این سه نفر فداکاری کردند تا مسعود نزد کشیش برود.

این سه نفر فداکاری کردند تا مسعود نزد کشیش برود

این مقاله خطاب به ظریف، آذری جهرمی و محمد خاتمی است.


بهترین: بله، نتیجه نهایی انتخابات اعلام شده و اکنون «مسعود» رئیس جمهور ایران است. شاید قشری از جامعه او را انتخاب کردند تا رقیبش نتواند به پاستور برسد و شکست «سعید» برای قشر متوسط ​​جامعه که ترس از دست دادن آزادی های محدودی مانند اینترنت را داشتند، اتفاق مبارکی بود.

با این حال، پزشکان در این مسیر تنها نبودند. دو بال قوی داشت که توانستند حدود «نه درصد» آرا را به دست آورند. صحبت از ظریف و آذری جهرمی است. البته در این مسیر محمد خاتمی هم پشت سر او ایستاد. اما خوب، زمانی که بیش از یک وجود دارد سی و دو میلیون رای نیاورد و الان رئیس جمهوری داریم که تقریبا 29 درصد جامعه از او حمایت می کنند که نشان می دهد مردم هنوز خاطرات تلخی که با ظریف، آذریجهرمی و رفقایشان داشتند را فراموش نکرده اند.

این نشان می دهد که با وجود اینکه به نظر می رسد در انتخابات پیروز شده اند، اما در زمینه اعتمادسازی کار دشواری در پیش رو دارند. در واقع رفتار روستاها و شهرها در انتخابات گذشته مشابه رفتار کلان شهرها در سال 2018 بود. آنها به شخصی رای دادند که فکر می کردند کمترین آسیب را به همراه دارد، نه شخصی که می تواند آرمان های آنها را محقق کند. برخی از تحلیلگران معتقدند که این بحران سیاسی آخرین حداقلی است که می توان از آن برای نشان دادن تجلی دموکراسی استفاده کرد.

این مقاله در ادامه به ظریف، آذری جهرمی و محمد خاتمی می پردازد.

این سه نفر خود را فدا کردند تا مسعود نزد کشیش برود.

آقای ظریف، اگر موانع بهبود شرایط دیپلماتیک را از بین نبرید، اگر اقدامات شما در سال های آینده منجر به بهبود وضعیت اقتصادی نشود، همان 9 درصدی که از آن هفته تا این هفته پشت سر شما مانده است، به شما همان را نمی دهد. درست مثل 50 درصدی که حرکت های بی سابقه و عملکرد انتخاباتی شما را بی معنا می کند.

آقای ظریف این ویدئو که از همان لحظه رای پزشکان در فضای مجازی پخش شد و به نظر می رسد تا حدودی کارگردانی شده است، بعداً به موضوعی علیه شما تبدیل خواهد شد.

این سه نفر خود را فدا کردند تا مسعود نزد کشیش برود.

آقای آذری جهرمی، شما سعی می کنید صادق باشید، سعی می کنید آخرین وضعیت را نشان دهید، به کنسرت علی یاسینی می روید که قطعا مخاطب آن نیستید. شما در مورد یورو 2024 توییت می کنید، از اهمیت تماشای مسابقات اروپایی صحبت می کنید، اما متأسفانه مردم شما را در آن لحظه حساس به یاد می آورند و خدای ناکرده دیگر خبری از آن لحظات نشویم، اما نگذارید اتفاقی بیفتد و در همان لحظه غرق شوید. پوشش قدیمی

آقای محمد جواد متاسفانه یا خوشبختانه این افراد حافظه تاریخی قوی دارند. همچنین کار خواهد کرد. اینستاگرام، واتساپ و تلگرام و تمامی دسترسی های معمولی که افراد اجازه دسترسی به آن ها را ندارند، منتظر اقدام شما هستند.

این سه نفر خود را فدا کردند تا مسعود نزد کشیش برود.

جناب آقای خاتمی در مقابل دوربین تلویزیون اشتباه کردید، اما احتمالاً می دانید که دوران تن دادن به چنین رفتاری به پایان رسیده است. البته شما و مشاورانتان می‌دانید که حرف‌های شما به اندازه آن سال‌ها بر مردم تأثیر نمی‌گذارد. شما پشت ماجرایی بودید که اگر بعد از چهار سال به مرحله «می‌خواستیم ولی نگذاشتند» برسد، نمی‌دانیم ایران و ایرانی در کجای تاریخ ایستاده‌اند.

بقیه شما


فرش بهشتی_اف پلاس

Shab_F Plus




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 9.5 میلیون تومان






به گزارش رسانه انتخابتو