20 نکته مهم که طبیعت گردی را آسان تر و لذت بخش تر می کند

20 نکته مهم که طبیعت گردی را آسان تر و

پیاده روی، از جمله پیاده روی طولانی در طبیعت و اغلب در کوهستان، چیزی است که بسیاری از مردم از آن لذت می برند و آسان و ارزان به نظر می رسد. با این حال، بسیاری از چیزها در طبیعت ممکن است آنطور که انتظار دارید پیش نروند، بنابراین مهم است که خود را تا حد امکان آماده کنید.

به گزارش روزیاتو، در اینجا چند نکته و ترفند برای تجربه هر چه بهتر پیاده روی در طبیعت آورده شده است.

1. پاهای خود را خشک نگه دارید

پاهای خیس می تواند همه چیز را هنگام پیاده روی در طبیعت خراب کند. برای رهایی سریع از چنین وضعیتی، حتما کیسه های پلاستیکی به همراه داشته باشید.

2. برای پیاده روی در طبیعت جوراب های پشمی بپوشید

در ماجراجویی بعدی خود در فضای باز، جوراب های پشمی را به جای جوراب های معمولی انتخاب کنید زیرا شما را گرم و خشک نگه می دارند.

3. وسایل لازم برای پیاده روی در طبیعت را جمع آوری کنید

کوله پشتی هوشمند اولین قدم از یک پیاده روی طولانی در طبیعت است. یک کوله پشتی تمیز با تمام لوازم ضروری روحیه شما را تقویت می کند و قدم های شما را ایمن تر می کند.

4. کوله پشتی را به درستی بپوشید

پوشیدن کوله پشتی مناسب می تواند مانند در آغوش گرفتن یک دوست قدیمی باشد. با توزیع صحیح وزن، سبک تر راه می روید.

5. قاب ضد آب را فراموش نکنید

ضد آب کردن وسایلتان راه دیگری برای محافظت بهتر از وسایلتان است و در نهایت تجربه پیاده روی شما را راحت تر می کند. پس خرید کوله پشتی ضد آب را فراموش نکنید.

6. در مورد حیوانات تحقیق کنید

آگاهی از حیواناتی که ممکن است در جاده ها با آنها روبرو شوید از غافلگیری شما جلوگیری می کند و امنیت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

7. کمک های اولیه اولیه را بیاموزید

کمک های اولیه فقط بانداژ و ضدعفونی کردن نیست. دانستن اینکه می توانید یک خراش یا نیش را تحمل کنید به شما امکان می دهد بدون نگرانی از طبیعت بیابان لذت ببرید.

8. خواندن نقشه و استفاده از قطب نما را بیاموزید

GPS ممکن است خراب شود، اما مهارت های نقشه خوانی شما ممکن است شکست بخورد! یادگیری نقشه خوانی و استفاده از قطب نما در طبیعت راهنمای واقعی شما در طبیعت گردی خواهد بود.

9. خواندن آسمان را بیاموزید

پیش‌بینی تغییرات آب‌وهوا، کمپینگ شما را راحت نگه می‌دارد و پاهای شما را خشک می‌کند و در عین حال روحیه شما را هنگام پیاده‌روی در طبیعت تقویت می‌کند.

10. آتش زدن را بیاموزید

تسلط بر نحوه روشن کردن آتش، تجربه کمپینگ یا پیاده روی طولانی در طبیعت را متحول می کند. ابزار مناسب را به همراه داشته باشید و سوخت و اکسیژن را به درستی مخلوط کنید تا از یک آتش خوب و گرم لذت ببرید. هنگام ساختن آتش در فضای باز صبور باشید.

11. روشن کردن آتش در باران را تمرین کنید

روشن کردن آتش در باران کار دشواری است. این را با چوب مرطوب اعمال کنید. سخت است، اما همانطور که شعله های آتش به آرامی زنده می شوند، شما به یک جنگجوی واقعی حیات وحش تبدیل می شوید.

12. هنر آشپزی روی آتش طبیعت را بیاموزید

آشپزی در فضای باز به خودی خود یک ماجراجویی است. این فقط غذای پیش روی شما نیست، بلکه تجربه ای است که طبیعت را با هر لقمه ای که وارد دهان شما می شود ترکیب می کند.

13. از درب قابلمه نهایت استفاده را ببرید

در طبیعت درب گلدان فقط یک در نیست، بلکه یک وسیله چند منظوره است. می توانید با آن آتش را سوخت، روی غذا بگذارید و سپس آن را زیر و رو کنید و در آن بخورید.

14. دانش خود را افزایش دهید

شناخت گیاهان خوراکی و افزودن آنها به غذا هنگام پخت و پز در طبیعت مانند باز کردن قفل انبار طبیعت است. این فرصتی برای ماجراجویی است و همچنین مهارت های بقا را بهبود می بخشد.

15. یاد بگیرید چادر بزنید و آن را گرم نگه دارید

روش اولیه کمپینگ در طبیعت را بیاموزید تا در طبیعت پیاده روی کنید و از نیش حشرات و آب و هوای بد محافظت کنید.

16. چادر را گرم نگه دارید

خودتان را گرم نگه دارید. این به معنای پوشیدن چند لباس روی هم نیست. هر ترفند کوچکی مهم است. می توانید با قرار دادن یک بطری آب گرم زیر پای خود به گرم شدن آنها کمک کنید.

17. کیسه خواب مناسب تهیه کنید

انتخاب کیسه خواب مناسب فقط به خاطر راحتی نیست. این در مورد درک نیازهای بدن شما است. اطمینان حاصل کنید که کیسه خواب شما در دمای مناسب با محیطی که در آن کمپ خواهید کرد باشد.

18. قبل از خواب مثانه خود را خالی کنید

خالی کردن مثانه قبل از خواب به بدن شما کمک می کند تا گرم بماند. علاوه بر این، دیگر نیازی به بلند شدن وسط خواب برای رفتن به توالت ندارید.

19. تنقلات مناسب بخورید

خوردن میان وعده های پر انرژی به شما کمک می کند در طول شب گرم بمانید. مقداری بادام یا ماست قبل از رفتن به رختخواب به شما کمک می کند تا خوابی گرم و نرم تری داشته باشید.

20. برای گرم ماندن آب بنوشید

هیدراتاسیون محافظت مخفی شما در سرما است. نوشیدن آب ممکن است اولین چیزی نباشد که در هوای سرد به ذهن شما خطور می کند، اما در واقع شما را گرم و پر انرژی نگه می دارد.