محسن تنابنده از ساخت «پایتخت ۷» خبر داد/ سریال آغاز شده است

محسن تنابنده از ساخت پایتخت ۷ خبر داد سریال آغاز

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، موضوعات مختلفی در رابطه با ساخت پروژه «پایتخت» طی یک سال گذشته بارها مطرح شده است. از ساخت قسمت ویژه فیلم تا ساخت فصل جدید این سریال، هر بار اخبار غیر رسمی در فضای مجازی سروصدا می کرد.

مهر نوشت: در یک سال اخیر مدیران تلویزیون بدون نگاه به فیلمنامه از مذاکره برای ساخت سریال «پایتخت» صحبت می کنند و می گویند این مسیر تنها یک بن بست نیست، بلکه تعامل و مذاکره با تهیه کنندگان است. نمایندگی ها به بهترین شکل ممکن پیگیری می شوند. در همان زمان شایعات و اخباری مبنی بر حضور برخی بازیگران در فصل جدید این سریال به گوش می رسید. تا اینکه هومن حاجی عبداللهی از طریق توییت هایی بخشی از این خبر را اعلام کرد. ابتدا با انتشار عکسی شروع به کار عوامل «پایتخت» کرد و این تصور را ایجاد کرد که ضبط و تصویربرداری سریال آغاز شده است و سپس در عکسی دیگر از پشت صحنه از حضور این سریال خبر داد. پیش از این گفته شده بود که بهرام افشاری به دلیل تلاش زیاد در این سریال در این پروژه حضور نخواهد داشت.

مهدی نقویان، رئیس سیمافیلم اخیراً در گفت‌وگویی در خصوص مرحله پیش‌تولید این سریال گفته است که این سریال دارای مرحله پیش‌تولید فشرده‌ای است چرا که تا 5 سال دیگر کلید می‌خورد.

اما پس از گذشت 2 روز از این مصاحبه، محسن تنابنده بازیگر و یکی از نویسندگان سریال دیشب با انتشار ویدئویی در صفحه مجازی خود از راه اندازی سریال جدید «پایتخت» خبر داد.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین