انواع خانواده عطر را می شناسد; چگونه عطر مناسب بخریم؟

انواع خانواده عطر‌ها را بشناسید؛ چطور عطر مناسب بخریم؟

کارشناسان توصیه می کنند در انتخاب عطر مناسب به نکات مهم توجه کنید. مهمترین آنها شناخت خانواده عطرها و میزان پایداری آنهاست. سازمان حمایت از مصرف کننده در آلمان این بود که عطرها را می توان به خانواده ها تقسیم کرد. رایحه های گلی، شرقی، چوبی، میوه ای یا تند در این قسمت ها گنجانده شده است که البته شناخت این خانواده ها به فرد کمک می کند تا عطر مناسب و بهتری را انتخاب کند.

به گزارش همشهری آنلاین، ابتکار نماینده سازمان حمایت از مصرف کنندگان آلمان می گوید: عطر را باید 10 دقیقه پس از اولین بو استشمام کرد. و ادامه داد: عطر از 3 لایه تشکیل شده است لایه رویی، لایه داخلی و لایه پایه.

در حالی که لایه رویی عطر مسئولیت اولین تاثیر را بر عهده دارد، لایه هسته نشان دهنده روح عطر است و ویژگی متمایز آن را به آن می بخشد. ماندگاری بستگی به محتوای عطر و اسانس دارد. هر چه میزان عطر و اسانس بیشتر باشد، ماندگاری آن بیشتر است.

Eau Fraiche تنها 1-3٪ از کمترین میزان عطر را دارد، بنابراین به سرعت تبخیر می شود. ادکلن کمی نت های بیشتری دارد، اما همچنان یکی از رایحه های کمتر غلیظ است. ماندگاری ادو تویلت، ادو پرفیوم و پرفیوم به ترتیب صعودی بیشتر است زیرا این عطر حاوی 30 درصد اسانس است که ماندگاری رایحه را برای ساعت ها تضمین می کند.