زمان انتشار سریال یانگوم

زمان انتشار سریال یانگوم

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين به نقل از پايگاه دانش سيما، سريال «جواهرات در قصر» اين روزها از شبكه تماشا در حال پخش است. این سریال که در ایران با نام یانگوم نیز شناخته می شود، بر اساس داستان واقعی زنی است که اولین و احتمالا تنها زنی بود که نامش به عنوان پزشک شخصی پادشاه در تاریخ ثبت شد.

داستان در زمان سلسله چوسون می گذرد، زمانی که جامعه به وضوح دارای یک سیستم طبقاتی بود و سنت های پدرسالارانه بر آن حاکم بود. اگرچه این دوره از تاریخ از نظر اقتصادی پررونق است، اما به دلیل جنگ داخلی بر سر قدرت بین خانواده سلطنتی و دولت، از ثبات سیاسی برخوردار نیست.

سریال جواهری در قصر هر شب ساعت 20:30 پخش می شود و بازپخش آن در ساعت های 00:30، 6:30 و 12:30 از شبکه تماشا می باشد.

سه فصل از سریال «لوپن» از شبکه نمایش پخش می شود. این سریال در ژانر اکشن-جنایی و درام است و محصول سال 2021 کشور فرانسه است.

داستان این سریال برگرفته از داستان معروف «آرسن لوپین»، داستان دزد جوانی به نام «آسان دیوپ» را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرد از خانواده‌ای ثروتمند به خاطر بدبختی‌ای که برای پدرش آورده‌اند انتقام بگیرد.

عمر سی، وینسنت لندز، آنتوان گای، کلوتیلد هازم و لودوین سگنیه به عنوان هنرمندان در این سریال حضور دارند. بینندگان کانال تماشا می توانند هر شب ساعت 22:30 به تماشای این سریال بنشینند و همچنین تکرار این سریال را در ساعت های 15:30، 10:30، 3:30 تماشا کنند.

البته در سایر ساعات سریال رخنه ساعت 11:30; مجموعه تلویزیونی «آن شرلی» ساعت 18:30; مجموعه تلویزیونی خانه پوشالی ساعت 19:30; «شرکت» ساعت 23:30 از شبکه تماشا پخش می شود.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین