فرزاد فرزین در ترکیه و ایران از پا افتاده بود، بدنش می لرزید

فرزاد فرزین در ترکیه و ایران از پا افتاده بود،

هنرمندان در سراسر جهان هر از چند گاهی در کنار حوزه های اصلی فعالیت خود به رشته های دیگری نیز روی می آورند.


بهترین: هنرمندان در سرتاسر جهان گاه در کنار حوزه اصلی فعالیت خود به رشته های دیگری نیز منشعب می شوند. کسانی که به صورت حرفه ای در دو زمینه تصویر و خوانندگی فعالیت خود را ادامه می دهند، مانند برخی از هنرمندان مشهور مانند لیدی گاگا و جنیفر لوپز. در ایران قبل از انقلاب مواردی از این دست فراوان بود، مانند فایق آتشین یا شهرام شبپره که علاوه بر خوانندگی و بازیگری آثار موفقی از خود به جای گذاشتند.

فرزاد فرزین پس از ایفای نقش های فرعی علاوه بر خوانندگی، اکنون به بازیگر نقش اول یک سریال نمایش خانگی تبدیل شده است. «آرشام یکتا» در قطب شمال درست مثل جنگ جهانی دوم. مانند سریال ترکی «ازل» که از رمان معروف اسکندر «کنت مونت کریستو» اقتباس شده است، قرار است تصویر یک فرد تمامیت خواه و مستبد را به نمایش بگذارد، اما متاسفانه اینطور شد. این شخصیت از نظر بازده دارای نقص های جدی است. البته او هم می خواهد آرام و با دانش ظاهر شود و به نظر می رسد خیلی روی آن جنبه بازی اصرار دارد. شاید فرزاد فرزین بازیگر با وجود چندین سال حضور در مقابل دوربین، آنگونه که باید باشد، نبوده است، مسیر او به سمت بازیگری صاف و یکنواخت و خالی از خلاقیت است.

نکته جالب دیگر در مورد فرزین این است که او «همه کاره و هیچ» شده است. فرزین را به عنوان خواننده می شناختیم و بعدها او را جلوی دوربین دیدیم. اما الان و این روزها نه خواننده خوبی است و نه بازیگر قابل قبولی! علاوه بر ویدیوهای کنسرتش، اکنون او را در ویدیوهای چت که با علیرضا بیرانوند در برنامه مافیا گرفته است، می بینیم. کما اینکه برای برخی از هنرمندانی که تا زمانی که در چند حوزه مختلف فعالیت نداشته باشند به این امتیاز دسترسی ندارند، «امتیاز نانوشته» تعریف شده است. در مورد فرزاد فرزین می توان گفت که او هنرمندی توانا و با صدایی متناسب با ذائقه شنونده عام در موسیقی و حتی دارای سبکی در ژانر پاپ به حساب می آید. پس آیا در عرصه های دیگری مانند موسیقی و خوانندگی نیز موفق بوده است؟

فرزاد فرزین در ترکیه و ایران از پا افتاده بود، بدنش می لرزید

یاد فرزاد فرزین عزیزمان را با عناوینی چون «ماه عسل» و «خداحافظ عزیزم» گرامی می داریم. او می تواند و یا حتی استعداد کافی برای این حوزه های جدید را ندارد و ای کاش خوانندگی جدی تری را دنبال می کرد. خوشحال می شویم اگر نام او را به عنوان یک خواننده و نه بازیگر در Manneken، New Camp، Beggar Queen و North Pole ببینیم. از خدا برای شما دعا می کنیم فرزاد جان. باور کن

مخاطبان درباره ژستی که این روزها فرزاد فرازین انجام می دهد چه می گویند؟

فاطمه ترکاشوند، روزنامه نگار: احتمال زیادی وجود دارد که فرزاد فرزین برای نوشتن نقش یک مرد آرام و عاقل دستمزد گرفته باشد. در حال حاضر این مجموعه تلویزیونی پرچم کیمیا را در روند تولید فیلم بالا نگه می دارد. البته کیفیتش خیلی پایین تره به نظر می رسد مردم ایران از این تم و چهره آنها خوششان آمده است.

فخر الملوک: آقای فرزاد فرزین به زور می تواند خواننده خوبی باشد اما وقتی می آیی و نقش اول فیلم را به او می دهی دیگر بازیگر نیست. سریال های ترکی به خدا عزت بده.

فرزاد فرزین در ترکیه و ایران از پا افتاده بود، بدنش می لرزید

الهه: خواب دیدم با امیرعلی نبویان، مجید واشقانی، حامد عنقی، بهاره افشاری، امیرحسین هاشمی، سعید مهری، اشکان دلاوری، باربد بابایی، سروش رفیعی و ایمان صفا مافیایی بازی می کنم. بعدش ناراحت شدم که چرا فرزاد فرزین بین ما نیست 🙂

خوبی: فرزاد فرزین که مثل مسیح و آرش و ماکان بند یک شبه معروف نشد! فرزاد فرزین فردی است که در دوران طلایی عمرش به مدت 3 سال ممنوع الفعالیت بود که آلبومش لو رفت که پس از عدم موفقیت آلبومی دوباره تلاش کرد و با انتشار یک آلبوم قوی به جایگاه فعلی خود رسید!

و کامران: آیا فرزاد فرزین قرار است کنت مونت کریستو در داستان باشد؟! این انتخاب چیست؟ این کدوم سریاله؟ وای فشارم پایین اومد!





نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 5.9 میلیون تومان






به گزارش رسانه انتخابتو