سه ایرانی که باعث ناراحتی مدیران صداوسیما شدند

سه ایرانی که باعث ناراحتی مدیران صداوسیما شدند

در سال‌های اخیر، افراد زیادی روی صفحه تلویزیون ظاهر شده‌اند و مدتی روی پرده ماندند و بعد از رفتن آنها، به نظر می‌رسد کسی از آنها خبر ندارد. اما افراد دیگری هم هستند که اخبار را دنبال می کنند.


بهترین برای: در سال های اخیر بسیاری از مردم صفحه های تلویزیون را ترک کرده اند و برای مدتی در آن ظاهر شده اند و بعد از رفتن آنها به نظر می رسد هیچکس از آنها خبر ندارد. اما افراد دیگری هم هستند که اخبار را دنبال می کنند. صحبت از سه مجری معروف است که تقریباً همزمان در رسانه ملی ظاهر شدند و هر کدام سرنوشتی متفاوت داشتند. صحبت از احسان علیخانی، علی ضیا و فرزاد حسنی است که در طول نمایش با سبک خاص خود توجه مخاطبان را به خود جلب کردند اما هر کدام با سختی ها و شاید به عبارت دقیق تر مشکلاتی مواجه شدند. با ما همراه باشید.

فرزاد حسنی

او یکی از مجریان پرطرفدار و پرشور دهه 80 بود که با استایل رک و جنجالی خود همیشه در مرکز توجه قرار داشت. یکی از بزرگترین حاشیه های او درگیری با سردار رادان در یکی از قسمت های «کله پشتی» است. به گفته برخی رفتار او در این برنامه فراتر از حد معمول بوده است. همچنین یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های فرعی او به مشکلات پیش آمده در زندگی شخصی و کارهای تلویزیونی‌اش از جمله حواشی زندگی مشترکش با آزاده نامداری می‌پردازد که مرگ او هنوز باورنکردنی است.

سه ایرانی که باعث ناراحتی مدیران صداوسیما شدند

پس از این مشکلات، هوسنو بیشتر به رادیو روی آورد و از تلویزیون دور شد. با این حال اخیراً زمزمه هایی مبنی بر بازگشت او به تلویزیون به خصوص شبکه نسیم شنیده می شود. حسنی که به عنوان یک شخصیت جذاب و خلاق تلویزیونی شناخته می شود، در بازگشت خود با مشکلاتی مواجه است اما شایعات حاکی از آن است که به زودی او را دوباره در برنامه های تلویزیونی خواهیم دید.


علی ضیاء

سیما یکی دیگر از مجریان معروفی است که با اجرای پرانرژی خود در برنامه های گفت و گوی خود به سرعت به یکی از چهره های محبوب تلویزیون تبدیل شد. اما او مشکلات مختلفی هم داشته است و اخیرا مصاحبه اش با جواد هاشمی برایش دردسرساز شده است. ضیاء به خاطر بحث هایی که در این برنامه درباره برخی موضوعات حساس مطرح کرد، مورد انتقاد شدید قرار گرفت. با این وجود، ضیاء با تولید برنامه‌های مستقل و متنوع به‌ویژه در شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی تلاش کرد تا حضور و نفوذ فعال خود را حفظ کند.

سه ایرانی که باعث ناراحتی مدیران صداوسیما شدند


احسان علیخانی

شاید در میان این سه نام موفق ترین احسان علیخانی باشد که همواره با برنامه های اجتماعی خود توانسته محبوبیت خود را حفظ کند. او با برنامه های پرمخاطب «ماه عسل» و «سال نو» جایگاه ویژه ای در دل بینندگان تلویزیون پیدا کرد و توانست با نهادهای مختلف از جمله سازمان صدا و سیما و حتی نهادهایی مانند ساترا تعامل خوبی برقرار کند. علیخانی اخیراً درگیر ساخت و صدور مجوز برنامه جدیدی به نام «جوکر زن» بود که به دلیل مضمون خاص و تعامل با ساترا برای دریافت مجوز مورد توجه قرار گرفت. با توجه به موفقیت نسخه اصلی جوکر، شوی جوکر زنانه یکی از پروژه‌های جدید علیخانی به حساب می‌آید که مورد تحسین قرار گرفته است و در مجموع علیخانی در هر پلتفرمی در جذب مخاطب بهتر از بسیاری از همتایان خود عمل می‌کند.

سه ایرانی که باعث ناراحتی مدیران صداوسیما شدند

این سه مجری هر کدام مسیر خود را در دنیای تلویزیون و رسانه رقم زده اند و با چالش ها و موفقیت های خاص خود روبرو شده اند. فرزاد حسنی با شایعه بازگشتش به تلویزیون، علی ضیا با وقفه های برنامه و تلاش برای حضور در عرصه مستقل و احسان علیخانی با موفقیت در برنامه های جدیدش توانستند نامی برای خود دست و پا کنند. خودش به عنوان مجریانی که در بین مخاطبان تلویزیون و رسانه‌های مختلف از حداقل‌ترین شکل اجرا برای خود استفاده می‌کنند، می‌دانند که چگونه آن را بچسبانند.


رنگ اکریلیک




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.







ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 8.9 میلیون تومان



دکتر آمنه لاهوتی اشکوری_ای




به گزارش رسانه انتخابتو