بهترین سریال تلویزیونی نیمه اول 2024

بهترین سریال تلویزیونی نیمه اول 2024

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، سال 2024 در نيمه راه است و تاكنون شاهد پخش سريال هاي جذاب زيادي بوده ايم؛ سریال های تلویزیونی در ژانرهای مختلف و با مضامین متفاوت را قطعا می توان در بین گزینه های مورد علاقه علاقه مندان به فیلم و سریال پیدا کرد.

به گزارش فرادید؛ در اینجا لیستی از بهترین و برجسته ترین سریال های پخش شده امسال را آماده کرده ایم. از داستان های جنایی و معمایی مانند «کارآگاه واقعی» تا ماجراجویی های علمی تخیلی مانند «صورت فلکی».

سابقه جنایی

این سریال جنایی بریتانیایی که در لندن می گذرد، داستان دو کارآگاه، یکی باتجربه و دیگری تازه کار را روایت می کند که برای حل یک پرونده قتلی که مدت ها پیش می گذرد، مسابقه می دهند.

این سریال سه زن آمریکایی ساکن هنگ کنگ را دنبال می کند که زندگی آنها در هم تنیده و پر از تراژدی های تصادفی است. این سریال درباره مشکلات زندگی بین دو فرهنگ و ساختن خانه در یک کشور خارجی است.

مبارزه: کاپوتی در مقابل قوها (فصل 2)
این سریال داستان ناتمام نویسنده ای به نام ترومن کاپوتی را روایت می کند که با انتشار کتابی خشم بسیاری از دوستان قدیمی خود را برانگیخت. این سریال درگیری های دیدنی و جذاب کاپوتی و دوستان قدیمی اش را دنبال می کند.

استادان هوا
این سری، II. داستان خلبانان بمب افکن آمریکایی است که در حملات خطرناک علیه آلمان نازی در جنگ جهانی دوم شرکت کردند. این سریال همچنین به جنبه های روانی و عاطفی این جوانان توجه می کند.

آقای بیل
داستان این سریال به دنبال سم اسپید یک کارآگاه بازنشسته در جنوب فرانسه است که سعی دارد قتل چندین راهبه را حل کند. خط داستانی سریال شامل توطئه های جنگ سرد و جاسوسی مذهبی است.

True Detective فصل چهارم

داستان این سریال در شهری دورافتاده در آلاسکا می گذرد. دو کارآگاه زن تلاش می کنند تا یک معمای قتل را در یک پایگاه علمی حل کنند. این سریال به سبک ترسناک و فراطبیعی فصل اول بازگشت.

زن روی دیوار
این سریال معمایی در روستایی در ایرلند اتفاق می افتد و داستان زنی را روایت می کند که از یک کابوس بیدار می شود و جسدی را در خانه اش پیدا می کند. داستان مربوط به تجربیات جوانی او در یک موسسه بدنام است.

صورت فلکی
این سریال علمی تخیلی، معمایی و هیجان انگیز زنی را دنبال می کند که درگیر توطئه ای در فضا می شود و برای کشف حقیقت به زمین بازمی گردد. اما بازگشت به زمین تنها آغاز رازهای بزرگتر است.

بقا رانندگی
این مستند سریالی روایتی جذاب و هیجان انگیز از فصل 2023 فرمول 1 است.

اقا و خانم اسمیت
این سریال کمدی-اکشن داستان دو جاسوس را روایت می کند که با هم ازدواج کرده و در ماموریت های خطرناک شرکت می کنند. آنها سعی می کنند ازدواج خود را مدیریت کنند و در عین حال تمام تلاش خود را در انجام وظایف خود انجام می دهند.

نمای جدید
این سری بخشی از فاز دوم برند کریستین دیور است. این به دنبال ظهور او پس از جنگ جهانی دوم و رقابت او با کوکو شانل در پاریس تحت اشغال نازی ها است.

یک روز
این سریال عاشقانه داستان دو دوست دانشگاهی را روایت می کند که هر سال در یک روز خاص با هم آشنا می شوند. این سریال درباره رابطه این دو نفر در طول سالیان است.

آقایان
سریالی به کارگردانی گای ریچی که داستان پسر دوم یک دوک تازه فوت شده را روایت می کند. او به طور غیر منتظره ای به عنوان وارث پدرش معرفی می شود و با فاش شدن مشکلات پسر اولش، دلیل این انتخاب مشخص می شود.

دختران5 Eva
داستان یک گروه دختر که در میانسالی در دهه 2000 دوباره گرد هم می آیند. این سریال با لحظات کمدی فراوان و شخصیت های جذاب مخاطب را به خود جذب می کند.

شکار انسان
این سریال به دنبال تعقیب و دستگیری قاتل رئیس جمهور لینکلن در سال 1865 است. توبیاس منزیس نقش ادوین استانتون، وزیر جنگ لینکلن را بازی می کند که وظیفه یافتن قاتل را بر عهده دارد.

پالم رویال
کریستن ویگ نقش یک ملکه زیبایی را بازی می کند که به جامعه ثروتمند پالم بیچ راه پیدا می کند. داستان سریال درباره تلاش او برای ورود به طبقات بالای جامعه است.

افتادن بیرون
این مجموعه که اقتباسی از یک بازی ویدیویی پسا آخرالزمانی است، ترکیبی از اکشن، هرج و مرج ربات و ماجراهای اسرارآمیز را در دل دنیایی عجیب روایت می کند.

ریپلی
مردی ثروتمند یک شیاد به نام تام ریپلی را استخدام می کند تا به ایتالیا سفر کند و پسر ولخرج خود را متقاعد کند که به خانه بازگردد. پذیرش این شغل توسط تام اولین گام او برای فریب، کلاهبرداری و جنایت است.

بهترین سریال تلویزیونی نیمه اول 2024

زیر پل
این سریال بر اساس داستان واقعی قتل رینا ویرک 14 ساله که پس از رفتن به یک مهمانی ناپدید شد، دنیای مخفی دخترانی را که متهم به قتل هستند را بررسی می کند.

بچه گوزن شمالی
این سریال بر اساس تجربیات واقعی کمدین بریتانیایی ریچارد گود از تعقیب و تجاوز جنسی، تعادل خوبی بین کمدی تاریک و لحظات هیجان انگیز برقرار می کند.

ماده تاریک
یک تریلر علمی تخیلی که داستان یک استاد فیزیک را روایت می کند که به دنیایی موازی فرستاده می شود و سعی می کند همسرش را نجات دهد.

بهترین سریال تلویزیونی نیمه اول 2024

هک، فصل 3
سریالی کمدی با بازی جین اسمارت که همچنان در فصل سوم خود جذاب، هوشمندانه، پر از لحظات خنده دار و احساسی است.

بابیلون برلین، قسمت 4
داستان پلیس و جنایت در جمهوری وایمار در آلمان اتفاق می افتد. کمیسر پلیس گئون راث از کلن به برلین منتقل شد. او از ترس انجام وظیفه در جنگ جهانی اول، در حین تحقیق در مورد یکی از بزرگترین شبکه های پورنوگرافی برلین با شبکه خطرناکی از توطئه روبرو می شود.

خرس، قسمت 3
قسمت سوم داستان رستوران «خرس» که به بررسی روابط و شخصیت ها در محیط کار می پردازد.

بهترین سریال تلویزیونی نیمه اول 2024

خانه اژدها، قسمت دوم
داستان مبارزات قدرت، توطئه ها و اژدهاها در دوره پیش رویداد «بازی تاج و تخت» که در فصل دوم خود با بازی های باشکوه و مناظر زیبا ادامه دارد.

بی گناه فرض می شود
جیک جیلنهال در این سریال نقش وکیلی را بازی می کند که متهم به قتل است و سعی دارد بی گناهی خود را ثابت کند. این سریال با داستان هیجان انگیز و بازی های قدرتمند خود مخاطب را به خود جذب می کند.

بهترین سریال تلویزیونی نیمه اول 2024

تور دو فرانس: بدون زنجیر، سوم.
مستندی درباره مسابقه دوچرخه سواری تور دو فرانس و زندگی و تلاش دوچرخه سواران.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین