آووکادو چه خواصی دارد؟

آووکادو چه خواصی دارد؟

انتخابتو، آووکادو این میوه گلابی شکل و همیشه سبز است که از یک درخت گرمسیری به دست می آید و منشأ آن کشور مکزیک است. آووکادو به درخت و میوه آن اشاره دارد و این میوه فواید زیادی برای سلامتی دارد.

هزاران گونه از این میوه وجود دارد که در صبحانه و انواع دسرها در سراسر جهان استفاده می شود. آووکادو اندازه ها و رنگ های مختلف وجود دارد. برخی سبز، برخی مشکی هستند و اندازه آنها از کوچک تا بزرگ متفاوت است.

چیزی متفرقه آووکادو این میوه در اندازه ها و رنگ های مختلف پایدار است، خواص بی نظیری برای سلامتی دارد، این میوه دارای بافت کرمی و کره ای است، همچنین به دلیل داشتن چربی بالا طعم لذیذی دارد، اکثر میوه ها حاوی کربوهیدرات هستند، اما آووکادو ناهمسان.

این میوه سرشار از فیبر، پتاسیم، ویتامین های B6 و C و همچنین چربی های سالم است و به همین دلیل موضوع مطالعات بسیاری قرار گرفته است. سوپر غذا خوشمزه در عین حال سیر کننده فولات به درمان افسردگی کمک می کند.

آووکادو حاوی ویتامین های A، B1، B2، B5، B6، C، E، K، منیزیم، پتاسیم، فیبر غذایی، کربوهیدرات ها، چربی ها، آهن، فسفر و غیره است و به مقدار کم در نصف یا 68 گرم از این خوشمزه یافت می شود. میوه. منگنز، مس، روی، تیامین، نیاسین، ریبوفلاوین و فسفر

سلامت قلب

در هر 100 گرم آووکادو 76 میلی گرم استرول گیاهی به اصطلاح طبیعی به من بگو سیتوسترول مصرف منظم دارد به من بگو سیتوسترول و سایر استرول های گیاهی به حفظ سطح کلسترول سالم کمک می کنند، فرآیندی مهم برای سلامت قلب.

بهبود بینایی

ویژگی های دیگر عبارتند از آووکادو این است که حاوی لوتئین و زآگزانتین دو ماده شیمیایی گیاهی هستند که در بافت چشم یافت می شوند. با این مواد ضد اکسیدان های موجود در آنها آسیب چشم را به حداقل می رساند.

اسیدهای چرب غیر اشباع آووکادو برای جذب دیگران ضد اکسیدان های مفید محلول در چربی به من بگو کاروتن همچنین کمک و در نتیجه اضافه کنید آووکادو رژیم غذایی ممکن است خطر ابتلا را کاهش دهد انحطاط ماکولا کمک به دلیل افزایش سن

پیشگیری از پوکی استخوان

یکی آووکادو این ماده مغذی که 40 درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین K را تامین می کند، اغلب نادیده گرفته می شود، اما برای سلامت استخوان ها بسیار عالی است. مصرف کافی ویتامین K با افزایش جذب کلسیم و کاهش دفع کلسیم از طریق ادرار می تواند به سلامت استخوان کمک زیادی کند.

پیشگیری از سرطان

آووکادو تحقیقات گسترده به ما نشان می دهد که مصرف مقادیر کافی مفید است، زیرا حاوی ترکیباتی است که به جلوگیری از شروع برخی از انواع سرطان کمک می کند. فولات با کاهش خطر سرطان روده بزرگ، معده، لوزالمعده و دهانه رحم همراه است، اما مکانیسم پشت این ارتباط نامشخص است.

آووکادو همچنین حاوی سطوح بالایی از مواد شیمیایی گیاهی و کاروتنوئیدها تحقیقات نشان می دهد که خواص ضد سرطانی دارد کاروتنوئیدهاآنها از بدن در برابر توسعه سرطان محافظت می کنند.

حمایت از سلامت جنین

فولات مصرف کافی برای بارداری سالم مهم است فولاتخطر سقط جنین و ناهنجاری های عصبی را کاهش می دهد، حداقل 600 میکروگرم (mcg) در دوران بارداری فولات مصرف روزانه؛ یکی از ویژگی ها آووکادوحاوی اسیدهای چرب است و می تواند نقش مهمی در بهبود رژیم غذایی سالم شما برای رشد جنین داشته باشد.

آووکادو سرشار از فیبر است

یکی از ویژگی ها آووکادو حاوی مقدار زیادی فیبر است، فیبر یک ماده گیاهی مغذی است که هر 100 گرم منجر به کاهش وزن می شود، افزایش ناگهانی قند خون را به حداقل می رساند و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها را کاهش می دهد. آووکادو حاوی هفت گرم فیبر است که 27 درصد نیاز روزانه و 25 درصد فیبر روزانه را تامین می کند. آووکادو محلول است و 75 درصد آن نامحلول است.

متابولیسم کند مشکل بزرگی برای بسیاری از افراد است. فیبر می تواند نقش مهمی در افزایش متابولیسم و آووکادو از آنجایی که حاوی فیبر است، گزینه مناسبی در این زمینه است.

به شما احساس سیری می دهد و به کاهش وزن کمک می کند

این میوه خوشمزه به عنوان میوه ای سیر کننده نیز محسوب می شود و برای کسانی که می خواهند لاغر شوند گزینه مناسبی است زیرا کالری بالایی ندارد. چربی‌ها، ریزمغذی‌ها و فیبر مفید و با کیفیت بالا آووکادو این به بدن کمک می کند تا میزان هورمون هایی را که به رشد عضلات و چربی سوزی کمک می کنند افزایش دهد.

اثر آووکادو افسرده

تحقیقات ارتباط بین افسردگی و سطوح پایین را نشان می دهد فولات است، فولات برای جلوگیری از تجمع ماده ای به نام هموسیستئین به گردش خون کمک می کند و سرعت حرکت مواد مغذی به مغز را افزایش می دهد و افسردگی را کاهش می دهد.

بررسی تحقیقات گذشته هموسیستئین و همچنین اختلالات شناختی، افسردگی و بهره وری سروتونیندوپامین و نوروپاتی نفرین های مرتبط برای تنظیم خلق و خو، خواب، اشتها و حالت های هیجانی شناخته شده اند فولات مناسب آووکادو بنابراین، ممکن است به پیشگیری از علائم افسردگی کمک کند.

آووکادو چه خواصی دارد؟

آثار و فواید آووکادو در مورد سلامت پوست و بهبود زخم

روغن آووکادو سرشار از اسیدهای چرب و مواد مغذی مفید برای پوست است و منبع خوبی از ویتامین های A و E است که برای سلامتی مفید است. تاس در مطالعه ای روی 24 فرد مبتلا به پسوریازیس پلاکی، کرم های حاوی روغن آووکادو و ویتامین B12 علائم پسوریازیس را پس از 12 هفته درمان بهبود می بخشد.

مطالعات بیشتر در مورد نفت آووکادو آنها در ترکیب با سایر مواد مانند B12 و مواد مرطوب کننده استفاده می شوند، بنابراین پیش بینی روغن دشوار است. آووکادو اگرچه ممکن است به تنهایی باعث یافته های مشابه شود، علاوه بر کاربرد موضعی، مصرف رژیم غذایی غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع، ویتامین های A و E و ضد اکسیدان ها نیز به سلامت پوست کمک می کنند، اما توصیه می شود که روغن را مستقیماً استفاده نکنید. آووکادو از مصرف میوه یا میوه آن بر روی زخم های باز خودداری شود.

امکانات آووکادو برای پوست و مو

آووکادو با داشتن روغن‌های سالم و ویتامین‌های فراوان می‌تواند بر سلامت پوست و موی شما تأثیر بگذارد و پوستی شفاف و موهایی درخشان به شما بدهد، به همین دلیل است که بسیاری از افراد از این میوه به عنوان ماسک صورت و مو استفاده می‌کنند.

آووکادو یکی از بهترین مرطوب کننده های طبیعی به شمار می رود علاوه بر فواید بسیار، یکی از مهم ترین مزایا و ویژگی های آن عدم وجود مواد شیمیایی است. آووکادو بهبود سلامت پوست و مو.

آنتی اکسیدان ها آووکادو این ترکیبات گیاهی که به حفظ سلامت پوست و مو و جوان ماندن کمک می کند، از بیماری ها و مشکلات پوستی از جمله سرطان و بیماری های مختلف نیز جلوگیری می کند و از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و آلودگی های محیطی محافظت می کند.

علاوه بر خوردن آووکادو علاوه بر روغن این میوه، می توانید قسمت داخلی پوسته آن را نیز به پوست خود بمالید. آووکادو هنگامی که به عنوان یک مرطوب کننده استفاده می شود، به درخشندگی و احیای پوست و موهای شما کمک می کند و ظاهری زیبا و سالم به دست می آورد.