ستاره های سینما در کنار این ماشین 12 سیلندر صف کشیده اند/عکس

ستاره های سینما در کنار این ماشین 12 سیلندر صف

به گزارش انتخابتو، استون مارتین ارتباط دیرینه ای با سینما و جیمز باند دارد. از شان کانری گرفته تا دنیل کریگ، همه بازیگران جیمز باند سوار بر این ماشین روی پرده بزرگ شده اند.

در مراسم رونمایی از مهم ترین محصول استون مارتین، ستاره های سینما نیز حضور داشتند. از جمله مهمانان این مراسم دنیل کریگ بازیگر مجموعه فیلم های جیمز باند به همراه جورج و امل کلونی بودند.

مایکل داگلاس، جوئل اگرتون و بندیکت کامبربچ نیز در حال تماشای رونمایی از استون مارتین ونکوئیش، ستاره فرمول 1 فرناندو آلونسو بودند.

این مراسم در شهر ونیز ایتالیا برگزار شد. ایتالیا خانه برخی از بزرگترین تولیدکنندگان ابرخودروی جهان مانند لامبورگینی و فراری است و انتخاب این کشور برای افتتاحیه نمادین است.

ونکوئیش جدید علاوه بر افزایش فاصله بین محورها، با نگاهی به طراحی خودروهای قدیمی و جدید استون مارتین، خودروهای فرمول 1 و خودروهای طراحی شده برای رالی لمان تولید شده است. امضای طراحان استون مارتین در سرتاسر خودرو دیده می شود و طراحی عقب جلوه ای جسورانه و وحشی به خودرو بخشیده است.

بازگشت پادشاه/ شاهکار 12 سیلندر استون مارتین رونمایی شد

زیر کاپوت این شاهکار مهندسی یک موتور 12 سیلندر 5.2 لیتری قرار دارد که با 824 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور مینی ون را در 3.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رساند.

اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو را می توانید در قسمت «بازگشت شاه 12 سیلندر» بخوانید.

منبع: تنوع

5455

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین