چهار بازیگری که دلمان برای بازگشت به سینما تنگ شده است

چهار بازیگری که دلمان برای بازگشت به سینما تنگ شده

در این مطلب به سراغ چهار بازیگری می رویم که مدت هاست از دوربین ها دور بوده اند.


بهترین برای: به نظر می‌رسد فیلم‌ها، مانند بسیاری از چیزهای دیگر این روزها، موفق نیستند. وقتی چشممان به جلوی سینماها دوخته می شود، دیگر چیزی برای نگاه کردن باقی نمی ماند، یعنی از نظر کیفی، فیلم های گیشه دیگر مثل گذشته مخاطب را قلقلک نمی دهند.

عوامل زیادی در این حادثه دردناک نقش دارند و شاید مهم ترین آنها تخلیه سینما نام های معروفی باشد که سال ها در اکران بزرگ خوش درخشیده اند. در این مطلب به سراغ چهار بازیگری می رویم که مدت هاست از دوربین ها دور بوده اند. با ما بمان.

ترانه علیدوستی

چهار بازیگری که دلمان برای بازگشت به سینما تنگ شده است

دیروز پس از مدت ها عکس ترانه علیدوستی که در صفحات مجازی تاثیر زیادی داشت منتشر شد. سینما اعتماد مدعی شد که تنه علیدوستی حدود ۶ ماه پس از آزادی از زندان به سندرم DRESS مبتلا بوده و به گفته مادرش حالش خوب نیست. حالا سه سال از آخرین اکران این آهنگ در سینما می گذرد و جالب اینکه سه فیلم آخر هم به صورت غیرقانونی اکران شدند. ترانه فجر 41 با دو فیلم برادران لیلا و تفریق می توانست رقیب بزرگی برای سیمرغ بلورین باشد اما موقعیت های او و حضورش در جشنواره کن مانع از این کار شد. او همچنین در مورد مسائل مربوط به جنبش MeToo پشت سر زنان و دختران ایستاد. با این وضعیت هنوز مشخص نیست این آهنگ چه زمانی به سینما برمی گردد. آیا راهی برای او گذاشتند؟ ما هم نمی دانیم.


فاطمه معتمدریا

چهار بازیگری که دلمان برای بازگشت به سینما تنگ شده است

سیمین خانم این روزها را در خارج از ایران می گذراند و اخیرا عکس های متفاوت او در یک جشنواره فیلم منتشر شده است. آخرین حضور او در سینما با «عامه پشند» بوده و دیگر آثارش هنوز اکران نشده است. در مورد معتمدآریا باید گفت که اولویت این روزهای او در واقع سینما نیست و مواضعی که در دو سال اخیر در پیش گرفته به خوبی نشان دهنده مسیر زندگی اوست. او حتی در محافل سینمایی نیز به شکل های مختلف ظاهر می شود و فکر نمی کنیم بازگشت او به سینما آسان باشد.


هانیه توسلی

چهار بازیگری که دلمان برای بازگشت به سینما تنگ شده است

بعد از پاییز 1401، هانیه طوسلی در هیچ فیلمی ظاهر نشد. او شاید اولین هنرمندی بود که در حوادث پس از درگذشت مهسا امینی دستگیر شد و آخرین بار در مراسم یادبود زری خوشکام دیده شد. اگرچه زمان مناسبی به نظر نمی رسد، اما گفته می شود این روزها مشغول آموزش بازیگری است. آخرین حضور او در سینما فیلم رها شده «چرا گریه نمی کنی» بود. در مورد فیلم بود این فیلم برای اکران نیز با محدودیت هایی مواجه بود. او در حرکت ترانه وار «می تو» ایستاد، با این تفاوت که صفحه اینستاگرامش اکنون فعال است و ناامیدی هایش را به ما می گوید.


کتایون ریاحی

چهار بازیگری که دلمان برای بازگشت به سینما تنگ شده است

زلیخایی سینمای ایران سال گذشته توقیف شد. کتایون ریاحی و داستان هایش را در دو سال اخیر همه می شناسیم، جایگاه آن ها به گونه ای بود که امکان پخش سریال پرمخاطب «شب 10» وجود نداشت، اما ظاهراً مسئولان تلویزیون عقب نشینی کردند. اما در کل کتایون ریاحی حدود 16 سال است که از دوربین دوری می کند. این انزوای خودساخته و اتفاقات غیر سینمایی دست به دست هم دادند و این فاصله را بیشتر کردند. اما کتایون ریاحی از خاطره سینمای ما پاک نخواهد شد.


فرش بهشتی_اف پلاس

Shab_F Plus




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 9.5 میلیون تومان






به گزارش رسانه انتخابتو