فال حافظ 3 اردیبهشت ماه

فال حافظ 3 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی جان… شک نکن که خداوند یاور همه دوستان مخلص است. دلت را با توکل و امید به خدا پاک کن تا از ریاکاری و مشکلات زندگی بکاهی. طمع را از زندگی خود حذف کنید تا زندگی شاد و طولانی داشته باشید. بهشت شما جایی است که در آن حق مردم را ادا می کنید. این راهی است که شما را به هدفتان می رساند. شما ذاتاً فردی مهربان هستید، کمی جاه طلب هستید و از منطقه راحتی خود خارج می شوید. شغل شما اغلب با خطر و خطر همراه است. اگر می خواهید از شکست جلوگیری کنید مراقب باشید.

بیا صوفی، شیشه آینه شفافی است

زیبایی لعل فام را ببینید

راز پشت راننده مست

قابیل یک زاهد بلند مرتبه نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی جان… کاری به تو سپرده شده که فراتر از توانایی های توست اما با کمی تلاش و کمک دیگران از پس آن بر می آیی. به یاد داشته باشید که در همه چیز اعتدال را رعایت کنید. صادق باشید و می توانید به هر چیزی که می خواهید برسید. اگر با حیله گری و نیرنگ با دیگران رفتار کنی، خودت به نیرنگ و نیرنگ می افتی و این خیلی بد است و عاقبت خوبی ندارد.

عشق جوانی بر من افتاد

رازی نهفته در قلب من فاش شده است

دلم از کامنت جوجه پرواز کرد

مراقب کسانی باشید که در دام می افتند

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

ژوئن، ماهی ها… به زودی با فردی آشنا می شوید که خبرهای بسیار خوبی برای شما به ارمغان می آورد. خبری که بیانگر رسیدن به هدف شماست. مدتها منتظر ماندی و از خدا خواستی که به یاور برسد. یک جواهر گرانبها به شما دادند، سعی کنید آن را عالی و زیبا حفظ کنید. به زیبایی درونی خود بیشتر از ظاهر زیبای خود توجه کنید. اگر در جای اشتباهی هستید، محکوم به ماندن در آنجا نیستید، مکان خود را تغییر دهید تا در نهایت به خواسته قلبی خود برسید.

روزی که کلک مشکین از ما یاد کرد

پاداش دویست غلام را که آزاد کرد دریافت کنید

درود بر او

اگر با یک سلام دل ما را شاد کند چه؟

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… صادق و مصمم، شما دوستان و همراهان خوبی دارید، کاری نکنید که آنها را از خود دور کنید. فقر ظاهری آنها نباید مانع دوستی شما شود، زیرا در درون آنها گوهر گرانبهای خوش قلبی است. اطرافیان خود را بشناسید، با منافقان و متدینان معاشرت نکنید، نیرنگ و نیرنگ نه تنها به هدف شما نمی رسد بلکه باعث دور شدن شما از هدف نیز می شود. میل خود را برای موفقیت در شغل و رسیدن به اهداف خود تقویت کنید. ساده‌اندیشی را که می‌تواند شما را به دردسر بیاندازد دست بردارید. قبل از هر کاری همه جوانب را در نظر بگیرید و با کارشناسان مشورت کنید.

شراب بگش و بنده خوب دو دام هستند

تا خردمندان جهان از کمند خود فرار نکنند

من عاشق تو هستم، رند، مست و سیاه نامه

خدا رو شکر دوستان شهرستان بی گناه هستند

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

آگوست ماهی جان…خدایا انشالله که خوب و خوش زندگی کنی. جاه طلبی های نابجا برای شما نتیجه ای جز درد و بدبختی ندارد. از زندگی خود راضی باشید و قدر هر آنچه دارید را بدانید. به خدا توکل کن و برای لذت های گذرا زندگی، بنده دیگران نشو. حال و هوا و هوس را از خود دور کنید. حافظ می گوید اگر می خواهی موفق شوی، شب ها را به عبادت خدا و نماز بگذران و روزها را با بحث و بررسی علمی.

همسفرتان موفق باشید.

نسیم قله روضه شیراز در راه است

دیگر به خانه کنان نرو درویش.

سفر روحانی و گوشه صومعه شما بس است

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… عشقی سوزان در دلت نشسته و در این راه رقیبی داری. شاهد باش که هدف و نیت از تو دور است، پس برای رسیدن به آن باید تلاش کنی و جدایی را تحمل کنی، ممکن است در این راه تحقیر شوی، اما هرگز ناامید نشو و با عزم راسخ به راه خود ادامه بده. برای رسیدن به کسی که دوستش دارید، باید صادق و صبور باشید. از خدا بخواهید که به شما قدرت تحمل عشق و آرامش قلبتان را بدهد.

لباس هایی مانند O Khald و Laalat Selsbil

سلسبلت، جان و دل سبیل

پوشش سبز خط دور لب

آنها شبیه موراناند گرد سلسبیل هستند

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… عده ای سعی می کنند تو را از مسیری که می روید بازدارند. آنها هر بار با سرزنش شما و گفتن اینکه کار را ناتمام گذاشته اید، شما را ناامید می کنند. شما خودتان بر سر یک دوراهی و گیج هستید. ذهن شما کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را می داند، همه چیز را درست می کند و او شفای قلب دردمند شماست. اگر عده ای می خواهند از شر شغل شما خلاص شوند، راز شما را از دیگران پنهان کنند و قدر لحظات زندگی شما را بدانند، همین دو برای موفقیت شما کافی است.

اگر در نظر داشته باشم که شاکیان را مقصر بدانم

نذار مست و شاخ بشم

زهد راننده تازه آموخته راه است

من که در دنیا بدنامم، عقلم چیست؟

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… نیرو و استعدادت را گرفتند پس صدای اعتراضت را به گوش همه برسان. شما فردی بسیار خلاق هستید. شما فکر می کنید حرف شما در مقابل کسی معتبر نیست. امور روزمره و دنیوی شما را راضی نمی کند. شما به دنبال هدفی هستید که بدانید آن چیست، پس برای رسیدن به هدفتان باید مشکلات را تحمل کنید.

گلبان آئیش زن خانه دار گلدهار را لعنت می کند

باد بهاری می وزد، باد دلپذیر

هر گل تازه مرا یاد یک گل می اندازد

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… آدم منصف و درستکاری هستی دل و زبانت یکی. اگر کسی به شما لطفی کند چند بار آن لطف را جبران می کنید؟ غم و اندوه را از خود دور کنید و به زودی به آرزوی خود خواهید رسید. رفاه و خوشبختی زندگی شما را تحت الشعاع قرار می دهد و این نتیجه رنج ها و سختی های شماست. قدر لحظه های زندگی را بدانید و خدا را شکر کنید.

تو که ماه را با خط سیاه پوشانده ای

بر خورشید سایه افکندی

تا کی با ما زحمت خواهی کشید؟

شما اخیراً حقه خوبی بازی کردید

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… شانس در خانه ات را زده است. به زودی به خواسته های خود خواهید رسید. با کمی تلاش می توانید رویاهای خود را محقق کنید. در اوقات خوشی، خود را برتر فرض نکنید و به دیگران فکر کنید. خدا را شکر و قدر نعمت های او را بدان. گاهی عجولانه عمل می کنید؛ صبر را در خود پرورش دهید. نگران آینده نباشید، نیت شما محقق خواهد شد.

گفتند تو یوسف ثانی هستی

چون من به لحظه حقیقت دادم

شیرین تر از وقتی که می گویم متشکرم

ای خسرو تو خوبی، روزگاری شیرین بودی

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… تو در نزد خدا به چنان مقام و قربی رسیده ای که حاضر نیستی از مقام دنیوی خود دست بکشی. البته شما در امور دنیوی موفق هستید و رمز موفقیت شما رضایت و شکر خداست. دست آسمانها و طوفان حوادث تو را سخت آزمايش كرد، اما تو در هر حال صبور بودي و دست از حق برنداشتي. بسیار مراقب باشید که در دام شیطان نیفتید. افکار و راه حل های خردمندانه زمان را شکست خواهند داد. سپس با خردمندان مشورت کنید و سعی کنید از عقاید آنها بهره ببرید.

دو دوست باهوش و قدیمی

سرگرمی و کتاب و گوشه چمن

من این مقام را به دنیا و آخرت نمی دهم.

با اینکه هر بار به سمت نخست وزیری افتادند

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… شانس یار توست و به هر آنچه می خواستی رسیده ای، همه امکانات برای لذت بردن از زندگی برایت فراهم است. کافی است چشمانت را باز کنی و گلستانی را در کنار خود ببینی سرشار از معرفت و آسایش. می توانید وقتی امروز خریدار دارید، گنج عشق را طلب کنید وگرنه فردا دیر است، از رونق بازار حداکثر استفاده را ببرید و برای دوران پیری خود سرمایه گذاری کنید. شوخ طبع و خوش خلقی دیگران را به خود جذب می کند و این صدای قلب شماست که حافظ را به غزل ترغیب می کند.

از دهار چه می خواهی؟

گفت: صبح چه می گویی؟

مسند برای دیدن شاهد و مباشر به گلستان رفت

لب‌هایش را دود می‌کنی، صورتش را می‌بوسی و گل‌ها را بو می‌کنی