چشمه آب گرم قزوین; بهشت گمشده در میان کوه های البرز

چشمه آب گرم قزوین بهشت گمشده در میان کوه های

انتخابتو به نقل از کجارو، در قزوین، گوهر تاریخی ایران، گنجی نهفته است. آب گرم شناخته شده. شهری دلپذیر با چشمه های آب گرم معدنی و خواص درمانی بی نظیرش، به مقصدی محبوب برای گردشگری سلامت تبدیل شده است.

جاده ای به بهشت

آبگرم در شهر اوج قرار دارد و با طی مسافت تقریبی 95 کیلومتر از قزوین به سمت همدان به این شهر زیبا خواهید رسید. جاده ای که شما را به دامان طبیعت بکر و کوهستانی می برد و در هر قدم مناظر خیره کننده ای را ارائه می دهد.

طبیعت سخاوتمندانه

رودخانه خروشان در چشمه آب گرم رودخانه از شهر می گذرد و طراوت و نشاط را به ارمغان می آورد. انگار طبیعت سخاوتمند تمام زیبایی خود را در این نقطه جمع کرده است.

خرقان، نگین آبگرم

اما شهرت واقعی اسپا ناشی از موارد زیر است: چشمه هارگان (ارسیا) این چشمه که از دل زمین می جوشد دارای آب گرم و معدنی با خواص درمانی بی نظیر است.

شفا در آبگرم

آبگرم خرقان از دسته آبهای گرم سدیم کلرید و بی کربنات کلسیم pH اسیدی است و برای درمان بیماری های مفصلی، عضلانی، عصبی، گوارشی و تنفسی بسیار مفید است.

بهترین زمان برای سفر

بهترین زمان برای بازدید از آبگرم بهار و تابستان است. در این فصول هوای خنک و مطبوع کوهستان طراوت و طراوت را به شما می بخشد.

در دامان طبیعت بمان

هتل ها و امکانات اقامتی زیادی در منطقه اسپا وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود آن ها را انتخاب کنید. همچنین می توانید از اقامتگاه های بوم گردی و لذت بودن در کنار مردم خونگرم و مهمان نواز اسپا بهره مند شوید.

سوغاتی ها

آبگرم را دست خالی ترک نکنید! فرش و موکت، سفال و سرامیک، چرم و لبنیات از جمله سوغاتی های این شهر هستند که می توانید از سفر آبگرم خود به عنوان سوغاتی خریداری کنید.

اسپا برای تمام فصول

آبگرم در هر فصل زیبایی خاص خود را دارد. طبیعت سرسبز و سرسبز در بهار، هوای خنک و مطبوع در تابستان، برگ های رنگارنگ در پاییز و منظره برفی کوه ها در زمستان مجذوب آن خواهید شد.

سفر آبگرم، سفر سلامتی و آرامش

اگر به دنبال مکانی آرام و دلنشین برای فرار از هیاهوی شهر و داشتن یک سفر متفاوت هستید، اسپا را به شما پیشنهاد می کنیم. در این شهر زیبا نه تنها می توانید از خواص درمانی آبگرم خرقان بهره مند شوید، بلکه از طبیعت بکر و کوهستانی، رودخانه خروشان ابهررود، مردمان خونگرم و مهمان نواز، زیبایی های تاریخی و طبیعی این منطقه لذت ببرید.

چشمه آب گرم قزوین;  بهشت گمشده در میان کوه های البرز

به گزارش سلامنو