندیشی را که می‌تواند شما را به دردسر بیاندازد دست بردارید. قبل از هر کاری همه جوانب را در نظر بگیرید و با کارشناسان مشورت کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره ۲۲۱ حافظ

بگذار دستت روی سر همسرم تکان بخورد

من می خواهم با آقا عتاب صلح کنم

ماه نو بینوایان را ببینید

زند در گوشه ابرو و روی صورت

مهر ماهی عزیز… از لجبازی اطرافیان به تنگ آمده اید و نمی دانید با آنها چه کنید. هر طنابی که بگیرید به هدفتان نمی رسد. هرگز فکر نمی کردی راه عشق به این سختی باشد اما بدان که عشق جاده ای پر شیب و تپه ماهور است و باید صبور باشی تا آرام آرام و پیوسته به سوی معشوق به مقصد برسی. روزهای جوانی برنمی گردند، پس قدر آنها را بدانید. مغرور نباشید، اگر از روی غرور و تکبر کاری برای سرگرمی خودتان انجام دهید، بعداً پشیمان می شوید. از خدا بخواهید که راه درست را به شما نشان دهد تا راحتتر به چیزهایی که دوست دارید و آرزو دارید برسید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره ۲۳۳

تا زمانی که به آنچه می خواهم دست پیدا نکنم از درخواست دست برنمی دارم

یا بدن زنده می شود یا زندگی از بدن خارج می شود

بعد از مرگم قبرم را باز کن ببین

وقتی آتش درونم از کفن دود می شود

آبان ماهی عزیز… سخت کوشی از ویژگی های شخصیت شماست، می خواهید به دوستی برسید و با عزمی راسخ و اراده قوی قصد دارید در راه رسیدن به او گام بردارید. اینگونه با ناامیدی ها کنار می آیید و اجازه نمی دهید شما را دچار رکود کنند و باعث کناره گیری شما شوند. با دست نشستن و بی احتیاطی کاری نمی توان کرد. از شکست ها به عنوان درس استفاده کنید و از آنها درس بگیرید. صبور باشید و سخت کار کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. شما به زودی در یک گروه خواهید بود و با افرادی ملاقات خواهید کرد که یک جلسه خوب و رضایت بخش خواهد بود.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره ۲۳۹

زمانی که بهار و سرسبزی به راه افتاد، خبرهای خوش آمد

وظیفه کسانی که به آن می رسند دیدن آن نیست، بلکه مصرف آن است.

یاقوت کبود مرغ کجا، شراب کجا؟

فغان عاشق بلبلی شد که ماسک گل بر سر داشت

آذر ماهی عزیز… شما الان در اوج زندگی خود هستید و باید قدر این لحظات را بدانید. مواظب دلت باش که بعد از درد و سختی آسایش و آسایش می آید. شما به زودی به هدف خود خواهید رسید. قدر لحظات زندگی را بدانید و آنها را گرامی بدارید تا در آینده پشیمان نشوید. دست از تلاش برندار زیرا هر چه انسان دارد از تلاش است و نتیجه تنبلی چیزی جز پشیمانی نیست. دعا را فراموش نکنید و از خدا بخواهید که همه چیز در دست او باشد.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 357 حافظ

من نور خدا را در خرابه های موگان می بینم

شگفت انگیز است که چه نوع نوری را از کجا می بینم

به من نشان بده که خیانتکار هستی حاج ملیکی

تو خانه ای می بینی و من خانه خدا را

دی ماهی عزیز… تو آدم آینده نگری هستی. همیشه می گویید باید دید در آینده چه می شود و نتیجه کار چه می شود. تو هیچ کاری از روی هوس انجام نمی دهی اگر کاری با درد و رنج همراه است و می دانید که در آینده نتیجه بسیار خوب و عالی برای شما به همراه خواهد داشت، در انجام آن تردید نکنید. دوستانتان گاهی به خاطر این ویژگی شما را مسخره می کنند. این را نادیده بگیرید و کار خود را انجام دهید. شما در نهایت به هدف خود خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 427 حافظ

نور بالای تو تبدیل به شمع و پروانه شد

من به وضعیت شما و وضعیت من اهمیت نمی دهم

خردی که به احمق ها عشق می بخشد

بوی سنبل شما را دیوانه کرد

بهمن ماهی عزیز… آینده روشنی برای خودت نمی بینی. هر کاری هم بکنید هیچ سودی نخواهید داشت و رسیدن به نتیجه برای شما تبدیل به یک آرزو شده است. خسته می شوید، مخصوصاً وقتی می بینید دیگران چقدر راحت به اهداف خود می رسند. اما نگران نباشید و نگران نباشید، خبرهای خوبی به شما می دهند که دلتان را گرم می کند و دوباره تلاش می کنید و نتیجه را خواهید دید. نیازی نیست زندگی خود را مطابق میل دیگران برنامه ریزی کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 459

زین خوبی که روی صورت گل می کشید

روی صفحه با گل و گل خط می کشی

اشک مخفیگاه من

با هفت پرده به بازار می روی

اسفند ماهی عزیز… هیچ آرزویی بدون تلاش به دست نمی آید. در سایه زحمات خود به آرزوی قلبی خود خواهید رسید. بهتر است از دوستان خیر کمک بگیرید تا با کمک آنها به هدف خود برسید. به زودی آن را دریافت خواهید کرد. خدا به اندازه نیازت نعمت داده، حرص نخوری. نیت خود را با دقت در نظر بگیرید و برای انجام آن عجله نکنید. زیرا اجرای این نیت نیاز به آمادگی بیشتری دارد که باید به مرور زمان آن را به دست آورید.