طرز تهیه حلوا با شیره انگور + آموزش تصویری

آب انگور برسام - 390 گرم

فهرست

مواد میزان
آرد سفید و سبوس دار یک لیوان
روغن نصف فنجان
کره بیست و پنج گرم
آب انگور یک لیوان
این نصف فنجان
گل سرخ یک سوم لیوان
پودر هل نصف قاشق چای خوری
زعفران دم کرده

مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

طرز تهیه حلوای شیره انگور؟

یکی
ابتدا باید شهد را آماده کنید. آب انگور را داخل کاسه بریزید. سپس آب، گلاب، پودر هل یا عصاره هل و زعفران را اضافه کرده و همه را با هم مخلوط کرده و بدون اینکه بجوشد کنار بگذارید.

هل سبز مصطفوی - 10 گرم

2.
آرد سفید شیرینی پزی و آرد سبوس دار را در تابه بریزید و به آرامی روی حرارت ملایم تفت دهید تا بوی خامی آرد از بین برود. سپس روغن را اضافه کرده و تفت دهید تا رنگ آن تغییر کند.
3..
بعد از طلایی شدن حرارت گاز را کم کنید و شهد خنک شده را کم کم اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. برای جلوگیری از روغن زیاد آن را مخلوط نکنید. در آخر کره دمای اتاق را اضافه کنید و حلوا را هم بزنید تا نرم شود. در پایان کار به روش گهواره حلوا را با یک دست صاف کنید.

زعفران تیموری سری یاقوت - 4.608 گرم
5%

013000

65,000,000 به مرد

گلاب مصطفوی - 500 میلی لیتر

طرز تهیه حلوای عسلی سالم، معطر و خوشمزه;

طرز تهیه حلوا زعفرانی; دسر رنگارنگ با لعاب ایرانی

چگونه در 20 دقیقه حلوای خرمای عربی خوشمزه درست کنیم؟

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا