ویگو مورتنسن و 2 بازیکن دیگر در کارلووی واری 2024 تجلیل خواهند شد

ویگو مورتنسن و 2 بازیکن دیگر در کارلووی واری 2024

به گزارش انتخابتو، ویگو مورتنسن بازیگر و کارگردان، کلایو اوون بازیگر و دانیل برول بازیگر و کارگردان در جشنواره فیلم کارلووی واری 2024 تجلیل خواهند شد.

مهر نوشت: این جشنواره مهم ترین رویداد سینمایی اروپای مرکزی و شرقی با فیلم «مرده ها درد نمی کنند» مورتنسن افتتاح می شود.

جشنواره همچنین دیروز (چهارشنبه) اعلام کرد که استیون سودربرگ کارگردان و تهیه کننده و نیکول هولوفسنر نویسنده و کارگردان مهمان این رویداد خواهند بود.

جایزه رئیس جشنواره به مورتنسن، اوون و برول اهدا خواهد شد.

در این جشنواره همچنین درام «نزدیکتر» ساخته مایک نیکولز در سال 2004 نمایش داده خواهد شد که اوون برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

برول در حین دریافت جایزه خود، اولین کارگردانی خود را نیز با عنوان «همسایه همسایه» که در برلیناله 2021 در کارلووی واری به نمایش درآمد، خواهد داشت.

به افتخار سودربرگ، دو فیلم «کافکا» (1991) و «آقای کنف» (2021) به مناسبت صدمین سالگرد کافکا در بخشی از برنامه گذشته‌نگر آثار این کارگردان و در بخشی با عنوان « رویای هندی بودن: کافکا و سینما.

کارلووی واری سه فیلم خود را به افتخار هولوفسنر به نمایش می گذارد: «لطفا به من بده» (2010)، «به اندازه کافی گفته شده است» (2013) و «تو به احساسات من صدمه می زنی».

میشل فرانکو فیلمساز مکزیکی، جوهو کوسمانن فیلمساز فنلاندی، سرگئی لوزنیتسا فیلمساز اوکراینی، رونار رونارسون فیلمساز ایسلندی، دانیله لوکتی فیلمساز باتجربه ایتالیایی و تی وست فیلمساز آمریکایی دیگر فیلمسازانی هستند که در کنار تماشاگران کارلووی واری در این مراسم حضور خواهند داشت. جدیدترین فیلم ها این فیلم‌ها شامل «خاطره» فرانکو، «سه‌گانه خاموش» کوسمانن، «هجوم» لوزنیتسا، «وقتی نور می‌شکند» رونارسون، «اعتماد» لوچتی و «ماکس‌این» از وست قرار دارد.

فرانکو همچنین در 2 ژوئیه یک مسترکلاس ویژه برگزار خواهد کرد که 10 فیلمساز اروپایی آینده را راهنمایی می کند.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین