تونی برندگان را معرفی کرد/هری پاتر بهترین بازیگر مرد یک موزیکال شد!

تونی برندگان را معرفی کردهری پاتر بهترین بازیگر مرد یک

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، در هفتاد و هفتمین دوره جوایز تونی که شب گذشته (یکشنبه) برگزار شد، دو نمایش «استریوفونیک» و «شاد با هم در یک جهت» با محوریت تنش هنر و کسب و کار در رتبه نخست قرار گرفتند. جوایز بهترین بازی و بهترین احیای نمایش را دریافت کرد. «بیگانگان»، نمایشی برای بزرگسالان، به عنوان بهترین نمایش موزیکال انتخاب شد و بهترین احیای نمایشنامه به «شوو» تعلق گرفت، داستانی تلخ و در عین حال طنزآمیز درباره اختلالات خانوادگی.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در شب اهدای جوایز به بهترین سریال آمریکایی، به ظهور استبداد در جهان و احیای ترامپیسم در این کشور اشاره شد و از حضار خواسته شد به یاد داشته باشند که زمانی که آنها سازماندهی می کنند و گرد هم می آیند، تغییر واقعی برای برابری و عدالت آنچه می توانند ایجاد کنند.

این نمایش ها برجسته ترین آثار در میان 36 نمایشی بودند که فصل 2023-24 را تشکیل می دادند. نمایش جوایز یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطب است، به خصوص در زمانی که تجارت نمایش هنوز به طور کامل به دوران قبل از کووید خود بازنگشته است.

در میان برندگان جایزه تونی، «Stereophonic» با 5 جایزه بزرگترین برنده این شب بود. «خوشبختانه در یک راه» استفان ساندهیم، که به بررسی رابطه‌ی پراکنده بین سه دوست می‌پردازد، بازسازی یک نمایش برادوی بود که در سال 1981 شکست خورد و پس از 16 اجرا و 44 پیش‌نمایش بسته شد. برنده فصل و همچنین فصل جوایز، برنده 4 جایزه تونی.

“Stereophonic”، یک درام عاشقانه درباره یک گروه راک که به دلیل مصرف زیاد مواد مخدر تلاش می کند آلبومی بسازد، برای بازیگر نقش مکمل خود و همچنین کارگردان دنیل اوکین جوایزی را به دست آورد. این نمایش توسط دیوید آگیمی نوشته شده است، که 11 سال را صرف نوشتن نمایشی درباره وسواس هنری و اشتیاق خاموش نشدنی برای خلق چیزی واقعا ماندگار کرد.

دانیا تیمور بهترین کارگردان موسیقی برای فیلم «بیگانه ها» به دلیل ارائه جذاب دیدگاه های یک گروه جوان انتخاب شد.

اولین بازی برادوی، برادوی، براندون جیکوبز جنکینز، فینالیست دو بار پولیتزر، برنده سه جایزه از جمله بهترین بازیگر نقش اول زن در نمایشنامه ای برای سارا پالسون در نقش زنی شد که با خواهر و برادرش بر سر ارث پدرش دعوا می کند.

جرمی استرانگ برای بازی در نقش دکتری که زنگ خطر بحران بهداشت عمومی را در «دشمن مردم» به صدا در می‌آورد، جایزه بهترین بازیگر مرد درام را دریافت کرد، در حالی که کارا یانگ برای بازی کمدی خود در «زیبایی برنده» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن درام را دریافت کرد. ” ” » او نقش زنی را بازی کرد که درگیر نقشه ای برای بازخرید یک کلیسای محلی بود. یانگ به عنوان اولین بازیگر سیاه پوستی که سه سال متوالی نامزد جایزه تونی شد، تاریخ را ثبت کرد.

“خوشحال با هم در یک جهت” برنده 2 جایزه از 4 جایزه برای بازیگری موزیکال; از جمله بهترین بازیگر مرد در فیلم موزیکال برای جاناتان گروف و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای دنیل رادکلیف.

مولی جویمون برای اولین بار در برادوی در «آشپزخانه جهنمی» به عنوان یک نوازنده بااستعداد که در مقابل مادر بیش از حد محافظش می ایستد، برنده بهترین بازیگر زن در یک موزیکال شد. کشیا لوئیس همچنین برای بازی در نقش معلم موسیقی الهام بخش در Hell’s Kitchen برنده بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک موزیکال شد.

آریانا دبوز بازیگر برنده اسکار برای بازی در فیلم «داستان وست ساید» برای سومین بار متوالی میزبان جوایز تونی شد. وی در سخنان خود با تاکید بر اینکه تئاتر مکان امنی برای همه ماست، با اشاره به اینکه اکثر اخبار امروز وحشتناک است، افزود: هنر در سخت ترین زمان ها لازم است، زیرا هنر بازتاب دهنده جامعه است و زمینه را برای واقعیات فراهم می کند. شرایطی که امروز وجود دارد و ما این را ارائه خواهیم داد.

لیست برندگان:

بهترین نمایش: «استریوفونیک»

بهترین موزیکال: «بیگانگان»

بهترین احیای یک نمایشنامه: “مناسب”

بهترین احیای موزیکال: “خوشبختانه با هم در یک جهت”

بهترین بازیگر نقش اول مرد در درام: جرمی استرانگ (دشمن عمومی)

بهترین بازیگر زن درام: سارا پالسون برای «Proper»

بهترین بازیگر مرد در یک موزیکال: جاناتان گروف برای «خوشبختانه با هم در یک جهت»

بهترین بازیگر زن نمایش موزیکال: مالی جویمون برای «آشپزخانه جهنمی»

بهترین بازیگر مرد درام: ویل بریل (Stereophonics)

بهترین بازیگر زن درام: کارا یانگ برای «زیبایی برنده»

بهترین بازیگر مرد در یک موزیکال: دنیل رادکلیف برای «خوشبختانه با هم در یک جهت»

بهترین نقش آفرینی یک بازیگر زن در یک موزیکال: کشیا لوئیس برای «آشپزخانه جهنمی»

بهترین متن موسیقی: شاینا طوب برای «صفس»

بهترین موسیقی متن: شاینا تاوب برای «Suffs»

بهترین طراحی صحنه: دیوید زین برای “Stereophonics”

بهترین طراحی صحنه برای یک موزیکال: تام اسکات برای “کاباره در کلوپ کیت کت”

بهترین طراحی صحنه و لباس برای نمایش: دیدی ورس برای موی بافته آفریقایی جاجا

بهترین طراحی صحنه و لباس برای یک موزیکال: لیندا چو برای “گتسبی بزرگ”

بهترین طراحی نورپردازی دراماتیک: جین کاکس برای «مناسب»

بهترین طراحی نور برای یک موزیکال: برایان مک دویت و هانا اس کیم برای «بیگانگان»

بهترین طراحی صدای درام: رایان رمری برای «Stereophonics»

بهترین طراحی صدا در یک موزیکال: کودی اسپنسر برای «بیگانگان»

بهترین کارگردان درام: دنیل آکین برای «Stereophonics»

بهترین کارگردان موسیقی: دانیا تیمور برای فیلم «بیگانگان»

بهترین حرکت موزون: جاستین پک برای «ایلینویز»

بهترین ارکستراسیون: جاناتان تونیک برای «خوشبختانه با هم در یک جهت»

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین