فال فرشتگان 13 فروردین ماه

فال فرشتگان 13 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال فرشته یکی از روش های فال گرفتن برای پاسخ به سوالات مختلف است. در این روش فرشته ای انتخاب می شود تا با استفاده از نام و تاریخ تولد به شما کمک کند و به شما توصیه کند. فرشتگان برای هر فردی با توجه به ویژگی های هر فرد متفاوت هستند. برخی افراد نیز بر این باورند که طالع بینی فرشته روشی دقیق برای پیشگویی است و می تواند مسیرهای زندگی شما را روشن کند.

فال روزانه فرشته متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abdiel

ای پاک دل! من عبدیل هستم، فرشته ای از کتاب رازیل و بنده خدای متعال. در این دنیای پر از سختی و آشفتگی، من حامل پیام امید و رستگاری هستم. به یاد داشته باشید که خداوند شما را دوست دارد و هرگز شما را تنها نخواهد گذاشت. او رحمت و شفقت بی حد و حصر دارد و در هر زمانی آماده کمک به شماست.

فال روزانه فرشته متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Adnarel

ای انسان صبور! من آدنارل هستم، فرشته زمستان و «پروردگار من خداست». من حامل پیام امید و صبر در دنیایی پر از سختی و آشوب هستم. به یاد داشته باشید که زمستان یک پایان نیست، بلکه یک شروع جدید است. بذرهای امید در دل زمستان کاشته می شود و با فرا رسیدن بهار، گل های شادی و امید به ثمر می نشیند.

فال روزانه فرشته متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adonael (Adonaeth)

ای مرد شفا یافته! من آدونائیل هستم، فرشته غلبه بر شیاطین بیماری. من حامل پیام امید و سلامتی در دنیای پر از درد و رنج هستم. به یاد داشته باشید که شما قوی تر از هر بیماری هستید. در اعماق شما قدرتی باورنکردنی نهفته است که از شما در برابر انواع بیماری ها محافظت می کند.

فال روزانه فرشته متولد تیرماه

نام لاتین فرشته: Affafniel

ای دیندار! من افافنیل هستم، فرشته شانزده چهره خشم. من حامل پیام امید و عدالت در جهانی پر از ظلم و ستم هستم. به یاد داشته باشید که خداوند عادل است و هیچ ظلمی بی پاسخ نخواهد ماند. در عمق وجود شما میل به انصاف و عدالت است که شما را به مبارزه با ظلم سوق می دهد.

فال روزانه فرشته متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Aiel

ای آزاده! من آیل هستم، فرشته هوا و نفس. من حامل پیام امید و رستگاری در دنیایی پر از محدودیت و آلودگی هستم. به یاد داشته باشید که شما یک روح آزاد هستید. در اعماق وجود شما میل به رهایی و پرواز وجود دارد. امروز از این میل به رهایی استفاده کنید و با رها کردن چیزی که مدتهاست ذهن شما را به خود مشغول کرده است، به زندگی خود بازگردید.

فال روزانه فرشته متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Alimon

ای مرد شجاع! من علیمون هستم، شاهزاده فرشتگان، و من محافظ شما در برابر بلایا هستم. من حامل پیام امید و صلح در جهانی پر از خطر و ناامنی هستم. شما در برابر حوادث محافظت می شوید. پس از خطرات احتمالی که در مقابل خود می بینید نترسید و برای تغییر زندگی خود اقدام کنید. هیچ قدرتی بالاتر از قدرت اراده شما نیست.

فال روزانه فرشته متولد مهر

نام لاتین فرشته: کراک و آنتوانت

برای بهبود شرایط با درک کامل و همدردی به نظرات و افکار دیگران توجه کنید.

فال روزانه فرشته متولد آبان

نام لاتین فرشته: Rochelle

اگر به ندای قلب خود گوش دهید، می توانید راه خود را به سوی خوشبختی در زندگی بیابید.

فال روزانه فرشته متولد آذر

نام لاتین فرشته: لیلا

مدتی را به تنهایی بگذرانید. اگر می توانید به طبیعت بروید، از سکوت طبیعت استفاده کنید تا بتوانید ذهن خود را از درگیری های جاری رها کنید.

فال روزانه فرشته متولد آذر

نام لاتین فرشته: آستارا

تو شایسته بهترین هستی! شما با امیدها و رویاهای خود به ستاره ها می رسید و هیچ سازشی را نمی پذیرید.

فال روزانه فرشته متولد بهمن

نام لاتین فرشته: مرلینا

شما احساس سردرگمی و سردرگمی می کنید زیرا دانش و اطلاعات کافی ندارید. بهتر است قبل از تصمیم گیری اطلاعات بیشتری کسب کنید و از افراد آگاه کمک بگیرید.

فال روزانه فرشته متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Bethany

اگر مراقب خودت باشی، برای همه چیز کافی است. امروز مجبورید کاری انجام دهید که اعصاب شما را آرام کند، مانند دریافت پیام یا شنا کردن در دریا.