حتما از غارهای نمکی گرمسار دیدن کنید + عکس

غارهای نمکی گرمسار

غارهای نمکی گرمسار زیباترین جاذبه گردشگری طبیعت گردان است که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می کنید.

انتخابتو به نقل از رکنا، گرمسار از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به آرادان و از جنوب به کویر مرکزی همسایه است. تنوع جاذبه ها و جاذبه های طبیعت گردی گرمسار بسیار جالب است. امروزه به خصوص در فصل سرد از تپه های مریخ تا تونل های نمک گردشگران بازدید از این منطقه افراد زیادی را به خود جذب می کند.

غارهای نمکی گرمسار از جانب جاذبه های گردشگری گرمسار مثل اون.

تونل نمک گرمسار یکی از معادن نمک فوق العاده ایران است که تورهای طبیعت گردی زیادی برای بازدید از آن برگزار می شود.

گرمسار از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به آرادان و از جنوب به کویر مرکزی همسایه است. تنوع جاذبه ها و جاذبه های طبیعت گردی گرمسار بسیار جالب است. از تپه های مریخ گرفته تا تونل نمک که گردشگران زیادی را برای بازدید از این منطقه به خصوص در فصل زمستان به خود جذب می کند. در حال حاضر 40 تونل نمک در منطقه گرمسار وجود دارد که میزبان بزرگترین معادن نمک و تونل های منطقه خاورمیانه است و بیشترین استخراج نمک در کشورمان در این منطقه صورت می گیرد.

غار نمک گرمسار

در بسیاری از کشورهای جهان مانند ایتالیا، آلمان و لهستان امکانات ویژه ای ایجاد می شود و اتاق ها و غارهای مصنوعی تحت عنوان انرژی درمانی یا نمک درمانی با بهره گیری از اثرات مثبت نمک ساخته می شود و به همین منظور آنها نقش فعالی در توسعه گردشگری و توریسم درمانی دارند. ایران که دارای معادن نمک زیادی است می تواند در فصول سرد سال از این جاذبه طبیعی شگفت انگیز برای گسترش گردشگری استفاده کند. تونل نمک گرمسار یکی از معادن نمک فوق العاده ایران است که تورهای طبیعت گردی زیادی برای بازدید از آن برگزار می شود.

شوره زار گرمسار

برای بازدید باید چراغ قوه مناسب داشته باشید زیرا داخل غار تاریک است و به دلیل ترافیک سنگین عبور از کناره ها امن تر خواهد بود زیرا وسط جاده به سمت انتهای غار لغزنده است. همچنین برای بازدید از تونل های نمک باید از پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه ورود با اتوبوس به جاده های معدن نمک بگیرید.

به گزارش سلامنو