فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 23 بهمن ماه

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 23 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال های پرطرفدار بین ما ایرانی هاست. به عنوان سایت تفریحی و انتخابتو سعی کرده ایم طالع بینی شیخ بهایی را به صورت روزانه و دقیق برای شما دوستداران تهیه و ارائه نماییم. سپس فال خود را بخوانید.

فال 23 بهمن شیخ بهایی برای متولدین فروردین

فروردین عزیز… اگر نمی توانی در موقعیت و جایگاهی که دلت می خواهد باشی، عصبانی و ناامید مباش. شما هنوز زمان دارید، با صبر و برنامه ریزی دقیق می توانید از نو شروع کنید و باور داشته باشید که هر شکستی می تواند آغاز یک پیروزی بزرگ باشد، پس توانایی های خود را دست کم نگیرید، باید از احساسات خود در مسیر درست استفاده کنید. نه احساسات منفی مثل حس رقابت درون خود و حسادت نسبت به رقبایتان!

فال 23 بهمن شیخ بهایی برای متولدین فروردین

می مه عزیز… این روزها خیلی احساساتی شده اید، اما بهتر است احساسات خود را کنترل کنید. با کنترل و نظارت بر احساسات خود، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. سعی کنید اهداف خود را پیش ببرید، اما نیازی به مشاجره با دیگران ندارید. فقط برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی کنید و سخت تلاش کنید. با وجود اینکه فردی احساساتی و پرانرژی هستید، کمی احساس بی حوصلگی می کنید. فکر نمی کنید دیگران جذاب هستند و نسبت به آنها احساس خوبی ندارید. اما نگران نباشید تا چند روز آینده این مشکل حل می شود و نشاط به زندگی شما باز می گردد.

طالع بینی شیخ بهایی 23 بهمن برای متولدین خرداد

خردادماهی عزیز… حتی اگر امروز روحیه شما خوب نیست، باید به قول هایی که به دیگران داده اید عمل کنید. بدانید که اگر تعهدات خود را زیر پا بگذارید، چهره ای غیرمسئولانه نشان می دهید و ممکن است اطرافیان خود را آزار دهید. پس بهتر است به قول خود عمل کنید. با کمی برنامه ریزی و هوشمندی می توانید مسئولیت های خود را مدیریت کنید و برای خود وقت بگذارید. شما می توانید از امروز یک دوستی را شروع کنید زیرا در برجسته کردن نقاط مثبت دیگران و نادیده گرفتن نکات بد آنها بسیار خوب هستید.

فال 23 بهمن شیخ بهایی برای متولدین تیرماه

تیمهی عزیز… امروز از رابطه عاطفی خود احساس خوبی ندارید و هر چه بیشتر در مورد آن با دیگران صحبت کنید بیشتر مورد انتقاد قرار خواهید گرفت. سعی کنید از این وضعیت خارج شوید و گرفتار تنهایی خود نشوید. به جای اینکه از این موضوع ناراحت شوید، به یاد داشته باشید که این می تواند درس جدیدی برای شما باشد. حتی اگر امروز بین شما و عزیزتان اختلاف نظر وجود دارد، نباید برای متقاعد کردن او به فشار متوسل شوید. بحث هایی را که تا کنون انجام شده است در نظر بگیرید. اگر حق با طرف مقابل است کمی آن را کم کنید.

فال شیخ بهایی 23 بهمن برای متولدین مرداد

مرداد عزیز… امروز دنیا برای تو دنیای بهتری است. بنابراین دوستان شما نیز از رفتار امروز شما شگفت زده خواهند شد. فشارهای کاری و زندگی اخیراً بر دوش شما سنگینی کرده است، اما این روزها گذشته و اوضاع رو به بهبود است. اکنون زمان شروع چیزهای جدید است. اگر از قبل ایده ای در ذهن دارید، بهتر است از آن شروع کنید و از موقعیت های زندگی خود نهایت استفاده را ببرید.

فال 23 بهمن شیخ بهایی برای متولدین شهریور

شهریور ماهی عزیز… مواقعی هست که ترجیح می دهید به جای وقت گذاشتن با دیگران، روی کار خود تمرکز کنید. خیلی کار داری از آنجایی که شما فردی توانمند هستید، مطمئن باشید که وظایف خود را با موفقیت انجام خواهید داد. قبل از هر تصمیمی خوب فکر کنید و در انتخاب مسیرهای مختلف، ملاک شما ابتدا رضایت خودتان و سپس رضایت دیگران باشد.

طالع بینی شیخ بهایی 23 بهمن برای متولدین مهر

مهرماهی عزیز… امروز فاصله بین فردی که واقعاً هستید و شخصی که می خواهید باشید برای شما کاملاً باز است. حتی اگر تمایل زیادی برای رسیدن به این هدف دارید، کارهایی وجود دارد که باید ابتدا در درون خودتان انجام دهید. در اعماق خود شیرجه بزنید و قبل از حرکت به جلو، زخم های درونی خود را التیام بخشید. به یاد داشته باشید که هر کاری که در حال حاضر انجام می دهید اثرات طولانی مدتی روی شما و آینده شما خواهد داشت. مسائل جدی و مهمی که نیاز به توجه فوری شما دارند را فراموش نکنید. هر چه زودتر این کار را انجام دهید، بهتر است.

فال 23 بهمن شیخ بهایی برای متولدین آبان ماه

ماهی های آبان ماه عزیز، روز خود را با انرژی و قدرت زیادی آغاز می کنید و تقریباً تمام کارهای فهرست کارهای روزانه خود را بدون اینکه با مشکلی مواجه شوید انجام خواهید داد. شما می توانید هر کاری که لازم است انجام دهید، پس با اعتماد به نفس و انرژی کامل به جلو حرکت کنید. اگر کاری هست که مدت‌ها می‌خواستید انجامش دهید، اما جرات انجام آن را ندارید، امروز بهترین فرصت برای شروع آن است. اگر به فعالیت های هنری مانند تئاتر و نقاشی علاقه مند هستید، امروز روز بسیار خوبی برای شما خواهد بود. به احساسی که از درون شما را هدایت می کند توجه کنید، اکنون استعداد شما کاملاً در اختیار شماست و می توانید الگوی دیگران باشید.

فال 3 بهمن ماه برای متولدین آذر

آذرماهی عزیز… اگر مهارت های خود را ارتقا دهید، شانس بالایی برای پیشرفت در محیط کار دارید. برای مثال در کلاس های فتوشاپ ثبت نام کنید و رزومه بهتری بسازید. این مسیر درهای بیشتری را به روی شما باز می کند که تأثیر قابل توجهی بر درآمد مالی شما خواهد داشت. کسی که با او رابطه عمیقی را آغاز خواهید کرد به زودی وارد زندگی شما خواهد شد. شاد باشید زیرا شور و شوق دوران جوانی به شما باز خواهد گشت.

فال شیخ بهایی 23 بهمن برای متولدین آذر ماه

دی ماهی عزیز… بالاخره وقت شما مال شماست و هیچ کاری فوری و اجباری ندارید، نه نیازی به تماس فوری دارید و نه کسی در کنار شما می ایستد تا بر کار شما نظارت کند. این کار استرس و فشاری را که روی خود احساس می‌کنید تا حد زیادی کاهش می‌دهد و می‌توانید خیلی بهتر روی کارهایی که می‌خواهید انجام دهید و آینده‌ای که برای خود برنامه‌ریزی می‌کنید تمرکز کنید. سعی کنید امروز بعدازظهر در خانه بمانید و استراحت کنید. روی مبل جلوی تلویزیون دراز بکشید و برای خود یک غذای خوشمزه سفارش دهید. فردا به کار خود فکر نکنید، فردا برای انجام آن وقت خواهید داشت.

طالع بینی شیخ بهایی 23 بهمن برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی عزیز… استعداد خود را دست کم نگیرید. اگر به هر چیزی که می خواهید نرسیدید خودتان را سرزنش نکنید زیرا گاهی اوقات چیزهایی از دست شما خارج می شود. به جای نشستن و غوغا کردن، فهرستی از اهداف خود را روی کاغذ بنویسید و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید. با باور به خودت همه چیز را به دست خواهی آورد. شما در غم از دست دادن یک دوست هستید، اما غم و اندوه شما نابجاست و شما را اشتباه درک می کنند. بهتر است در خلوت خود به کارهایی که انجام می دهید فکر کنید. این رابطه ارزش ادامه دارد، کوتاهش نکنید.

فال 23 بهمن شیخ بهایی برای متولدین اسفند

مارس ماهی های عزیز… دنیای واقعی را جدی تر بگیرید. تا کی می خواهید در فانتزی افراط کنید؟ خیلی کار داری انجام کارها و وظایف روزانه، زمانی که ذهن خود را به آنها معطوف کنید، چندان دشوار نخواهد بود. امروز می توانید بسیاری از کارها را با موفقیت انجام دهید. به یاد داشته باشید که منطقی و واقع بین باشید و موقعیت را ارزیابی کنید. کاری را که دوست دارید با عشقتان انجام دهید، به کلاسی بروید که هر دو از آن لذت می برید یا با هم ورزش کنید. اگر مجرد هستید و به کسی ابراز علاقه کرده اید و از او رد شنیده اید، ناامید نشوید. شاید آنها انتظار پیشنهادهای جدی تری از شما دارند.