آیا فارست ویتاکر یک قاتل است؟ – اخبار آنلاین

آیا فارست ویتاکر یک قاتل است؟ اخبار آنلاین

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فارست ویتاکر اخیرا در سریالی درباره سیاست، ثروت و قدرت و عواقب تلاقی آنها در آمریکا بازی کرده است. مجموعه امپراتور اوشن پارک MGM+ بر اساس رمان پرفروش استیون ال. کارتر توسط شرمن پین خلق شد و یک راز قتل و ماجراهای دلخراش پیرامون آن را دنبال می کند. این سریال 10 قسمتی مخاطب را به سفری بی نظیر درباره خانواده ای می برد که بر اساس عقاید سیاسی ایدئولوژیک، رازها و انتقام از هم جدا شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «امپراطور اوشن پارک» با مرگ قاضی الیور گارلند با بازی فارست ویتاکر آغاز می شود که ظاهراً بر اثر سکته قلبی تسلیم می شود. او یک نامزد ناموفق محافظه کار دیوان عالی و کارشناس سیاسی راست افراطی است و قاضی به وضوح دشمنان زیادی دارد. با این حال، پسران تالکوت (گرانتهام کلمن) و آدیسون (هنری سیمونز) مطمئن هستند که پدرشان به دلیل کهولت سن و نارسایی قلبی مرده است، اما خواهرشان ماریا (تیفانی مک) چندان مطمئن نیست و شروع به تحقیق درباره پدرشان می کند. انجام دادن

این سریال که متناوب بین زمان حال و گذشته است، وقایعی را به تصویر می‌کشد که به آرامی در شیکاگو در جریان جلسه نامزدی قاضی گارلند در دادگاه عالی رخ می‌دهد و به تدریج اسرار و سرنخ‌هایی را که قاضی پس از مرگش پشت سر گذاشته است، آشکار می‌کند.

فارست ویتاکر 63 ساله که برنده جایزه اسکار، گلدن گلوب، امی و نخل طلای جشنواره کن شد، در سال 2006 برای بازی در نقش دی امین، دیکتاتور اوگاندا، اسکار بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد. فیلم «آخرین پادشاه اسکاتلند». او پس از سیدنی پواتیه، دنزل واشنگتن و جیمی فاکس، چهارمین بازیگر سیاهپوستی شد که برنده این جایزه شد.

او به عنوان بازیگر نقش پزشک بوکسور را در فیلم هایی مانند «سگ شبح» جیم جارموش، «پرنده» کلینت ایستوود و «روگ وان» گارت ادواردز بازی کرد. او همچنین در فیلم اکشن ترسناک «نابودی» ساخته گرت ایوانز با بازی تام هاردی که در سال 2024 برای نتفلیکس فیلمبرداری شد به عنوان بازیگر ظاهر شد و همچنین در فیلم «مگالوپولیس» ساخته کاپولا بازی کرد.

245245

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین