زمان پخش سریال «مختارنامه» اعلام شد

زمان پخش سریال مختارنامه اعلام شد

به گزارش انتخابتو، تغییرات ایجاد شده در برنامه پخش آی فیلم فارسی به شرح زیر است: مجموعه «نوار زرد» از پنجشنبه 23 تیرماه هر شب ساعت 21 روی اکران می رود. «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی در سال 1395 از شبکه دوم پخش شد. امیر آقایی، زنده یاد سیروس گرژستانی، بهاره کیان افشار، نادر مشایخی، کمند امیرسلیمانی و… در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

آرمان ملی نوشت: سریال «وارث» به کارگردانی کاظم بلوچی از شنبه 25 تیرماه هر روز ساعت 17:00 همزمان با آغاز ماه محرم پخش می شود. این سریال به نویسندگی سعید نعمت الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی هر شب ساعت 19:00 روی آنتن می رود. بام تهران”

مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» به نویسندگی سعید نعمت الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی از شنبه 25 تیرماه هر شب ساعت 22:00 پخش می شود. این سریال اولین بار در ماه رمضان 1395 از شبکه یک سیما پخش شد. کامبیز دیرباز، زنده یاد آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، پریوش تجاری، اشکان دلاوری، مجید واشقانی و… او در مجموعه تلویزیونی «بهشت زیر پای مادران» بازی کرد. .

سریال «مختارنامه» از شنبه 25 تیرماه همزمان با شب اول محرم از شبکه آی فیلم پخش می شود. «مختارنامه» هر شب ساعت 23:00 سریال «مختارنامه» ساخته داود میرباقری برای اولین بار در سال 89 از شبکه یک پخش شد. همچنین سریال «شب دهم» به کارگردانی این کارگردان نیز منتشر شد. «شب دهم» که از دوشنبه 27 تیرماه اکران می شود کاری از حسن فتحی است و حسین یاری، کتایون ریاحی، رویا تیموریان، پرویز فلاحی پور، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی و … را همراهی می کنند. همراه است.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین