فال حافظ روزانه ۱۸ مرداد

فال حافظ ۱ مرداد ۱۴۰۳


سایت تفریحی روز:

حافظ یکی از آیینه‌های کهن ادبیات ایران است که به ما اجازه می‌دهد در هر لحظه از زندگی‌مان با تفکر و تأمل در اشعار او راهنما و پاسخی برای پرسش‌ها و مشکلات خود بیابیم. این ابیات شاعرانه که زبانی زیبا و عمیق دارند به ما کمک می کنند تا با خود و دنیای اطرافمان ارتباط عمیق تری برقرار کنیم. آرزو می کنم در این سفر به دنیای شعر و فال حافظ لحظاتی سرشار از شادی و آرامش را تجربه کنید و پاسخ پرسش ها و دغدغه های خود را بیابید. فال حافظ را هر ماه در سایت انتخابتوانه زیر بخوانید:

فال برای متولدین فروردین

دیدن گل های معطری که روی این علف ها شکوفا می شوند، لذت بخش است.
این بهار در چمن امید است
یک ساقی مست را با خود ببرید و به او بدهید.
باغ پر از گل و برگ یاس دلپذیر است

تعبیر: شما متولد فروردین هستید، زندگی شما در این ماه بهار شکوفا می شود. گل های امید و آرزو در دل شما می شکفد و لحظات خوشی فرا می رسد. این ماه فرصت خوبی است تا با دوستان و عزیزانتان وقت بگذرانید و لحظات خوبی را با آنها سپری کنید. مانند باغی پر از گلهای معطر، زندگی شما سرشار از شادی و کامیابی خواهد بود.

فال برای متولدین اردیبهشت

خطاب به جانشینان سلطان که این دعا را خواندند:
به لطف پادشاه یک گدا در نظر گرفته شد
از رقیبم دیوسیرت به خدا پناه می برم
خدایا به آن شهاب نافذ کمک کن

نظر: شما متولد فروردین هستید، در این ماه دعا و درخواست شما به گوش سلطان دل می رسد. با قدردانی و قدردانی از نعمت ها و فرصت هایی که دارید، از دل های مهربان و دوستان حمایت و کمک خواهید یافت. از گرفتاریها و دشمنان دل خود به خدا پناه ببرید و در ایمان و نماز از او کمک بگیرید. خداوند ستاره ای نافذ است که همیشه در سختی ها به شما کمک می کند.

فال برای متولدین خرداد

این خبر خوب رسیده است که روزهای پر از غم دوام نخواهد داشت
اینطوری نمی ماند، اینطور نمی ماند
چرا عقل دوستم را از دست دادم؟
راگیپ اینجوری محترم نمیشه

نظر: متولدین خرداد مژده ای دریافت می کنند که روزهای غم انگیز در این ماه به پایان می رسد. با پشت سر گذاشتن روزهای سخت، روزهای خوب نزدیک می شوند. حتی اگر ممکن است از شریک زندگی خود ناامید شده باشید، بدانید که این وضعیت نیز موقتی است. در نهایت احترام و قدردانی به شما باز خواهد گشت و رقبا جایگاه خود را از دست خواهند داد. با امید به آینده نگاه کنید و بدانید که تغییرات برای بهتر شدن است.

فال برای متولدین تیرماه

دلم هوای فرخ است
مثل موهای فرخ آشفته بود
گفتم بذار لباتو ببوسم
گفت: جان برافشان کوی فرخ.

نظر: متولدین تیرماه، در این ماه دلتان بیقرار در حال و هوای دیدار با دوست و معشوق است. درست مثل موهای آشفته معشوق، قلبت از عشق و محبت او می تپد و هیجان زده است. اگر می خواهی لب های زیبایش را ببوسی، بدان که باید جانت را فدای عشق کنی. این ماه فرصتی است تا با عشقی عمیق تر و فداکارتر به سراغ عزیزتان بروید و از اوج عشق و محبت لذت ببرید.

فال برای متولدین مرداد

بیا در خرابه های راه تو با هم بیاییم
قابیل در سرنوشت ابدی ما اینگونه رفت
عاشقان خودشان قضاوت نمی کنند
آنچه را که دستور می دهید انجام دهید

نظر: متولدین مرداد در این ماه با راه ها و روش های عشق و محبت بیشتر آشنا می شوید. تقدیر ابدی شما این است که با هم در خرابه های عشق به خانه و مقصد برسید. به این ترتیب عاشقان هیچ اختیاری بر خود ندارند و هر چه عاشق دستور دهد انجام می دهند. در این ماه به ندای دل و عشق خود گوش فرا دهید و سعی کنید به سمت عشق حرکت کنید. این مسیر شما را به شادی و آرامش می رساند.

فال برای متولدین شهریور ماه

گفتم ای سلطان زیبا به این غریب رحم کن.
او گفت غریبه بیچاره در حالی که به دنبال قلبش می گشت باید گم شود.
به او گفتم زمان گذشته و او گفت ببخشید.
چه خانه داری، درد چند غریبه

نظر: متولدین شهریور در این ماه از سلطان مهربان و دوست مورد علاقه خود طلب رحمت و مهربانی خواهید کرد. یار به شما خواهد گفت که گاهی دل در این مسیر راه را گم می کند و باید صبور باشید. اگر از دوستتان بخواهید حتی یک لحظه شما را تنها نگذارد، از شما عذرخواهی می کند و به شما می گوید که تحمل ناراحتی شما برایش سخت است. این ماه فرصتی است تا با صبر و آرامش به عزیزان خود نزدیک شوید و از محبت او بهره مند شوید.

فال متولدین مهر

باشد که نقش تو هرگز از قلب و روح من بیرون نرود
من هرگز آن درخت سرو را فراموش نمی کنم
دهنت با دماغم مخلوط شد
به عذاب بهشت ​​و غم زمان نرو

نظر: متولدین مهر نقش دوست و عشق او در این ماه از دل و جان شما پاک نمی شود. همیشه آن درخت سرو و زیبایی آن را به یاد خواهید آورد. حتی اگر آسمان به تو ظلم کند و روزگار سختی را پشت سر بگذاری، فکر و خاطره یار با تو خواهد ماند. این ماه به شما نشان می دهد که عشق واقعی و عمیق هرگز از بین نمی رود و همیشه در قلب شما جاودانه خواهد ماند.

فال برای متولدین آبان ماه

الان میخوام باهات حرف بزنم
شنیدن خبر دلم آرزوست
طمع محض در میان کسانی که ماجرا را فاش می کنند
من نمی خواهم از رقبای خود پنهان شوم

نظر: متولدین آبان ماه منتظر صحبت با عزیزانشان هستند و در این ماه احساسات خود را با آنها در میان می گذارند. شنیدن خبرهای قلبی از دوستتان برای شما خوشایند و خوشایند است. این طمع ممکن است ساده لوحانه به نظر برسد، اما این ماه فرصتی است تا داستان دل خود را فاش کنید و مراقب رقبای پنهان باشید. با شریک زندگی خود صادقانه صحبت کنید و از این رابطه لذت ببرید.

فال متولدین آذر

بهتر است گلها را ملاقات نکنید
او جز ساغر چیزی ندارد
زمان یابنده و یابنده
که همیشه در صدف مروارید نیست

نظر: متولدین آذر در این ماه زمانی را برای شاد بودن و لذت بردن از لحظات زندگی خود پیدا می کنند. مثل گل بهاری که آمدنش دلنشین است، تو هم باید به دنبال شادی بود. سعی کنید در این ماه از لحظات کوچک زندگی لذت ببرید و به یاد داشته باشید که این لحظات برای همیشه ماندگار نیستند. مانند صدفی که همیشه حاوی جواهرات نیست، زندگی همیشه پر از شادی نخواهد بود. از لحظات شاد زندگی خود نهایت استفاده را ببرید.

فال برای متولدین آذر ماه

فرشتگان را دیدم که در میخانه را می کوبند
گل آدم بزرگ شد و به شیشه خورد
ساکنان حرم ستر و عفاف ملکوت
در سفر با من مست شدند

نظر: در این ماه برای متولدین آن روز فرصت های معنوی و معنوی فراهم می شود. می بینید حتی فرشتگان هم به میخانه می روند و از باد مهر و محبت می نوشند. در این ماه اهالی حرم ملکوت شما را همراهی می کنند و به سوی باد مست کننده عشق و محبت راهنمایی می کنند. از این فرصت های معنوی استفاده کنید و قلب خود را پر از عشق کنید.

فال متولدین بهمن

تو دلت دیدی که از من باهوش تره
مرا بست، بیدار شدم، غرق در خون خوابیده بود
تو زن داغی، حالا من و این آه سرد
متاسفم که دیوانه وار ما را زدند

تعبیر: متولد بهمن ماه هستید، در این ماه با یک تجربه قلبی و عشقی مواجه می شوید که می تواند شما را عاشق کند. قلب شما از این تجربه می سوزد و پر از احساسات می شود. اگرچه ممکن است در این مسیر دل شکسته و کبود شوید، این تجربه شما را قوی تر و عاقل تر می کند. دل دیوانه شما با آتش عشق زنده می شود و این ماه به شما یادآوری می کند که عشق و شفقت همیشه با شما خواهد بود.

فال برای متولدین اسفند

مخالف باد نوزید
ناز بنا نکن مگر تو بنای من
چو تو را در گذر باد صبا ندید
به خرمن پشم و کرک عقرب شاد باش

نظر: به متولدین اسفند توصیه می شود در این ماه مراقب عشق و علاقه خود باشند. دلت را به باد مگذار که دلت پراکنده شود. شیرینی زیاد پایه شما را خراب می کند. در این ماه باید در برابر گذر باد صبا و تغییرات ناگهانی مقاوم باشید. مانند گله ای از پشم و موی عقرب باش، در برابر باد و تغییرات بادوام و بادوام. این ماه فرصتی است برای ارزش گذاری عشق خود و محافظت از آن با دقت و ظرافت.

امیدوارم این فال ها و فال ها برای شما مفید و الهام بخش باشد و شما را در مسیر عشق و زندگی یاری دهد.