طرز تهیه رانیس هلو با تکه های میوه در خانه + 2 راه برای افزایش ماندگاری

طرز تهیه رانیس هلو با تکه های میوه در خانه

یک لیوان رانیس هلو خانگی در هر زمانی از روز مفید است. بنابراین اگر تعداد زیادی هلو دارید و نمی دانید با آنها چه کنید، بهتر است از همین الان شروع کنید. درست کردن آن بسیار آسان است؛ با چند ترفند ساده می توانید طعم رانی خانگی خود را به اندازه رانی که همیشه از سوپرمارکت خریداری می کنید، خوشمزه کنید. در این مقاله با ما همراه باشید که می خواهیم در مورد طرز تهیه رانی هلو با تکه های میوه صحبت کنیم و به شما بگوییم که چگونه می توانید این نوشیدنی جذاب را به خوشمزه ترین شکل تهیه کنید.

طرز تهیه سالاد میوه + آموزش انواع مدل های سس مخصوص

طرز تهیه رانی هلو خانگی ساده

برای تهیه رانی هلو فقط به مواد زیر نیاز دارید:

فهرست میزان
هلو 1 کیلوگرم
با تشکر 1 لیوان
آب لیمو ترش 1 قاشق غذاخوری
این 3 لیوان

طرز تهیه هلو رانی در خانه:

مرحله اول: در مرحله اول هلوها را کاملا شسته و با چاقوی تیز پوست آنها را بگیرید. حالا هلوها را به قطعات کوچک برش دهید و هسته آن را کنار بگذارید. در یک قابلمه مناسب مقداری آب بریزید و آن را گرم کنید. سپس شکر را اضافه کنید تا کاملا در آب حل شود. بعد از اینکه شکر آب شد و آب به جوش آمد هلوها را اضافه کرده حداقل 10 دقیقه بجوشانید و صبر کنید تا نرم شوند. سپس قابلمه را از روی اجاق بردارید و آبلیمو را اضافه کنید. حالا بگذارید مخلوط رانی از روی آتش بیفتد و کاملا خنک شود.

صحنه دوم: نصف فنجان هلو خرد شده را بردارید و بقیه را در مخلوط کن بریزید تا بافت یکدست شود. سپس نصف لیوانی را که از مخلوط رانی جدا کردید به مخلوط رانی اضافه کنید و در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شود. رانی شما آماده است.

درست کردن هلو رانی در خانه به همین سادگی است. پس فصل هلو تمام نشده است، این رانی خوشمزه را درست کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

200 میلی لیتر نوشیدنی انبه San H
15%

23000

19600 به مرد

نکته 1: اگر رانی خیلی غلیظ بود مقداری آب اضافه کنید.

نکته 2: آب لیمو ترش از تغییر رنگ هلوها پس از پخت و هم زدن جلوگیری می کند.

نکته 3: تهیه رانی هلو و شلیل نیز به همین صورت است. به جای هلو از مخلوط هلو و شلیل استفاده کنید.

طرز تهیه اسموتی نیلوفر آبی; خنک و خوشمزه برای روزهای گرم

طرز تهیه رانیس هلو برای زمستان

طرز تهیه رانیس هلو برای زمستان

از آنجایی که رانیسی هلو خانگی فاقد مواد نگهدارنده است، باید در 2 تا 3 روز اول مصرف شود. باید بدانید که هلو یک میوه تابستانی است و معمولا در زمستان نمی توانید آن را پیدا کنید. اگر به دنبال دستور پخت هلو رانی با ماندگاری طولانی هستید، می توانید یکی از دو روش زیر را انتخاب کنید:

1- هلو را به درستی در فریزر نگهداری کنید، در زمستان از فریزر خارج کنید و اجازه دهید به دمای محیط برسد. سپس رانی هلو را به روش بالا درست کنید و در زمستان از خوردن آن لذت ببرید.

۲- رانی هلو را بعد از آماده شدن و خنک شدن کامل می‌توانید در کیسه‌های زیپ‌دار یا در ظرف‌های دربسته قرار دهید و در فریزر نگهداری کنید و در زمستان مصرف کنید.

هلو خشک اکبر راستگو -150 گرم
20%

136500

109000 به مرد

چگونه ۷ نوشیدنی خنک تابستانی برای فرار از گرما تهیه کنیم؟

سوالات متداول

  • برای زیبا شدن رانی هلو چه کنیم؟

برای خوش رنگ شدن رانی هلو بهتر است از مقداری رنگ خوراکی استفاده کنید. برخی افراد می توانند با افزودن زعفران به آن طعم رانی را به طور کامل تغییر دهند. پس بهتر است از رنگ خوراکی استفاده کنید.

  • برای داشتن پوست شفاف تری چه کنیم؟

بهتر است کف ران را کاملا جدا کنید تا ران زیباتری داشته باشید.

  • برای اینکه رانی هلو کاملا رژیمی شود چه کنیم؟

می توانید شکر را حذف کنید یا به جای آن از عسل استفاده کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که عسل را نباید گرم کرد. بنابراین قبل از قرار دادن هلوها در مخلوط کن، عسل را اضافه کنید.

مقدار انجیر و هلو تازه: 700 گرم

55000

00000

به مرد

مقدار خربزه کوچک تازه 1.5 تا 2.5 کیلوگرم

150000

142500

به مرد

آخرین کلمه

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب طرز تهیه رانی هلو را به شما آموزش داده ایم و در پایان راهکارهای مهمی را ارائه کرده ایم تا رانی شما کاملا شفاف و زیبا شود. همچنین در مورد روش های انجماد این نوشیدنی خوشمزه صحبت کردیم تا در ماه های زمستان از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. هلو سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و آهن است و تاثیر زیادی در سلامت و زیبایی پوست دارد. پس حتما این رانی خوشمزه و آسان را درست کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا