برنده مبارزه شروین با نیک یوسفی مشخص شد

برنده مبارزه شروین با نیک یوسفی مشخص شد

دیشب ویدیو جدید شروین حاجی پور منتشر شد و همین آهنگ باری در این ویدیو به سرعت در فضای مجازی پخش شد.


بهترین: دیشب ویدیو جدید شروین حاجی پور منتشر شد و همین آهنگ باری در این ویدیو به سرعت در فضای مجازی پخش شد. شروین این بار «برای» گفت و در واقع به این دلیل و عدم تجدیدنظر در محکومیتش باید به حدود 4 سال زندان محکوم شود. البته این ویدئوی سه دقیقه ای یک سوال هم ایجاد کرد. چگونه باید به متمدنانه ترین شکل ممکن اعتراض کرد تا تحریک افکار عمومی تلقی نشود؟

اما نکته تکان دهنده در صحبت های او اشاره به بیماری پدرش و جمله «نمی خواهم به زندان برگردم» بود. شروین 27 ساله در اوج جوانی و شهرت با سخت ترین نقطه عطف زندگی اش روبرو شد و شاید اگر 27 ساله بودی این شوک بزرگ را درک کنی.

پزشکان عزیز بخوانید!

پس از انتشار ویدئوی دیشب، کمپینی برای تجدید نظر در حکم وی ایجاد شد. سلبریتی ها و کاربران حتی از مسعود مزکیان که آهنگ شروین (برای یک زندگی معمولی) را شعار تبلیغات انتخاباتی خود کرده بود، خواستند که شخصا در این موضوع دخالت کند. این یکی از معدود چالش‌های مهمی است که مسعود بیزیکیان در اولین روزهای حضورش در پاستور با آن روبرو خواهد شد.

برنده مبارزه شروین با نیک یوسفی مشخص شد

رضا صائمی روزنامه‌نگار و منتقد سینما درباره جدیدترین ویدئوی شروین می‌نویسد:حداقل یک تکه از این زمین را برای ما بگذار. مهم نیست کجا بروم، قلبم اینجاست.» مگر می شود خواننده در خارج از این سرزمین ها رویایی «برای» ایران داشته باشد؟ او اکنون برای خواندن «برای» باید گوشه زندان را تجربه کند. اما چه در گوشه اتاق و چه در گوشه زندان، صدای مردم همیشه خواهد بود. آنچه در حافظه و تقویم تاریخ پذیرفته شده است در قضاوت تاریخ بی اعتبار نخواهد بود. درست در روزی که پزشکان با شعار وحدت ملی در مجلس سوگند یاد کردند، حکم زندان شروین در دادگاه تجدیدنظر تایید شد! آقای مدیکال وقت مرد بودن در میدان است. آن که شعار «برای ایران» را با الهام از شعر شروین انتخاب کرد، حالا باید سرزمینش را برای خودش امن کند، نه امنیت ایران را!

نیک و شروین، دو خطی که دیگر قطع نمی شوند

در عین حال اخیرا نیک یوسفی با کارگردانی مسابقه گل یا پژ به کارگردانی مهران مدیری خبرساز شد. یوسفی و شروین وجه اشتراک دارند. هر دوی آنها به لطف اعتراضات سال 1401 شناخته شدند، اما سرنوشت این دو اکنون متفاوت خواهد بود.

برنده مبارزه شروین با نیک یوسفی مشخص شد

به عنوان مثال برخی از اکانت های توییتر و فعالان اینستاگرام به این نتیجه رسیدند که نیک یوسفی قبل از اعتراضات و شهرت خود در سال 1401 وارد فرآیندهای درآمدزایی شده است، در حالی که از سوی دیگر این اتفاق برای شروین حاجی پور رخ نداده و در واقع این وضعیت به وجود آمده است. گروهی از فعالان شبکه های اجتماعی دوقطبی هستند. نیک یوسفی را به عنوان فردی خلق کردند و ارزیابی کردند که علاوه بر شهرت، شروین را به صداقت و محبوبیت بیشتری تعبیر می کند.

نظر کاربران چیست؟

: جایزه «هرگز از انجام حرکت بعدی خود برای حدس زدن شخصیت سال دست برندار» به نیک یوسفی و دوستانش اهدا شد.

رعنا: شروین اگر نیک یوسفی با سکوها همکاری می کرد الان وضعیت بهتری داشت…

– مهسا: آقای مدزیکیان نباید شما را برای یک زندگی عادی انتخاب می کردیم؟ آن روزها را فراموش نکن دست به کار شو داداش!

و علیرضا: سرنوشت این دو نفر باور نکردنی است، چه کسی فکرش را می کرد؟


فرش بهشتی_اف پلاس




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 9.5 میلیون تومان


دامپزشکی در E





به گزارش رسانه انتخابتو