فاطمه معتمدآریا، رئیس هیئت داوران جشنواره آمیکور ایتالیا / حسین سلیمانی داور.

فاطمه معتمدآریا، رئیس هیئت داوران جشنواره آمیکور ایتالیا حسین

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فاطمه معتمد آریا بازیگر و کارگردان سرشناس ایرانی پس از حضور در جشنواره فیلم ونیز و بسیاری از جشنواره های بین المللی دیگر، رئیس هیئت داوران جشنواره آمیکورتی ایتالیا شد و حسین سلیمانی بازیگر سینما نیز رئیس هیئت داوران جشنواره آمیکورتی ایتالیا شد. جشنواره پس از 29 سال تجربه. معتمدآریا بازیگر نقش فاطمه در فیلم مهر مادری به عنوان هیئت داوران در کنار او خواهد بود.

ششمین جشنواره آمیکورتی با حضور پررنگ هنرمندان ایرانی که از سال گذشته به عنوان اعضای رسمی جشنواره منصوب شده اند برگزار می شود.

فریمان جبارزاده خواننده سرشناس ایرانی که در آخرین همکاری خود آهنگی مشترک با آلبانو خواننده مشهور ایتالیایی منتشر کرد، نام ایرانی دیگری است که به عنوان داور در بخش موزیک ویدیو، تیم داوری را همراهی می کند.

جشنواره آمیکورتی ایتالیا به کارگردانی اینتریتا روسی تهیه کننده، کارگردان هنری و رئیس جشنواره ایتالیایی، هر ساله بین ۲۵ تا ۳۰ ژوئن در ایتالیا برگزار می شود.

جوایز آمیکورتی که در 6 بخش شامل فیلم کوتاه، فیلم بلند، فیلم کوتاه بین المللی و موزیک ویدیو برگزار می شود، در پایان جشنواره در 29 ژوئن با حضور عوامل فیلم و فیلم به صاحبان آن اهدا می شود. هیئت داوران.

۵۷۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین