مریم خانم قالیباف خداروشکر شایعه بود ولی گله نکن

مریم خانم قالیباف خداروشکر شایعه بود ولی گله نکن

دیشب دختر قالیباف در تلویزیون حرفی زد که سروصدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد.


انتخابتو: شب گذشته دختر کلیباف در تلویزیون حرف هایی زد که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد. اکنون و در روزهای منتهی به انتخابات، کوچکترین اتفاقی می تواند تاثیر زیادی بر رای نامزدها بگذارد. مثلا دیروز ظریف کاری کرد که حداقل جامعه پزشکی را مجازات کند.

پس از آن کار بسیار دشوار است، هر عمل، هر عمل می تواند کل صفحه را برگرداند. مثال دیگری از تحولات اخیر داستان را واضح تر می کند. دیروز هادی حیدری (کاریکاتوریست) طرحی از سعید جلیلی کشید و رضا کیانیان آن را بازنشر کرد و طرفداران جلیلی این طرح و بازنشر آن را غیراخلاقی تفسیر کردند. نکته این است که اگر دختر قالیباف به تلویزیون برود و به اصطلاح “حمله” خود را تعریف کند، باید مراقب تک تک حرکاتش باشد، فقط در توییتر نشستند و چهره او را یکی یکی تحلیل کردند. قبلاً اتفاق افتاده است.

مریم خانم قالیباف خداروشکر شایعه بود ولی گله نکن

دختر کلیباف می گوید عکس من که در شب عروسی منتشر شده ساختگی است، شکایت کردیم و ثابت کردیم که تقلبی است، او می گوید شایعه خرید کنجد از ترکیه صحت ندارد، فقط به دنبال این عکس است. سفر. پس چه نیازی به آن کامنت خشم آلود و کنایه آمیز است در حالی که همه اینها درست نیست و فقط شایعه است؟ ای کاش این جملات را با لحن آرامتر و ملایم تری بیان می کردید، تاثیر صحبتتان بیشتر می شد! حالا الحمدلله معلوم است که همه اخبار خانواده کلیباف شایعه است پس نیازی به آن عصبانیت پنهانی در عضلات صورت شما نیست. اگر لحن شما کمی ظریف‌تر بود، در اکثر موارد این منتقدان در توییتر خنثی می‌شدند.

مریم خانم قالیباف خداروشکر شایعه بود ولی گله نکن

در همان ابتدای بازی نوشته شد که از این به بعد بازی بسیار پیچیده است، یک لبخند خفیف، چند ثانیه اخم، همه در کانون توجه قرار خواهند گرفت، هیچ چیز برای ما مهم نیست جز غرور ایران. اما شما عزیزان مواظب پوست خود باشید، دلتنگ نشوید و…


فرش بهشتی_اف پلاس




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 9.5 میلیون تومان






به گزارش رسانه انتخابتو