همه بازیگران معروفی که این شب ها در ذهن مردم هستند

همه بازیگران معروفی که این شب ها در ذهن مردم

این مقاله صرفاً تحلیلی از عملکرد بازیکنانی است که این روزها اجرا می کنند.

بهترین: قلب داستان مضمونی آشناست که بارها و بارها گفته شده است: بازیگرانی که روی صحنه نشسته اند. خوشبختانه دعوای قدیمی در مورد اینکه چرا بازیکنان باید میزبان باشند به پایان رسیده است! این مطلب از «تی وی بان» تنها تحلیلی است از عملکرد بازیگران این روزهای هنرنمایی.

قبل از شروع یادآوری می کنیم که مهدی صبایی تا چندی پیش مجری مسابقه «سد در سد» پخش شده از شبکه دو بود، توانست به وظیفه خود عمل کند و حالا سید مرتضی حسینی جای او را گرفته است. محسن کیایی (ساداتو)، محمد بحرانی (فوتبال 360) و کامبیز دیرباز (پدرخوانده 3) اوقات خود را با اجرای برنامه در شبکه های خانگی سپری می کنند. با ما بمان.

پوریا پورسرخ یورو اسپورت

او با سریال وفا که در سال 85 پخش شد به شهرت رسید و توانست تا حدودی جایگاه خود را در بین مخاطبان حفظ کند. پوریا پورسرخ برای اولین بار با مسابقه خود در ایران دو اجرا اجرا کرد.

همه بازیگران معروفی که این شب ها در ذهن مردم هستند

اکنون با شروع مسابقات یورو 2024 برنامه ای به نام یورو اسپورتو را نیز راه اندازی کرده است که پورسرخ یکی از مجریان آن است. این بازیکن به فوتبال علاقه دارد و این زیرساخت به عملکرد او کمک می کند. اطلاعات او نسبتا خوب است اما بعید است که پورسرخ بتواند مدعی مربیگری فوتبال باشد. چون اگر ذره بین بگیریم ایرادات زیادی دارد.


محمدرضا گلزار پانتولیق

او سالهاست که لباس ستاره بر تن کرده است. برخی هنوز با دیدن آن دست و پای خود را گم می کنند، اما عامل اصلی این است که گارانتی گیشه گرفته شده است. کارنامه محمدرضا گلزار را می توان در اجرای او در مسابقه تلویزیونی «برنده» و مسابقه «هفت خوان» دید.

همه بازیگران معروفی که این شب ها در ذهن مردم هستند

مسابقه «پانتولیگ» که از سال گذشته از شبکه سه آغاز شد، مدل اجرایی جدیدی را در گلزار تجربه کرد. برای همراهی شرکت کنندگان در این مسابقه آزادی عمل بیشتری وجود دارد و نتیجه کار او جای صحبت دارد اما شاید بازی گلزار در اجرا قابل تحملتر ​​از بازیگری به نظر برسد.


مهران غفوریان شب بخیر

او در حالی که سال هاست به عنوان بازیگر و کارگردان کمدی مخاطب را می خنداند، حالا ترجیح می دهد نقش های جدی را بازی کند. مهران غفوریان در برنامه سه شو موفق نبود و در مسابقه آجوبه ها نیز ناموفق بود.

همه بازیگران معروفی که این شب ها در ذهن مردم هستند

«شب خوش» نام برنامه شبانگاهی شبکه سه است که از سال گذشته آغاز شده است. این برنامه ایرادات زیادی دارد که هنوز برطرف نشده است. در کنار همه اینها شیوه اعدام مهران غفوریان یکی از نقاط ضعف اصلی شب خوش محسوب می شود. در مجموع مهران غفوریان وارد فضایی شده که محبوبیت و عملکردش زیر سوال می رود و شاید بهتر باشد در مسیر حرفه ای خود تجدید نظر کند.


پژمان بازغی با انرژی

او در «کیدک شو» جانشین مجری برنامه شد و اجرای نسبتاً معمولی داشت. پژمان بازغی سال گذشته مجری برنامه «جام آرزوها» بود، اما در آنجا هم نتوانست شرایط را برای جذب مخاطب به برنامه فراهم کند.

همه بازیگران معروفی که این شب ها در ذهن مردم هستند

او چند وقت است که مجری برنامه «با انرژی» شبکه نسیم است؟ خود برنامه با وجود حضور چهره ها بر اساس کلیشه است و مخاطب را راضی نمی کند. بر اساس این قطعه، «با انرژی» به سختی برای بازغی موفقیت محسوب می شود و تا اطلاع ثانوی باید «کدک شو» را مینیمال ترین کار برای او در بخش اجرا بدانیم.


دعوای جواد رضویان

او در سال 94 با برنامه یچ شو اجرای ضعیف و ناموفقی داشت و چهار سال بعد در شبکه پنج مجری جشن رمضان بود که نتیجه مثبتی هم نداشت. جواد رضویان در سال 1401 برنامه «یه عید حسابی» را برای شبکه نسیم اجرا کرد که نتیجه اجرای او بالاتر از حد متوسط ​​نبود.

همه بازیگران معروفی که این شب ها در ذهن مردم هستند

«مراکه» اولین مسابقه رازویان است. ماهیت برنامه به گونه ای است که به مجری این فرصت را می دهد تا با شوخی و هیجان درگیر شود، اما شاید رضویان برای اجرا ساخته نشده باشد. در مورد این بازیگر محبوب باید گفت که او در اجرا ستاره نشده و احتمالا نمی تواند.


بچه بودن ملیکا شریفی

او در گذشته تجربه اجرا نداشت، اما تمرینات ملیکا شریفی نیا و برخی از فعالیت های او مربوط به کودکان بود. در واقع «کدک شو» برنامه ای برای خانواده ها و کودکان بود و یکی از دلایل محبوبیت آن اجرای پژمان بازغی بود.

همه بازیگران معروفی که این شب ها در ذهن مردم هستند

از این حیث کار شریفی نیا در ابتدا سخت بود و نیاز به زمان داشت. با گذشت زمان مشخص شد که امکانات کافی برای رسیدن به اوج محبوبیت را ندارد. زحمات شریفی نیا را نادیده نمی گیریم اما بهتر است دیگر پیشنهاد اجرا را نپذیرد و به بازیگری روی آورد.

به گزارش رسانه انتخابتو