زمان ثبت نام و هزینه سفر حج و عمره / توضیحات سازمان حج و حج

آخرین آمار فوتی های حج امسال اعلام شد

به گزارش انتخابتو، غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و حج در این شورا با بیان این مطلب گفت: هماهنگی و زمان بندی برای پیگیری فعالیت های عمره در صورت قیمت بلیط هواپیما مشخص شده است. اعلام می شود، نظر کمیسیون قیمت گذاری در مورد هزینه این سفر اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی نوشت: بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی نماینده سازمان حج و زیارت، اطلاعیه های اولیه و اطلاعیه ثبت نام برای علاقه مندان با اعلام موافقتنامه برنامه پروازها منتشر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب نماینده وکلای دادگستری در امور حج و حج با تاکید بر هماهنگی همه دستگاه ها برای اعلام زمان آغاز سفرهای عمره گفت: به گونه ای که امکانات لازم برای خدمت رسانی به زائران فراهم شود. در عربستان سعودی در زمان مناسب در دسترس هستند.

این شورا همچنین اقدامات و پیگیری های اخیر در خصوص سفر اربعین و اعزام زائران به عتبات را بررسی کرد. حمیدریزا محمدی معاون سازمان حج و حج در این مراسم به تعداد کاروان های اعزامی سازمان حج و حج به عتبات عراق در هفته های اخیر اشاره کرد و راهکارها و اقدامات اتخاذ شده برای رفع مشکلات در راستای ارائه خدمات بهتر را تشریح کرد. در منطقه وی گزارش مبسوطی از انتخاب شرکت های بیمه بر اساس آمار حمل و نقل، اسکان و تغذیه سال گذشته، ثبت نام در سامانه سمه و ارشاد و پیگیری آثار گمشده زائران اربعین ارائه کرد. آسيب شناسي.

معاون عتبات سازمان حج و زیارت تعداد زائران ثبت نام شده در سامانه سماح اربعین را تا صبح روز دوشنبه 17 مرداد 1392 1403 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است. . بر اساس ارزیابی انجام شده ثبت نام ها از ابتدای صفر سال گذشته شتاب گرفت.

نماینده ولی فقیه در امور حج و حج همچنین تاکید کرد: تلاش همگان باید معطوف به خدمات رسانی مطلوب و حفظ حقوق زائران باشد و همچنین دقت لازم در ارائه خدمات بیمه گر در ایام اربعین انجام شود. توسط افراد ذینفع گرفته خواهد شد.

در این شورا، سید عباس حسینی، رئیس سازمان حج و حج، خواستار روشن شدن نقش وسایل بی نام و نشان زائران گذشته اربعین و حج شد.

2333216

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین