رم از جانی دپ تقدیر می کند/ «مودی» در ایتالیا اکران می شود

رم از جانی دپ تقدیر می کند مودی در ایتالیا

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، جایزه یک عمر دستاورد جشنواره رم به جانی دپ اهدا می شود. «مودی – سه روز در آستانه جنون» که جدی‌ترین فیلمی است که او کارگردانی کرده و حدود 72 ساعت از عمر هنرمند ایتالیایی آمادئو مودیلیانی می‌گذرد، پس از اکران در سال 2014 در سینماهای سراسر ایتالیا اکران می‌شود. جشنواره سن سباستین این فیلم پیش از اکران در ایتالیا در بخش غیر رقابتی جشنواره فیلم رم به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، ریکاردو اسکامارسیو بازیگر ایتالیایی در فیلم «مودی» نقش این نقاش و مجسمه ساز مشهور را بازی کرد که به پیشگامی در سبک پرتره مدرن شهرت دارد.

در این فیلم آل پاچینو در نقش یک مجموعه دار هنری بین المللی، موریس گانگنات، آنتونیا دسپلات، استیون گراهام ایرلندی، برونو گوری از نیلوفر سفید، رایان مک پارلند و سالی فیلیپس بازی می کنند. دیگر بازیگران سه گانه بریجت جونز نیز این فیلم را می سازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مودی» در پاریس در طول جنگ جهانی اول و 72 ساعت پرتلاطم می گذرد. 72 ساعت به نقطه عطفی در زندگی این نقاش تبدیل شد و در نهایت شهرت او را به عنوان یک چهره هنری افسانه ای تثبیت کرد.

دپ با «مودی» بار دیگر روی صندلی کارگردانی نشست. او اولین کارگردانی خود را با فیلم «شجاع» در سال ۱۳۷۶ تجربه کرد. دپ سال گذشته برای بازی در فیلم «ژان دو بری» مایون در جشنواره فیلم کن شرکت کرد.

نوزدهمین جشنواره فیلم رم بین 16 تا 27 اکتبر (25 اکتبر تا 6 نوامبر) برگزار می شود.

5655

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین