سام ریمی در حال فیلمبرداری فیلم ترسناک جدید / Alone on the Island است

سام ریمی در حال فیلمبرداری فیلم ترسناک جدید Alone

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، سام ریمی، معمار سریال «مردگان شیطانی» برای کارگردانی و تولید فیلم ترسناک «ارسال کمک» با استودیو قرن بیستم قرارداد امضا کرد.

مهر نوشت: اگرچه استودیو هنوز به طور رسمی این خبر را تایید نکرده است، اما از این فیلم به عنوان یک فیلم ترسناک مهیج یاد می شود که داستان آن در یک جزیره می گذرد و تا حدودی یادآور فیلم «مصائب» ساخته راب راینر در سال 1990 است که بر اساس فیلم استفان ساخته شده است ، کتاب کینگ، فیلم Outcast محصول 2000 رابرت زمکیس با بازی تام هنکس.

این فیلم بر اساس فیلمنامه غیراقتباسی نوشته دیمین شانون و مارک سوئیفت ساخته شده است.

رایمی یکی از تاثیرگذارترین فیلمسازانی است که هنوز در این ژانر کار می کند. او خالق فرنچایز «مردگان شیطانی» است که آخرین آن، «مردگان شیطانی برمی خیزد» در بهار گذشته بیش از ۱۴۷ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروش داشت. به کارگردانی فرانسیس گالوپی و سباستین وانیچک و تهیه کنندگی رمی هم اکنون 2 قسمت جدید و بدون عنوان این سریال در دست تولید است.

به عنوان کارگردان، «دکتر استرنج در چند جهان جنون» ساخته ریمی اخیراً بیش از 955 میلیون دلار در سراسر جهان برای مارول فروخته است. این هنرمند که کارگردانی فیلم های مجموعه «مرد عنکبوتی» را بر عهده داشت، با فیلم هایی چون «مرا به جهنم بکش» در سال 2009 و «بزرگ و قدرتمند» در سال 2013 نیز شناخته شده است. او به‌عنوان تهیه‌کننده، فیلم ترسناک «حرکت نکن» را که نتفلیکس حقوق آن را در آوریل به دست آورد، و فیلم ترسناک «به دام افتاده» با بازی بیل اسکار سگارد و آنتونی هاپکینز که سال گذشته معرفی شد را تولید می‌کند.

شانون و سوئیفت که اغلب با نویسندگان و تهیه کنندگان همکاری داشتند، فیلمنامه فیلم Baywatch محصول 2017 پارامونت را با بازی دواین جانسون و زک افرون نوشتند.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین