آقای دبیر یک هفته از پاریس تا جویبار خیلی بد رفتار کردیم!

آقای دبیر یک هفته از پاریس تا جویبار خیلی بد

گفته می شد که آقای دبیر هزینه هنگفتی را برای این تیم خرج کرده است تا در خارج از روستا و در محیطی آرام و با امکانات درجه یک بهترین شروع تاریخ را برای کاروان ایرانی رقم بزند.

بهترین برای: رحمان عموزاد آخرین امید طلای کشتی و در مجموع کاروان ایران نیز با چرخش های وحشیانه رقیب ژاپنی نقره گرفت تا خاطره طلای معجزه آسای حسن یزدانی در ریو آخرین خاطره ما از مقام اول آزاد در این رقابت ها باشد. رتبه بندی المپیک. در منطقه ای مثل المپیک، ایرانی ها همیشه چشمشان به کشتی است. به خصوص در کشتی آزاد که می گویند از سرزمین پارس آمده است، آزادکاران ما در کمال ناباوری سه مدال طلای المپیک خود را در 48 ساعت از دست دادند.

گفته می شد که آقای دبیر هزینه هنگفتی را برای این تیم خرج کرده است تا در خارج از روستا و در محیطی آرام و با امکانات درجه یک بهترین شروع تاریخ را برای کاروان ایرانی رقم بزند. از نظر مدال هم عملکرد بدی نداشتیم. در 8 وزن از 11 وزنی که در آزاد و فرنگی نماینده داشتیم به سکو رسیدیم. اما ما از خودمان تعریف نمی کنیم. ما ایرانی ها در کشتی به مدالی جز طلا بسنده نمی کنیم. وقتی چهار نماینده در فینال داریم، انتظار چهار طلای خوب را داریم، اما داستان ما و پاریس همه نقره‌ای بود. فیوز را برداشتیم و نزدیک شدیم. بدن ها هنوز برای دیدن اشتباهات نیمه دوم بازی آماده نشده بودند. شاید امیرحسین زارع در این تیم مستثنی بود که تا آخرین نفس جنگید و حیف است که طلا به گردن پترایشویلی نامرد آویزان شود.

آقای دبیر یک هفته از پاریس تا جویبار خیلی بد رفتار کردیم!

اما قولی هم با علیرضا دبیر نازنین داریم. استاد شما که این همه هزینه می کنید و اقدامات فدراسیون تحت امر شما را اعلام می کنید، می دانید کشتی آزاد ما هشت سال است که در المپیک طلا ندیده است؟ پس اگر می دانید چه دفاعی در برابر این عملکرد دارید؟ یا مثل همیشه مردم را لایق این حرف ها نمی دانید و به خود قول داده اید که ورزش اول کشور را پیش ببرید و مثل ماجرای مصدومیت حسن یزدانی با اراده شخصی انتخاب نکنید و همچنان کشتی پرتاب می کنید. این!

خلاصه آقای منشی! این داستان یک هفته ای ما و پاریس غم انگیز بود. مثل اینکه بازی دو را باختیم، بازی سه و دو را باختیم. بازخورد بدی از بلغارستان و ژاپن دریافت کردیم. در دوره ای که روس ها نبودند و آمریکا قدرت همیشگی خود را نداشت، باز هم قافیه را باختیم و اگر فکر می کنید در باد دو طلا می خوابیم، سخت در اشتباهید!

پس کاربران در مورد منشی چه گفتند؟

آرش نوشت: تیلور و روسیه هرگز حضور نداشتند، اما ژاپن اولین کسی بود که وارد کشتی شد. با تشکر از شما برای مربیگری و تشکر از شما برای مدیریت معلم. عموزاد نیز مانند زارع به کاوه و دبیر باخت.

– مهرداد: بهترین روز برای کشتی زمانی است که علیرضا دبیر و محسن کاوه دیگر به درد نخورند.

آقای دبیر یک هفته از پاریس تا جویبار خیلی بد رفتار کردیم!آقای دبیر یک هفته از پاریس تا جویبار خیلی بد رفتار کردیم!

گلایه حمید از محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: آقا کاوه خیلی دوست داره دو نفر به همون سبک تو فینال ببازن!

ریزا یک فرضیه تأمل برانگیز مطرح کرد: من فکر می کنم مشکل کشتی آزاد ناشی از حضور وزیر در ارتش و دخالت های خودش است. این کشتی متعلق به رحمان عموزاد نبود.

سجاده نماز: در این آشفتگی کابینه ضدتغییر رئیس پزشکی از انتخاب آزاد به عنوان سرمربی به آقای دبیر انتقاد می کنم. سه فینال و سه شکست. اینکه آیا محسن کاوه بتواند در کشتی پایه به تیم ملی بپیوندد تردید وجود دارد…

امیر بی توجهی معلم در این مدت را اینگونه توضیح داد: آقای وزیر در این دوره قافیه را از دست داده اید، فراموش نکنیم که در این دوره روس ها نبودند، اگر بودند در بهترین حالت همه مدال های نقره ایران به برنز تبدیل می شد. لطفا آنها را با افرادی مثل سای و خادم مقایسه نکنید، عملکرد خادم در المپیک لندن فراموش نمی شود…

آقای دبیر یک هفته از پاریس تا جویبار خیلی بد رفتار کردیم!

باران: منشی محترم! المپیک و مدال مال یک ملت است و شما دانسته و آگاهانه آبروی کامران قاسم پور را بردید و یزدانی مصدوم را به المپیک بردید.

پدرام درباره سقوط سنگین کشتی ایرانی گفت: بدترین شکست ممکن کشتی ایرانی! ژاپن در پاریس 7 مدال طلا و ایران در کشتی پاریس 2 مدال طلا کسب کردند. ژاپن امروز شانس قهرمانی هشتم را دارد. آقای وزیر، شما وحشتناک بودید!

و دیوید: کشتی ایران با راهنمایی وزیر کشور بیمار شده و اثرات طولانی مدتی از خود نشان می دهد. اگرچه استعداد آمریکا در کشتی و غیبت روس ها اثرات مخرب این ویروس را پنهان کرده است، اما به زودی سرنوشت والیبال و وزنه برداری را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش رسانه انتخابتو