به جیمی لی کرتیس دکترای افتخاری از موسسه فیلم آمریکا اعطا شد

به جیمی لی کرتیس دکترای افتخاری از موسسه فیلم آمریکا

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، این بازیگر برنده اسکار موفق به دریافت دکترای افتخاری از موسسه فیلم آمریکا شد و سخنران اصلی این مراسم بود که با حضور جمعی از فارغ التحصیلان در سالن تئاتر چینی هالیوود برگزار شد.

کورتیس در ابتدای سخنان خود تاکید کرد که این افتخار باورنکردنی بود که به او داده شد و ادامه داد: من نماینده شما فارغ التحصیلان، کسانی هستم که به موفقیت رسیده اند. من یک هنرمند هستم، امروز می توانم این را بگویم، اما وقتی 19 سالم بود نمی دانستم باید چه کار کنم. حالا می توانم بگویم اتفاقی بازیگر شدم. مادر و پدرم هم به طور اتفاقی بازیگر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارنامه کرتیس که در سال ۲۰۲۳ برای بازی در فیلم «همه جا به یک شکل» برنده اسکار شد، فیلم‌شناسی گسترده‌ای از جمله فیلم‌های «هالووین»، «جمعه عجیب» و «چاقوها» را در بر می‌گیرد. بیرون”. تولیدات تلویزیونی مانند “مکان های تجاری”، برنده بفتا “دختر من”، نامزد بهترین بازیگر زن بفتا، “ماهی به نام واندا” و “دروغ های واقعی” که جیمز کامرون برای آنها برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد. “ملکه های جیغ”، که هفتمین نامزدی گلدن گلوب خود را به دست آورد، و “همه چیز جز عشق” (1989-1992) که برای آن جایزه برگزیده مردم را دریافت کرد.

جان کارپنتر خالق «هالووین» که کرتیس را در نقش لوری استرود در اولین فیلم این مجموعه ترسناک انتخاب کرد و به او دکترای افتخاری داد، گفت که اکنون ملکه ژانر وحشت است.

کارپنتر درباره بازی کرتیس در آن فیلم در سال 1978 گفت: «جیمی یک بازیگر غریزی بود و هنوز هم هست. او دارای شجره نامه عالی است و والدینش ستاره های مشهور سینما مانند جانت لی و تونی کورتیس بودند و او نیروی طبیعت بوده و هست.

کرتیس در سخنرانی خود خطاب به فارغ التحصیلان به فارغ التحصیلان گفت: “به روی ایده های جدید باز بمانید، آزاد بمانید، کاملا مشتاق بمانید.” تنبل نباشید و فکر نکنید که لیاقت شما بیشتر از چیزی است که به دست می آورید. برای آن مبارزه کنید. برای آن کار کنید. کیهان را نجات دهد

میشل یو، رابرت آلتمن، مایا آنجلو، سائول باس، آنجلا باست، کاترین بیگلو، مل بروکس، کارول برنت، کلینت ایستوود، ریتا مورنو، اسپایک لی و جودی فاستر از جمله چهره های هالیوودی هستند که مدرک افتخاری فیلم آمریکایی دریافت کرده اند. موسسه.

جیمی لی کرتیس و لیندسی لوهان جمعه شب در D23 حضوری غافلگیرکننده داشتند تا عنوان دنباله فیلم Freaky Friday, Freaky Friday در سال 2003 خود را فاش کنند.

2455555

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین