طرز تهیه تست تن ماهی و پنیر; ساده، سریع، خوشمزه

طرز تهیه تست تن ماهی و پنیر ساده، سریع، خوشمزه

صبحانه هایی مانند پنکیک، وافل و روکش همراه با شکلات، خمیر فندق و میوه ها یک صبحانه بسیار خوشمزه و مقوی است که شروع خوبی برای یک روز طولانی می دهد و انرژی شما را افزایش می دهد. برای لذت بردن از چنین صبحانه وسوسه انگیزی نیازی به صرف زمان زیادی برای آماده سازی یا رفتن به کافه ندارید. در این مطلب از آموزش تصویری آشپزی انتخابتو طرز تهیه رپ صبحانه را به شما آموزش می دهیم که تهیه آن فقط چند دقیقه زمان می برد و نتیجه آن عالی و خوشمزه خواهد بود.

تست ماهی تن و پنیر

همیشه امتحان کردن طعم های جدید لذت بخش است. این بار یک میان وعده خوشمزه با طعمی جدید آماده کرده ایم که با ترکیب ماهی تن و پنیر گودا به راحتی در منزل تهیه می شود.

تست تن ماهی و پنیر را چگونه تهیه کنیم؟

فهرست

  • نان تست: 2 عدد
  • کاهو: 2 عدد
  • پنیر گودا: ۲ عدد
  • ماهی تن: 100 گرم
  • خیارشور خرد شده: یک قاشق غذاخوری
  • زیتون گرد کرده: 2 قاشق غذاخوری
  • ذرت بخارپز: 2 قاشق غذاخوری
  • سس خردل و سس مایونز: هر کدام 1 قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل: هر کدام یک قاشق چایخوری
برگ کلم گودا - 180 گرم
10%

63000

65000 به مرد

رپ صبحانه

چگونه رپ صبحانه تهیه کنیم؟

یکی
برای تهیه بسته صبحانه ابتدا نان تافتون را روی سطحی قرار دهید و از وسط نان تا لبه آن برش بزنید. که 4 چهارم باقی می ماند تا مواد مورد علاقه خود را قرار دهیم.

رپ صبحانه

2.
بعد از برش نان، یک چهارم نان را شکلات صبحانه و فندق خرد شده، یک چهارم نان را موز خلال کرده، یک چهارم دیگر را کره بادام زمینی و در آخر مانند تصویر توت فرنگی خرد شده می ریزیم.

رپ صبحانه

3.
در این مرحله بعد از پر شدن نان با مواد مورد نظر، یک طرف نان را روی ربع بالایی قرار می دهیم.

رپ صبحانه

4.
حالا طبق تصویر ربع دوم نان را در ربع سوم و ربع سوم را در ربع چهارم قرار می دهیم. در این مرحله، بسته بندی چشم نواز صبحانه ما آماده است. می توانید آن را با انواع میوه ها و سس شکلات سرو کنید.

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیوها را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» برای دیجی کالا دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا