مهدی عزیز رعنا جان بازیگر خوبی نیست

مهدی عزیز رعنا جان بازیگر خوبی نیست

در این مطلب به بررسی برخی از آثار رعنا آزادی ور رفتیم تا متوجه شویم او بازیگر خوبی است یا خیر.


انتخابتو: دیشب بالاخره سد ورود بانوان به فوتبال 360 برداشته شد و مهدی پاکدل مهمان برنامه گفتگوی عادل و محمد بحرانی با رعنا و همسرش بود. پاکدل که در یکی از قسمت های این برنامه درباره شخصیت «سمیرا» در سریال «زخم کاری» صحبت کرده بود، از فرصت استفاده کرده و به تمجید از رعنا پرداخت و فکر می کند شاید سمیرا در نگاه مردم از پوشش بیرون بیاید. و افراد ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشند.

به هر حال مهدی همسرش را بازیگر بسیار خوبی می داند و در این مطلب به بررسی چند کار رعنا آزادی ور رفتیم تا متوجه شویم که او بازیگر خوبی است یا خیر. با ما بمان.

مارمولک

مهدی عزیز رعنا جان بازیگر خوبی نیست

اولین تجربه رعنا آزادی ور از حضور در مقابل دوربین با بازیگران باتجربه ای بود که می توانستند حضور او را به حاشیه برانند. با این وجود رعنا در فیلم مارمولک در کنار پرویز پرستویی توانست جایگاه خود را در فیلم حفظ کند و با همان معصومیت جوانی به وظیفه خود به درستی عمل کند. وظیفه نشان دادن سادگی و معصومیت در چهره یک دختر روستایی، با این حال اغواگری در زیر پوست او، قلب شخصیت اصلی را به دست می آورد. این نمایش از ظهور استعدادی موفق در سینما خبر داد و اکنون شاهد فراز و نشیب های هنری او هستیم.


درباره الی

مهدی عزیز رعنا جان بازیگر خوبی نیست

تجربه حضور در آثار اصغر فرهادی، یکی از کارگردانان مشهور سینمای ایران، فرصتی بود که زمینه ساز موفقیت آزادی ور شد. درباره الی یکی از پر ستاره ترین فیلم های روز سینمای ایران بود و رعنا در بین این ستاره ها خیلی خوب درخشید. بازی هر یک از شخصیت های این فیلم به گونه ای است که هر کدام می توانند نقشی مشهود در داستان داشته باشند. رعنا در این فیلم علاوه بر تکمیل زحمات دیگران، توانست با وجود احساسات متضاد با بازی آرام و بدون استرس، جایگاه خود را در فیلمنامه محکم کند و به حاشیه داستان نکشد.


خانه دختر

مهدی عزیز رعنا جان بازیگر خوبی نیست

اکنون زمان حذف رعنا از لیست بازیگران فرعی است. او باید نقش دختری را بازی کند که راز بزرگ و غم انگیزی را به همراه دارد. ترس، اضطراب، غم و عصبانیت احساساتی بود که آزادیور در این نقش باید با آن ها بازی می کرد، اما نتیجه نهایی چیزی پیش پا افتاده بود. اکنون تنها چیزی که از رعنا آزادی ور خانه دختر به یاد داریم، چهره اشک آلود اوست که ناگفته های بسیاری را برایمان جا می گذارد.


عصبانیت و آشفتگی

مهدی عزیز رعنا جان بازیگر خوبی نیست

اگر آن را تولد سمیرا جکاری بازیگر نقش تینا در فیلم خشم و آشوب رعنا آزادی ور بدانیم، همان تولد است. خشم و تلاطم برای رعنا تجربه متفاوتی بود زیرا رعنا که با بی گناهی خداحافظی کرد با عصبانیت و عصبانیت مقابل دوربین قرار می گیرد. این تجربه نگاه کارگردانان به آزادی ور را تغییر داد. اگرچه این تغییر نظر به نفع رعنا است اما به نظر می رسد همچنان مورد قبول مخاطبان قرار نگیرد.


آسیب کار

مهدی عزیز رعنا جان بازیگر خوبی نیست

حالا همه او را با نام «سمیرا» می شناسند. سمیرائی که هیچ شباهتی به دختر بی گناه روستای مارمولک ندارد، سعی می کند چهره زنی قوی را نشان دهد. در ابتدا بازی در نقش سمیرا مورد قبول همه بینندگان قرار گرفت اما کم کم با دیدن او در قاب تلویزیون ناگهان صدای تلویزیون را کم کردند! نظرات مختلفی درباره بازی آزادی ور در سریال ذوب کاری وجود دارد اما آنچه مشخص است استعداد و توانایی او به عنوان یک بازیگر است و زمانی که در دستان کاردان باشد می تواند به بهترین شکل شکوفا شود.


فرش بهشتی_اف پلاس

Shab_F Plus




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 9.5 میلیون تومان






به گزارش رسانه انتخابتو