روابط معنی دار خانم ترلان که بوی دوستی نمی دهد!

روابط معنی دار خانم ترلان که بوی دوستی نمی دهد

به بهانه اقدامات مجازی اخیر ترلان پروانه در شبکه های اجتماعی، مسیری را طی کردیم که ترلان طی این سال ها طی کرده است.

بهترین: ترلان پروانه کار هنری عجیبی دارد، اما عجیب تر از آن اینکه شخصیتی که در شبکه های اجتماعی به نمایش می گذارد یا مثلاً عکس های لو رفته، شخصیتی متفاوت از او ایجاد کرده است، متفاوت به معنای مثبت یا منفی. ، فقط متفاوت. .

بهانه ای که اخیراً در شبکه های اجتماعی انجام داده است، به ویژه کامنت های شروین حاجی پور و احمد خمینی، راهی را که طرلان در این سال ها طی کرده است، طی کرده ایم. با ما بمان.

روابط معنی دار خانم ترلان که بوی دوستی نمی دهد!

چرا او به یک بازیکن در سطح جهانی تبدیل نشد؟

وقتی به کارنامه هنری او نگاه می کنیم، یاد دوران کودکی او با بازی در نقش های فرعی در آثاری مانند «جایزه بزرگ» می افتیم که ساخته مهران مدیری به یک روال کمدی تبدیل شد. البته بعدها با ملودرام سنگین «زیر تیغ» همکاری کرد که با تیم بازیگری بسیار با استعدادی کار بسیار موفقی بود.

روابط معنی دار خانم ترلان که بوی دوستی نمی دهد!

با این حال ترلان پروانه با بزرگ شدن در عرصه های مختلف اما حرفه ای و قابل توجه قرار گرفت و حتی به نقش اول رسید. مثلا داودنژاد در «فری» در کنار محسن تنابنده بازی کرد. او در واقع موقعیت هایی را پیدا کرد که به او اجازه می داد جهش کند و به کارنامه هنری خود وزن اضافه کند. پس چرا با وجود چهره زیبا و سینمایی اش هرگز بازیگر درجه یک نشد جای سوال است؟

ترلان خودش اینجوریه

نکته بعدی در مورد شخصیت ترلان پروانه است. موقعیت اجتماعی که او برای خود تعریف می کند دارای انواع بی پروایی است و تقریباً در بین هم عصران و نسل های او بی نظیر است. البته این «بی نظیر بودن» درست مثل «متفاوت بودن» است. صفت برای توضیح شرایط.

روابط معنی دار خانم ترلان که بوی دوستی نمی دهد!

به طور دقیق تر، ترلان پروانه با افراد مشهور زیادی پیوند خورده است و جالب است که این رویه همچنان ادامه دارد.

اولین دوستی ها

سال‌ها پیش، وقتی فرشاد احمدزاده، هافبک خردسال پرسپولیس برونکو در اوج بود، عکس‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد او و ترلان حداقل در برخی مواقع با هم دوست بودند. او بعداً همین الگوی رابطه را با سعید عزت اللهی تکرار کرد و عکس هایش در فضای مجازی پخش شد.

روابط معنی دار خانم ترلان که بوی دوستی نمی دهد!روابط معنی دار خانم ترلان که بوی دوستی نمی دهد!

سعید عزت اللهی هافبک جوانی است که به خاطر چهره و استایلش در بین دختران محبوبیت دارد و در واقع به نظر می رسد خانم طرلان خانم هم بخواهد در خبرها حضور داشته باشد یا محبوبیت را وام بگیرد و همچنین برندسازی کند. ارتباط.

روابط معنی دار خانم ترلان که بوی دوستی نمی دهد!

ترلان پس از اولین بازی خود با تیم ملی، به تازگی با شروین حاجی پور تماس گرفته است. شخصی که در پاییز 1401 با خواندن آهنگ اعتراضی به شهرت رسید. اکنون تصاویر و نظراتی که این دو به اشتراک گذاشته اند در راس اخبار قرار دارد. شاید دو سال پیش شروین آنقدر مخاطب نداشت و اساساً چهره ای محدود به «عصر جدید» بود، اما اکنون به جایی رسیده است که جایزه گرمی را در کارنامه خود دارد و ترلان از این ارتباط بهره می برد. دوباره با چنین چهره ای ظاهر شد.

روابط معنی دار خانم ترلان که بوی دوستی نمی دهد!

روابط معنی دار خانم ترلان که بوی دوستی نمی دهد!

همه این‌ها نشان می‌دهد که ترلان پروانه می‌تواند از نوعی زیرکی، زیرکی یا تندخویی در برقراری ارتباط‌هایش استفاده کند، که می‌تواند علیرغم سازماندهی یک حرفه هنری نه چندان سنگین برای خود، در خبرها بماند و مورد توجه قرار گیرد. . البته او هر از چند گاهی از توییتر هم استفاده می کند، اما در اینستاگرام فعالیت منظم و حداقلی دارد و به نظر نمی رسد هزینه زیادی برای نگه داشتن مخاطبانش در بیم و امید بکند. البته همانطور که قبلا گفتیم به لطف چهره زیبایش به طور طبیعی مورد توجه قرار می گیرد.

حال باید دید او چه زمانی هوشی که برای ایجاد روابط رنگارنگ و متفاوت با افراد مشهور مختلف صرف کرده است را به حرفه هنری خود منتقل می کند. آیا این روز خواهد آمد؟ سوال مهمی که باعث شفافیت بیشتر رابطه بین مخاطب و پروانه در آینده می شود.

به گزارش رسانه انتخابتو